Másnap reggel a 4 lány hasító fejfájással kelt a tegnapiak miatt.
-Jó reggelt álomszuszékok, mindjárt reggel 11!!!-kiáltotta el magát Nóri.
-Shh halkabban!-nyöszörgöt Anna.
-Mutatnom kell valamit gyerünk már!!-türelmetlenkedett Nórcsa.
-Ráér az! Most hagyjál minket aludni!-mondta Evegin szenvedve.
-Nem ér rá!! Ezt muszáj látnotok!!-hangoskodott tovább a tulajdonos.
-A faszomat már, oké.-adta be a derekát Evelin.
-Amanda, Liz, Anna ti is keljetek már fel!-sietette a többieket Nóri.
-Miért nincs rajtam ruha?-lepődött meg Lemon.
-Ha ide jösz, akkor megtudod.-húzta perverz mosolyra száját a teljes gőzzel pörgő barátnő.
Nagy nehezen mindenki oda ment Nórihoz és elindította a videót.
-Aztaszentjézus!!-sokkolódot le Anna.
-Erre nem emlékszem.-bambulta a képernyőt kidűlett szemekkel Evi.
-Úristen mit műveltem?!-akadt ki az Inspector.
-Várjatok van jobb is.-szólalt meg a videó készítője.
-Mária én is sztriptízeltem?! Együtt Lizzel?!- állt meg az ütő Amandában.
-Sajnálom, hogy felvettem, de annyira jó volt, hogy muszáj volt.-nevetett Nóri.
-Nagyon szégyenlem magam bocsánat.-mondta szomorúan Citrom.
-Nem kell. Neked és Akrának hála ez egy legendás este lett.
-Kérlek, ne ragd fel sehová!-könyörgött Akrcos.
-Dehogy rakom! A rajongótok vagyok és a barátotok. Nem fogok veletek kiszúrni.-nyugtatta meg a cosplayer-eket Nóri.-Amúgy, valaki emlékszik bármire is az estéből?-kérdezte kíváncsian.
-Én csak arra, hogy ráborultam valakire meg hogy szórtam Evvel a pénzt a csajra.-válaszolt a másik tulajdonos.
-Az a valaki én voltam. Rám estél rá. Mást nem tudok feleveleníteni.-mondta a csapos.
-Én semmire.-szólalt meg Amanda.
-Én sem.-feleli Lemon.
-Amilyen részegek voltatok nem is csodálom.-kuncogott Nóri.-Na de, ennek a szép videónak már vége, szóval menjünk haza.
-Rendben.-mondták egyszerre és elindultak hazafele.
*Otthon Annánál*
-Most már aludhatunk?-kérdezte Amanda nyűgösen.
-Amíg nem fürödtetek le addig nem. Bűzlötök mind a négyen az alkoholtól
-anyáskodott a csapat esze.
-Merre van a fürdő?-tudakolta Liz.
-Több bathroom van. Az egyik a második emeleten balra, a másik itt lent Anna szobája mellett, a harmadik pedig szintén a második emeleten van csak jobbra.-magyarázta el a fürdőhelyiségek hol létét Evelin.
-Ti mosakodhattok együtt, mert nincs elég zuhanyzó.-mondta Nórcsa a két szerelmesnek.
-Igazad van.-nézett perverzen egymásra a két amerikai, amit Anna észre vett, de nem szólt semmit.
-Addig csinálj valami kaját Anya.-kérlelte Nórit az alkalmazotja.
-Mit kértek?
-Makarónit.-válaszolták egyszerre.
-Rendben, de induljatok már meg fürödni.
-Oké.
Anna és Evegin gyorsan végeztek a tisztálkodással, ezért ők már az ebédlőben várták Nóri főztjét. Azonban Akra és az Inspector még sehol sem voltak, amit a többiek meg is jegyeztek.
-Mi tart ilyen sokáig nekik?-kérdezte a csapos.
-Tuti csinálják.-mondta Anna perverzen.
-Tuti.-nézett Evelin a barátnője szemébe mindent sejtően.
Ebben a pillanatban Amanda és Liz belépett az ebédlőbe.
-Na végre, hogy itt vagytok.-kiáltotta Ev.
-Itt az ebéd!-hozta ki a konyhából a nagy lábost Nórcsa.
-Kajaaa.-ordították a lányok.
*Evés után*
-Ez nagyon jó volt, de most mindenki jöjjön a szobámba. Mutatni akarok valamit Akrának és Citromnak.
-Mit?-kíváncsiskodik Liz.
-Majd meglátod.
Ezzel elindultak Anna szobája felé.
Mikor bementek, a két cosplayer kezdett még izgatott lenni
-Na mutiii!!-türelmetlenkedett Amanda.
-Na figyeljetek. Van egy csapóajtó az ágyam alatt és ott szoktunk világraszóló partykat csinálni. Mellesleg ott lent vannak még olyan helyiségek, amiket különféle nem túl ártatlan dolgokra használjuk. Ezt szoktam "Élet az ágyam alatt"-nak hívni.
-Ez rohadt menő!-örvendezet Akrcos és Lemon.
-Rendezzünk egy bulit ma estére!-vetette fel az ötletet Evelin.
-Ma nem jó. Holnap muszáj bemennünk a bárba és elkell intéznünk pár dolgot.-közölte Nóri.
-Igaza van drága barimnak, de holnap után megcsinálhatjuk.-próbált megoldást találni Anna.
-Rendben.
Ekkor hirtelen megszólalt a csengő.
-Már megint csilingel valaki dik.-mondta Nóri.
-Majd én kinyitom.-szólalt meg Anna.
Odament az ajtóhoz és egy olyan ember jelent meg, akira nagyon nem számított.
-Szia Jace!
-Szia Anna!-és úgy ölelték meg egymást mintha ezer éve nem találkoztak volna.
-Gondolom Evi miatt vagy itt. Bent van a szobámban.
Gyorsan bementek és Evelin egyből szerelme nyakába ugrott.
-Szia szerelmem!-csókolta meg a férfit.
-Szia kincsem!-puszilta ajkon a lányt.
-Bemutatlak téged az új barátaimnak. Ő itt Jace, életem szerelme. Jace, ők itt Amanda és Liz.-mutatta be a két idegent.
-Örülök a szerencsének, hogy találkozunk.-rázták meg egymás kezét.
-Szint úgy.
-Anna és Nóri sokat meséltek már rólatok és az elmondottak alapján jófejnek tűntök. Nem mellesleg nagyon szépek vagytok.-dicsérte a két vendéget.
-Jace, én is itt vagyok!-nézett csúnyán Evelin egyetlenére.
-Tudom, de olyan jó húzni az agyad.-nevett fel a férfi.
-Sosem változol meg, mi?-ment közelebb Ev barátjához.
-Sosem.-szüntette meg egymás között a távolságot és egy érzelmes csókba invitálta barátnőjét.
-Aaaawww.-olvadt el mindenki.
-Cukik vagytok.-szólalt meg Liz.
-Köszönjük.-köszönte meg Jace a dicséretet-Kedvesem, kérlek most menj ki a szobából, mert van egy kis megbeszélni való dolgom a lányokkal. Ja és ne hallgatóz.
-Ooo mi az?-kíváncsiskodott a csapos.
-Majd megtudod, ha eljött az ideje.
-Rendben, akkor ki megyek.-ezzel eltávozott Ev a szobából.
-Gyertek közelebb lányok. Tudom, hogy úgy is hallgatózni fog, de semmikép nem akarom, hogy meghallja.
-Mond már mi az!-suttogta Nóri.
-Nagyon örülök, hogy ti is itt vagytok, mert így egyszerűbb és gyorsabb is lesz a tervem megvalósítása.-nézett közben Akrára és Lemonra.
-Jace, ne kelljen megrugnom, hogy elmond mit akarsz.-fenyegette meg Anna barátját.
-Megakarom kérni Evelin kezét.
-HOGY MIIIIII???????-akadt ki mindenki.Ezzel vége is lenne a 4. fejezetnek. Remélem Cherry_Love16 nem haltál meg teljesen xd. Azért remélem tetszett nektek. #szóismétlésnamindegy xd.
Na bye!
YOU ARE READING
Élet az ágyam alatt (Inspectokros ff.)
FanfictionKét cosplayer Hódmezővásárhelyre költözik, abban a reményben, hogy tovább tudják folytatni azt, amit szeretnek. De amik ebben a városban történtek, azokra még ők sem számítottak. Vajon túl fogják élni? FIGYELEM!!! EZ EGY FASZSÁG!! Csúnya beszéd előf...