Pár nappal később Sam már a férfi lakásán üccsörgött. Elegáns berendezés, régi, antik bútorok, családi képek mindenhol. A lakásnak enyhe rózsaillata volt, ugyanakkor Clay illatát is érezni lehetett. Az egyik titkárnője parancsolta be a kis társalgóba, eléggé udvariatlan stílusban. Mivel nem fordult Sam felé, nem tudta, mit akar tőle a nő... csak terelte a szoba felé, majd leültette az egyik kanapéra. Biztos itthon van a férfi? A gyomrában apró gombócok feszengtek. Biztos jó ötlet volt ide eljönni? Nem hallott lépteket, így megsaccolni se tudta, mikor érkezik a ház ura. Szerencsére nem kellett sokat várnia, Clay pár perc várakozás után megérkezett. Barna szemeiben vágy tükröződött, némi aggodalommal, mogyoróbarna, picit hosszú haja rendezetten állt. Enyhén faszénfüst illatú parfümje elfedte a szoba rózsaillatát. A férfi az előtte lévő székre leült, és megfogta a fiú kezét. Nem is próbálkozott beszéddel, pár jelet megtanult.
Miután eljelelte, hogy örül, hogy megérkezett, felállt. Ázsiai vágású szemeiben nem csillogott se perverzió, amit megszokott a párjától. Inkább szeretet, és megértés. Clay a kezét nyújtotta a Sam felé, amit a fiú elfogadott. Felállt, és követte a férfit az emeleten lévő hálószoba felé. A csigalépcső világosszínű deszkái meg-meg rezzentek, ahogy rájuk léptek. Nem hallotta a nyikorgást, de a lábain keresztül érezte, ahogy a fa meg-meg hajlik a súlyuk alatt. Ahogyan egyre közeledtek a lépcsősor vége felé, a rózsák illatát felváltotta a szantálfa-füstölő kesernyés szaga. Nem volt túlságosan oda érte, túl erősnek találta. Végül pár lépcsővel később felértek az emeletre. A fehér ajtó, mely a hálószobához vezetett tárva-nyitva állt. A szoba berendezése hófehér, egyedül a szőnyeg és az antik, barna ágykeret ütött el a berendezéstől. Az ágy gondosan be volt vetve, a párnák szépen sorakoztak a matracon. A gazdagoknak mániájuk, hogy hatvanhárom párnán alszanak?
Sam elkezdett a jegyzettömbjébe írni valamit. Le akart zuhanyozni, mielőtt nekilátnak a dolognak, s ezt a férfi felajánlotta, még akkor, amikor facebookon megbeszélték a találka részleteit. Clay is elvárta a tisztaságot, ugyan ő már letusolt két tárgyalás között. Miután lekörmölte a mondanivalóját, Clay kezébe adta a cetlit.
„Lezuhanyozhatok? Nem érzem magam eléggé tisztának".
Clay a hálóból nyíló fürdőszoba felé mutatott. Még délelőtt kikészített tusfürdőt, törölközőt és fürdőköpenyt a fiúnak. Ha előre megtervezett „beavatást" végzett, mindig felkészült ezekkel. Más esetekben, például egy buliban összeszedett alkalmi partnertől is elvárta, hogy legalább zuhanyozzon le.
Sam először picit bizonytalanul lépett be a fürdőbe. Amint megérezte az arcán a párát, megnyugodott, nem egy steril szobában kell fürdönie. Clay tényleg itt lakik, és használta a fürdőt megelőzőleg. A padlót zöld, a falat türkiz csempék fedték. A mosdókagyló szintén türkiz színben ragyogott, mellette kapott helyet a tágas, fehér színű zuhanykabin. Ez tényleg csak a gyors fürdést szolgálta, nem a habfürdős, kikapcsolódós estéket, egy hosszú munkanap után.
Bizonytalanul kezdte el állítgatni a víz hőmérsékletét. Végül sikerült belőnie egy kellemesebb hőfokot, mely éppen csak langyos. Hagyta picit folyni a vizet, miközben elkezdett vetkőzni. Kigombolta hófehér ingjét, mely lassan hullott le vékony testéről. Szaggatott farmerjével picit szenvedett, mire sikerült levennie magáról, elég erősre meghúzta az övét. Végül levette az alsónadrágját, és remegve nézett végig magán. Elég kevés szőrszála volt, igaz, még meg is borotválkozott, mielőtt a férfi lakására ment. Mindennek tökéletesnek kell lennie. Még ő neki is, különben az egész teljesen felesleges.
Nagyot sóhajtott, és beállt a zuhany alá. Bőrét jólesően érték a kicsit hideg víz, kövér cseppekben folyt le hófehér hátán. Remegett a gyomra, nehezen kapott levegőt. Megrekedt a pára a kabinban, vagy csak ennyire fél attól, ami rá vár? Kezébe vette a tusfürdőt. Antiallergén. Felpattintotta a tubust, és megszaglászta. Kellemes illatú, ugyanakkor semleges, legalább nem nőies. Nem szerette, ha amiatt, mert meleg, lánynak kezelték. Ő fiú, csak... a férfiakhoz vonzódik. Megborzongott az érzéstől, ahogyan a hűvös gélt szétoszlatta a testén. Miután ezzel megvolt, kicsit szétnézett a falra rögzített tárolón. Szégyenkezve elvett egy kis tubust, melyben intim mosakodószer volt, és alaposan megmosta férfiasságát. Még mielőtt elvesztette a szüzességét, utána nézett, mit, hogy kéne csinálni. Csak ez nem jött össze, ugyanis párja szinte rávetette magát, nem is törődött vele, hogy ő élvezi-e ezt az egészet. És ő miatta akarja ezt végigcsinálni! Amikor a párjával volt, folyton feszengett, hogy megfeleljen. Viszont Clay jelenléte megnyugtatta, és tudta, hogy jó kezekben van. Akkor miért nem vallja be magának, hogy neki csak Clay kell?
YOU ARE READING
Csendben /ÁTÍRÁS ALATT!/
RomanceMagamnak írtam eredetileg, s remélhetőleg, nem sokan fogják maguknak felfedezni. Habár akkor miért is raknám ki? Egy férfi, kinek a fétise, hogy fiatal, szűz fiúkat avat be a gyönyör világába, egy fogadáson találkozik főnöke titkolt, siket fiával...