CEHENNEM DAHA SICAK EVLADIM

123 5 2
                                    

Bir yaz günü sıcak ve rehavetin yüksekliği karşısında kadınların üzerindeki elbiseleri kaldırıp attığı adeta sokakların hamamlara , plajlara ve yaz defilelerine döndüğü bir zamanda çıplaklığın en az güneş kadar erkekleri yaktığı hengamda orta yaşını açmış,dindar çarşaflı bir teyze hastalığından dolayı oğlunun refakatinde dışarı çıkıp doktora gitmek zorunda kalmış. gördüğü manzaralar onu manen huzursuz etmişti.hastanede sırası gelip içeri girmiş açık kadın doktor kendini serinleten vantilatörün önünde durarak teyzeye rahatsızlığının ne olduğunu sorup teşhisini koyduktan sonra hayretle ve merakla sormuş teyze sıcakların insanı yakıp kavurduğu bu yaz günleri niye kendine zulüm ediyorsun

bu kara çarşafın içinde nasıl yanmıyorsun merak ediyorum..demesine çarşaflı teyze hiç kızmadan yumuşak bir üslupla cevap verir yanmasına yanıyoruz da kızım cehennem daha sıcak.ona dayanamayacağım için buna dayanmaya çalışıyorum

ŞEHVETLİ ZEHİRLİ NAZAR OKLARINDAN KAÇIP BİR ŞEFKAT KALASINA SIĞINMAK

Mahallenin en güzel kadınıydı cazibesi süsü havasından geçilmezdi sokaklardan geçince erkeklerin yüreklerini hoplatırdı.kendisine yönelen o gizli ve süfli bakışların bazıları kendini rahatsız etsede bazılarının hayran bakışları hoşuna giderdi.erkeklerin bu ilgi ve alakaların kaybetmemek için modayı yakından takip eder en şuh ve cazibedar elbiseler giyerdi.kuaför ve kozmatiğe büyük paralar harcardı. Kendini erkeklere beğendirmek uğrunda çektiği zahmet ve meşaketi hiç düşünmezdi.

Birgün bu kadın artık sokaklarda görünmez oldu evlenmiş ve kara çarşafa girmişti.etrafındaki kız arkadaşları bu haline ve değişimine hayret etmişlerdi.evine ziyarete gittiklerinde arkadaşlarının böyle bir değişimi karşısında hayretlerdin gizlemeyerek sordular sen ki bir zamanlar acık saçık giyinen erkeklerin yüreklerin hoplatan,hepimizin kıskandığı bir kadın nasıl böyle bir hale girdin merak ediyoruz böyle değişmene sebeb olan şey nedir dediler.kadın onlara hitaben eskiden hissiyatlarımın emrindeydim şimdi aklımın emrine girdim hissiyatlarım bana burnumun ucunu göstermiyordu aklım bana şimdi bütün hakikatleri gösterdi.eskiden yüzlerce erkeklere kendimi beğendirme külfetini taşıyor onları şeytani hatıralara, vesveselere, hain düşüncelere atmak için kendimi paralıyordum. Şimdi bir erkeğe kendimi beğendirme huzurunu yaşıyorum.eskiden paramı kozmetiğe moda ve kuaförlere harcıyordum şimdi o parayı fakirlere harcıyorum.eskiden sokaktaki erkekler için süsleniyordum şimdi ise sadece güzelliğimi kocama hasrı nazar ediyorum.ona karşı süsleniyorum.eskiden güzellik nimetimi isyanda hayasızlıkta edepsizlikte istimal edip manen çirkinleştiriyordum şimdi ise şükür ve iffet ile ziyadeleştirmem neticesi İffet ve ismet hisleri daha ziyade yükseldi. Edep. Nezahet, takva, hürmet, merhamet ve ihtiram arttı. tesettürümle çarşafımla eşime karşı Muhabbeti sadakatle muhafaza ediyorum. kocamdan başkasının hayallerini artık süslemiyorum.yüz şehvetli zehirli bakış oklarından kaçıp bir şefkat kalasına sığındım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TesettürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin