kim ne derse desin
oh my god era >>>>>>> bütün idle eralarıböyle düşünmemin sebebi ise şarkı gerçekten badass bir şarkı bunu kabul ediyoruz zaten ve bana böyle şarkılar hitap ettiğinden dolayı. ayriyeten;
+minnie'nin saçının ve kahkülünün arasındaki sarılıklar, en çok da MAKYAJI, klipteki o dağınık saçı...
+miyeon'un o sarıya yakınımsı saçı ve doğru dürüst visual olduğunu görebildiğimiz tek era..
+yuqi'nin siyah saçları, klipteki makyajı, o melek gibi suratını ortaya çıkarmış resmen...
+shuhua'nın resmen killing part'a sahip olması ve yine visual olduğunu görebildiğimiz tek era çünkü shuhua'ya sade makyajlar daha çok yakışıyor ve güzelliğini ortaya çıkarıyor. o giydiği elbise zaten onu melek gibi göstermiş..
+soojin zaten en iyi üyeydi diyebilirim. bir insana sarı saç bu kadar mı yakışır? gerek makyajı gerek saçı, kıyafeti, verdiği hava... soojin'in seksi bir havası olduğunu gösterebilen tek era oldu ki bu era lion erasını da eler. ha ayrıca bi ara saçını maviye boyatmıştı. MÜKEMMELDİ YA, keşke daha uzun kullansaydı...
+soyeon, en hızlı rap partına sahip oldu diye biliyorum diğer eralardan. soyeon'a kısa siyah saç o kadar yakışıyor ki gerçekten soyeon havasını alabiliyorsunuz. klipteki sahneleri mükemmeldi. tam ona hitap ediyor, gerek duruşuyla gerek havasıyla... bu eradaki en iyi ikinci üye olarak düşünüyorum..
şuna bakar mısınız... BAŞYAPIT RESMEN.❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kpop opinions
General Fictionarkadaslar kitapta bana sovmek serbest, herkes herkesin fikrine saygi duymali ama bazi fikirlere saygi duyulmasi gerektigini dusunmuyorum. olculu bir sekilde soverseniz sevinirim♡ fikirler #2