Ellie Phimister

42 2 0
                                    

Ellie Phimister ( potocznie : Negasonic Teenage Warhead ) to fikcyjna postać pojawiająca się w amerykańskich komiksach wydawanych przez Marvel Comics

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ellie Phimister ( potocznie : Negasonic Teenage Warhead ) to fikcyjna postać pojawiająca się w amerykańskich komiksach wydawanych przez Marvel Comics . Postać została stworzona przez Granta Morrisona i Franka Quitely'a i nazwana na cześć piosenki " Negasonic Teenage Warhead " zespołu Monster Magnet . Postać jest mutantem , który wykazuje zdolności telepatyczne i prekognitywne i jest uczniem Emmy Frost . Fox Studios zawarło umowę z Marvelem , aby jej moce pasowały do ​​jej imienia . W zamian za to Marvel odzyskał prawa do używania Ego the Living Planet w Guardians of the Galaxy vol. 2 . Ze względu na pozytywny odbiór wygląd i moc postaci w komiksach zostały ostatecznie zmienione , aby dopasować się do jej wyglądu w filmach Deadpool . To nowe podejście do postaci pojawiło się również w wielu grach mobilnych o tematyce Marvela , takich jak Marvel Future Fight i Marvel Strike Force .

Postać pojawia się w filmie Deadpool z 2016 r. I jego sequelu Deadpool 2 z 2018 r., Aczkolwiek z innym wyglądem i supermocami do silnych ładunków kinetycznych, podobnie jak członek New Mutants / X-Men Cannonball. Dokonano tego dzięki umowie między 20th Century Fox i Marvel Studios, która pozwoliła Marvel Studios wykorzystać Ego the Living Planet w filmie Guardians of the Galaxy Vol z 2017 roku. 2 w zamian za zmianę mocy postaci. W Deadpool i Deadpool 2 Negasonic Teenage Warhead jest członkiem X-Men, graną przez aktorkę Briannę Hildebrand; jest pierwszą postacią LGBT, która zagrała w filmie o superbohaterach, który otwarcie przedstawia parę osób tej samej płci.

Źródło : Wikipedia

Marvel na tęczowo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz