Jinyoung gözlerini açtığı gibi, burnuna dolan serum kokusu ile kaşlarınu çatarak yattığı odaya göz attı. Sağ tarafında, başında dikilen karısı Joohyun'u görmesiyle gülümsedi.
Joohyun'un kızaran alnını görmesiyle kaşlarını çattı Jinyoung, suratındaki gülümsemeyi silerek. "Neden ağladın Joohyun?"
Joohyun, sinirle Jiyoung'un alnına fiske atıp gözlerini kıstı. "Senin yüzünden aptal herif. Dün ufak bir tartışma yüzünden evden çıkıp gittin, sonra da sarhoş olup kaza yapmışsın. Yarım saat sonra beni aradılar acil bölümünden. Ameliyatına ben girdim."
Jiyoung gözlerini kısıp serum bağlı olan eliyle alnını sıvazladı. "Sadece evden çıktığım kısmı hatırlıyorum."
Joohyun gözlerini kıstı sinirle. "Sonrasında sarhoş olup trafik kazası geçirdiğin için olabilir Jinyoung! Alt tarafı aramızda ufak bir tartışma geçmişti. Eşler arasında böyle şeylerin olabileceğini atlıyorsun aptal herif. Ya ölseydin."
Jinyoung gülmemek için alt dudağını dişledi. "İyi ya, sen de kurtulurdun benden."
Joohyun abartılı bir şekilde göz devirdi. "Ben ölmenden korkuyorum, senin dediğine bak. Gerçekten geri zekalısın Jinyoung!"
Jinyoung gülerek konuştu. "Doğruyu söyle, ameliyat edilirken ağladın mı?"Joohyun omuz silkti. "Yok yok. Sen gerçekten akıllanmazsın."
Jinyoung, serum bağlı olmayan eliyle Joohyun'un elini tutup dudaklarına götürdü. "Teşekkür ederim, beni hayata bağladığın için."
Joohyun gülümsedi. "Rica ederim. Bu arada araban mahvolmuş. Alırsın artık yenisini."Jinyoung kaşlarını çattı. "Tek derdin araba mı?"
Joohyun ofladı. "Senin ameliyatına girdim diyorum. Sence tek derdim araba gibi mi duruyor?"
Jinyoung iç çekti ve ciddileşti. "Dün tartışmayı başlattığım, sarhoş olduğum, hastanelik olduğum ve seni üzdüğüm için özür dilerim Joohyun."Joohyun, burnunu çekip gülümsedi. "Tamam duygusallığın sırası değil şimdi. Yat dinlen biraz daha. Bu arada Jinyoung..." Joohyun derin bir iç çekti. "... bir daha sakın sarhoş olma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thoughtless ↔ jinyoung + irene ✔
FanficJoohyun, eşi Jinyoung ile girdiği tartışmadan çok pişman olmuştu. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk JinRene kitabıdır.