kızın mina'ya yaptıklarını inatla görmezden gelip hâlâ ona destek olanlar var. cidden aşırı saçma. hayır neden zorbalık yapan birine destek olursunuz ki? siz de mi zorbasınız?
kız hâlâ bir de yüzsüz gibi ona açılan destek taglerini takibe alıp geri çıkmış...bazıları da diyor ki abartıyor bence. yok işte bileğini kestiği fotoğraflar var, abartı diyorlar. ABARTIYOR diyorlar.
arkadaşlar, bu işin şakası yok. çok ciddi bir konu. hele ki 10 yıl boyunca kardeşim dediğin birinden zorbalık görmek? ne kadar acı verici ve bunaltıcı bir şey. yaşamadan nereden bileceksiniz ki, ancak çene yapıyorsunuz. 10 yıl diye abartanlar var. hadi diyelim abartı ama bir gün bile zorbalığa uğraman ne kadar kötü olur hiç düşündün mü? sözlü tacizler, rahatsız edici söylemler hatta gerekirse şiddet, emir verme... bunlar katlanılması zor şeyler. bırakın 10 yılı bir günde yaşasanız psikolojiniz alt üst olur. kendinizi dünyadaki en değersiz varlık gibi hissedersiniz. bir süre sonra bu hayattan yok olmayı dilemeye başlarken bulursunuz kendinizi. ben de boşa çene yapmıyorum. ben de bir gün bile olsa zorbalığa uğradım. saçımdan çekildi, süründüm yerlerde. beni tehdit dahi ettiler kimseye söyleme diye.
uzun lafın kısası durum ciddi arkadaşlar. kızın psikolojisinin ne kadar kötü olduğunu daha önce instagrama attığı gönderilerden de anlayabilirsiniz ve bunun savunulacak hiçbir yanı yok kesinlikle. jimin gerçekten büyük bir suç işlemiş. ki mina abartmakta(!) gayet haklı. zorbalık öyle göz yumulacak bir şey değil. ABARTILABİLİR BU GAYET NORMAL. çünkü bu devirde bir şeyleri abartmadan(!) sesinizi duyuramıyorsunuz maalesef.
umarım bu kirli düşüncelerinizden bir an önce kurtulur ve mina'nın yanında olursunuz. bunun savunulacak hiçbir yanı yok çünkü. abartma hakkı da var, her ne kadar abartılsa(!) bile zorbalık zorbalıktır ve böyle 'abartı' tabiri kullanılması gerçekten yanlış ve üzücü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kpop opinions
General Fictionarkadaslar kitapta bana sovmek serbest, herkes herkesin fikrine saygi duymali ama bazi fikirlere saygi duyulmasi gerektigini dusunmuyorum. olculu bir sekilde soverseniz sevinirim♡ fikirler #2