Po výtvarce jsi pro mě jako obvykle přijely rodiče. Výtvarka nám obvykle končila kolem sedmé hodiny. Což znamenalo že byla venku už tma. proto
jsem nemohla chodit domů sama a navíc jsem to měla daleko. Byla jsem velmi zklamaná. Protože Gabriel nepřišel. Doufám aspoň že mi napíše a omluví se.
Když jsme dojeli domů podívala jsem se rychle na telefon s naději že tam bude zpráva od něj. Ale od něj zpráva tam nebyla. Byla tam od Ondry.Ahoj
Samozřejmě jsem mu odepsala protože mě zajímalo proč mi napsal a taky co to bylo před výtvarkou.Proto jsem Gabriela vypustila z hlavy kterou zahltila zvědavost.nějak jsme si začaly psát. Psali jsme si o tom co jsme ten den dělali o tom jak se máme jestli máme kluka nebo holku. Iqos prostě takový ty základní otázky. Když najednou došel k tomu že si všiml že jsem se na něj koukala u výtvarky. A já jsem se ho zeptal taky proč se na mě usmál. No a on mi nějakým záhadným způsobem naznačil že se mu líbím. A pak mě pozval ven. Samozřejmě že jsem neodmítla protože mě ještě nikdo nikdy nikam nepozval. Teda myslím z kluků.jelikož bylo už pozdě A je už byla první unavená tak jsem mu napsala že už chci jít spát. Protože jsem nechtěla aby mi dal psal. A ty pocity k němu který jsem měl a že jsem ho nenáviděla. Se náhle proměnily v to że jsem ho měla ráda. Ovšem jako kamaráda.
Odepsal mi dobrou noc a krásné sny.
A poslal mi i srdíčka. Což mě úplně dostalo a začala jsem ho mít ráda o trošku víc.
Ale tentokrát jsem nemyslela jako kamaráda ale jako něco víc. Nevěděla jsem co to má znamenat. Vżdyť před pár hodinami jsem ho nenáviděla.
Poslala jsem mu takè srdíčko a šla spát
ČTEŠ
Já a oni
RomanceTento příběh je o jedné dívce která si myslela že jí nikdo nemá rád naštěstí se vše obrátilo k dobrému ale udělala chybu která jí můże všechno zničit kryż se nepokusí jí zpravit