9.Bölüm("Yeni Öğrenci")

134 16 1
                                    

Aymira'nın Ağzından...
Nitta gideli 1 hafta felan olmuştu. Onsuzluğa hâlâ alışamamıştım. Ama alışmam gerek. Düşüncelere dalmış haldeyken Simasu'nun sesiyle irkildim.
Simasu:Lan Aymiraa derseee gidiyoozzzzz
Aymira: Tamam len geliyorum.
Ders sınıfına gitmek için yol almıştık. Hoca tüm öğrencilerin gelmesi bekliyordu. Son olarak Matsuyama ve Misaki sınıfa geldi. Ardından öğretmen;
-Çocuklar herkes tamamsa sizinle tanıştırmak istediğim biri var. Bu yeni sınıf arkadaşınız Mei. Bugun okulumuza nakil oldu. Mei canım Matsuyama'nın yanı boş oraya otur tatlım.
Aymira:Bu Mei denen kızı gözüm hiç tutmadı.
Simasu:Benimde sinsi sinsi bakışları hele.
Kisugi:Hemen önyargılı davranmayın bence.
Aymira:Aynen ha hemen ömyargılı olmayak. Belki iyidir.
Simasu:Valla hiç sevmedim.
Bi süre yeni kız hakkında konuştuk. Ardından teneffus icin bahceye yöneldik. Bu Mei denen kız sürekli Matsuyama'nım etrafında dolanıyordu. Ne istiyordu acaba?
Arkadaş istiyorsa gidip arkadaş olurum.Mei'nin yanına doğru yürümeye başladım.
-Meii
Mei:Bana mı seslendin?
Aymira:Yok ebene başka Mei mi var
Mei:Yok mu?
Aymira:Yok aq. Neyse arkadasin olabilirim.
Mei:Gerek yok.
Aymira:Niyeymiş ha?
Mei:Ben şu çocukla arkadaş olacağım
Aymira:Neden o??
Mei:Çok tatlı çocukmuş.
Aymira:Anladım. Onunlada olursun. Bir tane kız kankan olsa fena olmazmı?
Mei:Peki tamam. Arkadaş olalım.
Aymira:Peki canım. Hadi gel Simasunun yanına gidek.
Mei:Tamam:/
Bu kızı hiç mi hic sevmedim. Çok havalı be kendini ne sanıyor. Simasu haklı hiç biri birine benzemiyor...
Düşüncelerimin ardından Simasu'nun yanına geldigimizi farkettim. Mei ile Simasuyu tanıştırdım. Simasu çok soğuk davranıyordu Mei ise küçümser bakısı atıyordu. Ne biçim kız bu aq.
O vakit arkamızdan Sanae çıkageldi. Mei yi yanımızdan aldı Allah'a şükür...

^^Yatılı Okul^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin