Hei,oameni buni! Am schimbat coperta cărți descrierea și titlul să atrag mai mulți cititori. Mă bucur că-mi citiți cartea. Spor la citit!😀
-----------------------------------------------------
Dring
Dring
M:Alarmă zăpăcită!!😡🤬
Spun și dau puternic în ceas până nimeresc butonul.
M:Auch!...🤬😟
Ti:*Chicotind*Of Marinette...😂
Mă: Marinette,o să întârzi!☺️
M:Haha foarte amuzant...😌😴
Acum m-am trezit mamă!...😴
Spun încă somnoroasă.
Mă uit pe telefon și că e 7:20 văd că am o notificare de la Alia.Bun deci am 30 de minute să mă pregătesc.
Mă duc la baie sămi fac rutina pentru ultima zi de liceu în clasa a 10.Apoi merg la șifonier să îmi niște haine...Of ce să fac cu hainele dacă nu le port?...Sigur nu strică o nouă ținută!
Decid să-mi iau o rochie simplă:Iar părul că în imagine.
Mă uit la telefon să văd ce mesaj am de la Alia.
,,Sunt în fața casei tale te aștept"
Cobor jos.
M:Bună dimineață!😚😚Spun dândule câte un pupic și iau două croissante.
M:Pa!
Ma,Ta:Pa,Marinette!😂
M:De ce râdeți?
Ta:Ți-ai uitat ghiozdanul!😂Poftim.
M: Mulțumesc,pa!
M:Pa Marinette și să ai grijă!!M:Bună Alia!!😊
Al:Bună Marinette haide!😄În curtea școlii:
Al:Și te-ai gândit să-ți schimbi ținută?
M:Păi da,trebuie să port și celelalte haine.
C:Măi,măi,măi...Pe cine avem noi aici?Pe Marinette Duban Cheng?
Ce bine că ți-ai schimbat hainele alea vechi!
Al:Chloe dacă vrei să stai cu noi schimbă subiectul.
S:Chloe,ți-am făcut tema la mate!
C:Mersi Sabrina!!
Al:Mi se pare mie sau Chloe a devenit mai bună?
M:Păi așa se pare!Alia pov
De când Chloe a primit miraculosul albinei a devenit mai bună sper să nu se mai ia de noi!
Cine știe poate o băgăm și pe ea în clubul nostru de prieteni.😊Nino pov
Ajung în fața școli și mă gândesc la amintitele strânse aici. Știu că mai am 2 ani la acest liceu dar nu mi-am dat seama ce repede a trecut timpul!
Îl văd pe Adrien sosind cu limuzina.
N:Hei,frate!
A:Hei! Hai să mergem la fete!
N:Hai!Adrien pov
Mă trezesc din cauza alarmei.
Îmi fac rutina apoi cobor jos la micul dejun.
A:Bună dimineață Natali!
Na:Bună dimineață și ție Adrien!
Și începe să spună programul din fiecare zi,bla,bla,bla...N:A și tatăl tău vrea să-ți propună ceva. O mai ști pe Marinette ce care ți-a creat pălăria?
A:Da,e în clasă cu mine. Ce e cu ea?
N:Păi tatăl tău vrea să o facă designerul tău de modă având în vedere că e talentată.
A:Bine am să-i spun.
Termin micul dejun apoi urc în limuzină.
De ce nu poate să spună el personal când are ceva de zis?
Dacă mă ține închis în casă de ce nu petrece timpul cu mine?
Și încep să-mi înșir amintiri cu mine tata,mama...mie dor de mama!
Cea care umplea mereu golul din sufletul meu.Ș
i o lacrimă rotundă cu toate amintirile mele se prelinge pe obrazul meu. Că tot veni vorba de familie, și Kagami va face parte din ea...Sincer ea pentru mine e...Chiar nu știu ce simt pentru Gagami...Adică eu o iubesc prea mult pa Buburuză!
N-aș renunța la ea pentru nimic în lume! Și ce să fac cu viața mea? Adică nu pot sta cu Gagami pentru că Buburuza mă refuză
Când am aleso pe Gagami nu m-am gândit la consecințe!
Adevărul e că stau cu Gagami fiindcă mie frică să nu rămân singur...Văd mașina cum se oprește. Ar trebui să nu mă mai gândesc la asta și să stau cu prietenii mei.Apropo Gagami e plecată la un campionat de scrimă în Japonia. Astăzi e luni ultima săptămână de școală. Deci se va întoarce săptămână viitoare. Trebuie să iau o decizie până Atunci.
Nino:Hei frate!
A:Hei,hai să mergem la fete !
N:Hai!N:Bună Alia😍
Al:Bună Nino!😏
Și se îmbrățișează.
A: Bună, Marinette! Wow Marinette! Ești foarte frumoasă.Marinette pov
Adrien Agrest mi-a spus că sunt frumoasă! Bine Marinette comportă te normal!
M:Bbbună Adrikins! Ops!
Și pufnește în râs.E adorabil!😍
Al,N:Ooooo Marineeette!
M:Scuze Adrien!
A:Nu-i nimic Marinette m-am obișnuit datorită lui Chloe!😂A:Știi...rebuie să-ți spun ceva.
M:Ce?
A:Păi tata vrea să te facă noul meu designer de modă fiindcă ești talentată.
M: ...------------------------------------------------------
Ce părere aveți?😊😂
Ce credeți că va spune Marinette? Va accepta propunerea? Scrieți vă părerile în comentari. Pa,pa pisoiași!😍