12. fejezet

24 1 3
                                    

3 év...ennyi idő telt a háború kezdete óta. Rengeteg áldozat, töménytelen mennyiségű pénz, a sok könny és vér, melyeket asszonyok és uraik, fiaik és lányai hullattak. A yakuza fájt a maffiának, a maffia fájt a yakuzának. Sok veszteséggel járt a fegyveres konfliktus, de a végén a magyarok dicső győzelmet arattak. Tokió, Kiotó, Nagaszaki, Kóbe, Győr, Algyő, Hortobágy és Debrecen...a háború helyszínei.
Éjszaka az éj leple alatt az idő hűvös volt és csendes. Mintha nem is lenne baj. Csak a szellő gyengéd leheletét lehetet érezni, ahogy a katonák feszülten várták a következő csatakiáltást. A Hold titokzatos fénye szinte táncot járt a csillagok halvány színével. A kristálytiszta vízfelszínen oly' ártatlanul visszatükröződőtt a holdfény, mintha csak az Elízium békés mezején lubickolnának az örök boldogságban. Ha messziről nézed a tavat éjszaka,olyan, mintha egy vékony, szinte már láthatatlan fátyol borítaná be azt.
Nappal a helyzet teljesen más volt. Mintha maga a Tartarosz látogatott volna el a Földre...vagy talán tényleg ott voltak. A Keres vérszomjas jelenléte, szavai könyört nem ismerve pusztítottak. A Nap forró sugarai perzselték, kínozták az embereket. Héliosz, miközben aranyszekerén repült az égbolton rá se rántott a katonák forróság miatti panaszkodását. A lövések zaja, emberek sikolyai, robbanások és durranások még hangosabban hallatszodtak a forró Nap alatt.
Ilyen körülmények között folytak a harcok és végül, mikor már minden veszni látszott valami történt. Nem tudni mi, talán valami olümposzi csoda, de nyertek a büszke magyarok a koreaiak támogatásával.
Az ázsiaiakkal annyira jól működött az egyezség, hogy beköltöztek Anna ágy alatti rejtekhelyére.
Így öt új taggal bővült a csapat: Lee Taemin, ki nem rest testét átadni különböző örömöknek jó pénzért cserébe. Ennek a tetejébe egy szakképzett embercsempész is. Kim Jonghyun, egy mesteri manipulátor, aki bárkit az ujja köré tud csavarni költői szavaival. Sőt, ő a maffia ügyvédje, szóval ha gáz van, őt kell hívni. A következő tag nem más mint Lee Jinki, a.k.a. Onew, egy Samsung gyár sikeres vezérigazgatója és nyilvánvaló adócsaló. Személyiségét nézve egy visszafogott, nyugodt lélek. Kim Kibum, művésznevén csak Key, aki előtt nincs olyan zár mit ne tudna feltörni. Bármilyen lyukba be tud hatolni gond nélkül. Ő a kulcsos  ember. És végül, de nem utolsó sorban Choi Minho, a hadvezér és tábornok. Katonai tapasztalata felbecsülhetetlen, intelligens és óriási nagy szerepet játszott a háború megnyerésében. Na meg persze kivan tesizve rendesen a báttya.
Egy szó mint száz, ezzel összeállt az aranycsapat.
Persze, van itt bonyolult szerelmi szál is. Jonghyun és Taemin együtt vannak, de valamelyikük rejteget egy sötét titkot. Key már hosszú évek óta szemet vetett Minhora, ami annyira fájóan nyilvánvaló, hogy kész csoda, hogy az izmosabbnak még nem tűnt fel. Bár, ez nem is olyan meglepő, hogyha figyelembe vesszük azt a tényt, hogy Minho Jonghyun iránt már rég többet érez, mint barátság. Ez azonban Key-nek is feltűnik, ami égő, gyötrő fájdalmat, féltékenységet, és szünni nem akaró haragot okoz. Mintha egy tőrt döfnének skarlátvörös szívébe, minden egyes pillanatban mikor meglátja őket együtt. Jinki szerelmi élete pedig...konkrétan nem létezik. Igaz, néha-néha randevúzik, de még nem találta meg a nagy Ő-t.
A kibővült csapat jelenleg az ágy alatt, egy kellemes kis szobában üldögél, nyilvánvalóan másnaposan. Anna Taemin mellett, gyanúsan közel egymáshoz. Key Minho ölén fekszik miközben a felette lévő gyengéden játszik szőke, frissen mosott hajával. Kibum arca halvány pirospozsgás árnyatban tündökölt és szerelmes szemekkel vizslatja élete ura mogyoróbarna íriszeit. Onew kiterülve a kanapén szidja az Istent, mert fáj a teste. Amanda és Liz valahol valamerre valószínűleg még alszanak. Nóri is elszublimált a tegnap este után. Dorina és Jácint a másik szobában egy újabb terven dolgoznak, mivel ők normálisak. Jonghyun pedig...tudjafasz.
Egyszer csak óriási nagy léptekkel kitépi az ajtót Jjong és elüvölti magát.
-AAAAAA-adja ki magából a gőzt a férfi.
Szegény emberek úgy megijedtek, hogy összerezzentek.
-Mi fasz történt? Sztrókot kaptál?- mondja aggódva Key.
-Bárcsak az lenne a legnagyobb problémám...Taemin..-mutatott rá dühösen Jjong.
Az imént említett elfehéredett, testét elhagyta lelke és azóta sem tért vissza.
-M-mi történt bébi? -nevetett zavartan Taemin.
Jjongban ekkor elpattant az a bizonyos húr és istentelen mód elkezdett üvöltözni.
-Ne tegyél úgy, mintha nem tudnád mit csináltál!! De Anna te is nyakig benne vagy a szarban!! Hogy tehettétek?-tört ki könnyekben.
-Mi?... Miről beszélsz? -kérdezte Anna zavartan.
Csend lett a szobában...nem az a kellemes, hanem inkább az a rideg, idegtépő és feszült hangulat vette körül a csapatot. Csak Jjong halk szipogását lehetett hallani. Key és Minho egymást mellett ültek és remegtek. Onew lefagyva vizslatja az eseményeket. Anna még mindig összezavarodva kapkodta tekintetét, hol Taeminre, hol Jonghyunra nézett. Ekkor szinte suttogva, bűntől súlyos hangon megszólalt a fiatalabb koreai.
-Mindent elrontottam...-esett össze Taemin a kanapén.
-Taemin!!- kiáltott fel a csapat egyszerre.
-Meg ne murdeljél itt nekem hallod!! -pánikolt Anna.
-Egy vallomással tartozom...neked..és Jjongnak. -folytatta az embercsempész -3 év...ennyi ideig voltunk együtt. Imádtam veled lenni, még úgy is, hogy pont akkor dúlt a háború és sose tudtuk megéljük-e a másnapot..de talán ez hozott közelebb egymáshoz. Pont ezért akartam minden egyes pillanatot veled tölteni...-Taemin gyengéden megfogta a lány kezét.
Annának könnyek gyűltek a szemében, mely bármikor túlcsordulhatott volna.
Az imént beszélő férfi vett egy mély levegőt, majd folytatta.
-Aztán valami történt 1 évvel ezelőtt...rájöttem, hogy szeretem Jonghyunt is..jobban, mint egy baráto--
Anna hirtelen megszakította a monológot.
-Azt ne mond, hogy...úristen..-kapott szájához a lány.
-De.. sajnos igen..pár hónapig mind a kettőtökkel jártam.. egyszerre, mert nem volt merszem elmondani neked Anna..se neked Jjong.
A levegő még fagyosabb lett, hogyha ez egyáltalán lehetséges volt. A vásárhelyi maffia főnöke elhúzta kezét Taemin szorításából. A szoba tagjai mind bírálkodó szemekkel bámulta a bűnös férfit.
Ekkor Jjong felállt, és így szólt:
-Taemin..most válaszolj őszintén.. melyikünket szereted? Engem..vagy őt?
Erre válasz nem jött, csak egy sóhaj.
-Értem...-nézett le szomorú, bosszús és mérges tekintettel -Anna..te..miattad történt mind ez!!
-Hogy tessék? Mi az, hogy miattam?? Miattad hagyott el Taemin, mert te elcsábítodtad! Nem vagy te olyan ártatlan, mint hiszed! -hábordott fel a csaje.
-Te voltál annyira obsessed Taeminnel, hogy teljesen összezavartad! Nem tudott helyesen gondolkodni, mert megmérgezted az elméjét, te kígyó!
-Elnézést?! Még is ki kurválkodott egyfolytában Taemin körül?! Te fűzted be őt és loptad el mellőlem! Tökéletesen megvoltunk egymással, addig amíg te nem kezdett el kavarni a szart. Ne is képzeld, hogy nem vettem észre mikor flörtölgettél vele! És még engem hívsz kígyónak, te veréb?
-A rohadt faszod a veréb! Te álnok nő -nézett megvetően rá- nem is értem, miért szeretett egyáltalán Taemin..semmi erényed sincs...
-Azt mondod te picsa, hogy semmi erényem? Mintha neked sokkal több tehetséged lenne bármihez is. Mégis mit látott meg benned? Teljesen manipuláltad őt! Mi vagy te bazdmeg Yagami Light??
-Bárcsak ő lennék, akkor legalább bele is tudnám írni a neved a Death Note-ba!
-Na ez már több a soknál! -ordított fel Onew.
Mindenki ránézett. Ekkor Akra, Nóri, Jácint, Dorina és Liz berúgta az ajtót óriási zajjal.
-Mi a kénköves Isten pusztítása folyik itt? -mondta lihegve Amanda.
Taemin, Onew, Key, Minho, Jonghyun és Anna egymásra kezdtek mutogatni, pont úgy, mint abban a Pókemberes mémben.
-Most derült ki, hogy a maknae nem is él olyan becsületes életet.- szólalt fel Minho.
-Na ne bassz -röffent fel Nóri- Hány éve is vagyunk maffiózók? Egyikünk se él becsületes életet.
-Nem úgy, hanem magánéletben. Taemin egyszerre kavart Jjonggal és Annával.
-Isten fasza Minho kussolj már. Mire jó az, hogy még jobban megalázod szegényt? -ütött rá Kibum a kitesizett báttya vállára.
-Oké oké bocsánat..de akkor is kurva nagy gáz van -védekezett Choi.
-Elég legyen! -kiáltotta el magát Anna- Jonghyun, ismered az Anyegint?
-Mi az te jány tán párbajozni akarsz? -fűzte hozzá gúnyosan a férfi.
-Pontosan...
Olyan intezíven bámulták egymást, hogy szinte tüzet lehetett gyújtani.
-Akkor...mire vársz? Gyere ki a térre. -invitálta az ügyvéd a vásárhelyit.
-Biztos nem párbajozto--
-Kuss legyen!!!- förmedt rá Onewra a két ellenfél, és elszaladtak.
Pár perc múlva már kint voltak a szabadban, 10 méterre egymástól.
A többiek feszülten figyelték a történést. Remegtek, féltek, sírtak és ájuldoztak.
Anna és Jjong lassan, de magabiztosan előhúzták a revolvert és kihúzták magukat. A félelem, ijedség egy jele sem volt észlelhető egyik félen sem. Nem csoda, hisz profik voltak. Majd bevették a célpontot és elkezdtek visszafelé számolni.
-5..
-4..
-3...
-2..
-1..
Durr...
Kettő hangos lövés dördült el...de valami nincs rendben. Se a lány, se a férfi nem vérzett, nem éreztek fájdalmat. Helyettük egy harmadik fél szenved... méghozzá Taemin.
Taemin közéjük szaladt, hogy leállítsa a párbajt, de rosszkor volt rossz helyen. Két oldalról telibe találták. Egyik golyó a mellkasába fúródott, a másik a hátába. Most a földön fekszik vérbe fagyva. Anna és Jonghyun egymásra néztek teljesen megsemmisülve és fegyverüket eldobva odarohantak életük szerelméhez.
-A mocskos kurva életbe Jjong hívjál mentőt!! -pánikolt Anna.
-Bazdmeg nincs nálam a telefon. Valaki segítsen!! Nóri azonnal gyere ide úristen Taemin elfog vérezni!! -üvöltötte az ügyvéd.
-Taemin..jézusom..bírt ki..kérlek..ne hagyj itt..ne-nem élném túl nélküled. Kellesz nekem..hallod? Ne merj itt meghalni, mert bosszút állok..-makogta Anna miközben taknya-nyála egybefolyt.
Taemin alig lélegzett, pulzusa közelített a nullához és lecsukta szemeit.
-Ne ne ne ne ne ne...nem hallasz Tae? Ébredj fel! -pofozta fel szerelmét Jjong- Könyörgöm éld túl... Nóri hol a picsában vagy? Gyere már bazdmeg -üvöltött torka szakadtából az idősebb maffiózó.
-Jjo-jjong...-remegett Anna -nem lélegzik..
A világ megállt... legalábbis számukra. A vér megállt bennük és csak bámultak egymásra sápadtan. A halálfélelem ült ki arcukra. Az összes érzelem ami eddig dúlt bennük elhagyta testüket. A szimpla ürességet érezték. Majd újra ránéztek szerelmükre...nem lélegzett..teste kezdett kihűlni..csak is a forró vért lehetett érezni. Semmi mást...
Ekkor Nóri megérkezett egy hordággyal és sprintelve az ágy alá rohantak.
-A büdös kurva istenit mit csináltatok ti szerencsétlenek? Most mindegy is a lényeg az hogy megmentsük Taemint. -hadarta el Nóra miközben készült elő a műtétre.
-Jonghyun te tépd le róla a ruhát, Anna te meg kezdjed el fertőtleníteni a sebet.- adta ki az utasításokat a magas, szőke vásárhelyi.
Úgy tettek, ahogy mondták nekik és majd' kiszakadt a szívük a helyükről.
Eközben Nóri rákötötte a sebesültett a szívmonitorra, elaltatta majd miután ez meg volt, elkezdte a műtétet.
Minden zökkenőmentesen zajlott, mikor elkezdett sípolni az a gép.
-Bassza meg mindjárt leáll a szíve!! Dobd ide a defibrillátort Anna!!
Odapasszolta az eszközt és Jjong megkezdte az újraélesztést.
-Még mindig nem jó!
-Hát bazdmeg próbáld újra!!
Párszor még bebikázták azt a defibrillátort és hál' istennek viszonylag helyre jött a szívverése.
Kb. 30 perc múlva Nóri felvisított.
-Végre vége...kész vagyunk..-fújta ki a levegőt.
-Mi?? Kész van? Tényleg? Úrsiten túlélte? -kezdett el sírni Jjong megint.
-Már nincs életveszélyben. Az az egy szerencsétek van, hogy retek szarul tudtok célozni, így a szívét pont nem találtátok el... Idióták..-dorgálta meg őket Nórum.
Egy hegynagyságú kő esett le a két bűnös szívéről.
-Örök hála Nóri!! -ölelték meg a lányt, de ő ellökte őket.
-Ne higyjétek, hogy ennek itt vége van. Következmények lesznek. Mégis mit gondoltatok huh? A nevetséges vitátok majdnem az egyik társunk életébe került, akinek az volt az "óriási" nagy bűne, hogy szeretett mind a kettőtöket. Szerintetek ő így akarta? Hogy egyszerre akarjon titeket? Egy perce sem gondoltatok bele, hogy mekkora fájdalmon ment keresztül emiatt? Hogy milyen bűntudattal kellett megküzdenie nap, mint nap, amit még mindig hordoz magával? Nem tudja túl tenni magát azon, hogy mind a kettőtöket ugyanúgy szeret, de választania kell...és ez az ami megőrjíti..nem tud választani..és nem is akar..de egyszerre nem lehet kettő párja. Bántja, utálja és marcangolja önmagát, mert nem tud olyan lenni, mint a többiek. Elég fájdalmon ment keresztül, de ti...ti még egy lapáttal rátettetek. Közétek állt, mert nem tudná elviselni egyikőt halálát sem, de...cserébe ti majdnem megöltétek..Az idióta, felelőtlen, önfejű és állati döntésetek miatt..Taemin..az a Taemin, aki csupa szív, csupa lélek..majdnem meghalt.. majdnem megöltétek! Ti, akiket a világ a legjobban szeret majdnem a vesztét okoztátok!
Megint csend lett... feszült, teli méreggel és haraggal. A bűntudatot szinte már lehetett mérni, olyan súlyos volt és nehéz.

Bip..bip..bip...-ennyi volt hallható..a gép csipogása, ami jelezte, hogy Taemin még itt van köztünk.

Senki nem szólt semmit...nem is lehetett volna mit mondani. Szimpla szavak nem is lettek volna ide elegek.
Pár perc múlva Nóri megelégelte ezt a csendet és kiviharzott. Anna, Jjong és Taemin maradt a szobában...csak ők hárman.
A két főbűnös leült Taemin ágya mellé, de nem néztek egymás szemébe. Nem azért, mert nem akartak..hanem mert nem mertek. Tudták, hogy most nagyon elcsesztek mindent...
Végül Jonghyun törte meg a csendet.
-Igen..tudom...egy szavam nem lehet...én kezdtem az egészet..az én hibá--
-Héj -szólt bele Anna- én akartam annyira párbajozni..az én saram..
-Kérlek ne mond ezt...én kezdtem el üvöltözni veled..sőt..te nem is tudtál erről a kapcsolatról semmit sem..igazságtalan voltam..bocsáss meg nekem -nézett rá Annára gyönyörű barna szemeivel.
-Jobban belegondolva...mind a ketten ugyanolyan bűnösök vagyunk. Sőt, Nóri minden szava igaz..ha elvesztettük volna Taemint én..mentem volna után--
-Ne is gondolj ilyeneket -tette a lány vállára Jonghyun kezét- sosem engedném, hogy te is elmenj..sosem..-az utolsó szót szinte suttogta.
-Igen? Az előbb még kígyónak neveztél.- vicceskedett a forgósbossfotel tulajdonos.
-Te meg engem verébnek szóval kvittek vagyunk. -vágott vissza egy mosollyal a száján a koreai. -De komolyra fordítva a szót...sokat jelentesz nekem.
-Jajj te..nem mondj ilyeneket, hát elpirulok..
-Talán ez is volt a célom..-kacsintott Jjong.
-Hé te..-boxolt bele gyengéden Anna a mellette ülő karjába.
-Mi az? Tán nem tetszik, ahogy flörtölök? -piszkálta tovább a lányt.
-Nagyon szemtelen vagy...
-De ezért szeret engem Taemin..és te is..-kacérkodik az ügyvéd.
Erre a kijelentésre Anna csak megforgadta szemeit, de egy csepp rosszindulat sem volt benne.
Ekkor a csapat további tagjai berontottak a kórterembe.
-Hogy van Taemin? -kérdezi aggódva Lemon.
-Stabil az állapota..nem úgy mint a forintnak. -válaszol Jjong.
-Ahogy hallottam Nóritól már megkaptátok a magatokét szóval én nem kezdek el egy újabb hegyi beszédet. -tette keresztbe kezét Key-Csakhogy tudjátok..Taeminnek kell megbocsátani nektek..
-Igen...tudjuk..nem is remélünk semmi jót..-bámulja Taemint szomorú tekintettel Jonghyun.
-Csak azért imádkozok, hogy épüljön fel. -tette össze kezét Minho.
-Mióta hiszel Istenben? -nevetett Key.
-Én csak a sport és foci istenében hiszek. -humorizált a bástya
-Látszik is..amilyen kigyúrt vagy nem is csodálom. -dícséri Minhot Dorina.
-Na végre valaki észre veszi, hogy mekkora bicepszem van köszönöm.
Erre hangos kacaj tör ki, amit Taemin halk nyöszörgése szakít meg.
Mindenki odaszalad az ágyhoz és a sérült felé hajol.
Lassan kinyitja szemeit, megkeresi Annát és Jonghyunt majd csak ennyit mond halkan és erőtlenül:
-Kurva anyjátok...






Ennek a fejezetnek és vége és aztapicsa. Szeretnék nagy köszönetet mondani _bernorag_-nak aki segített megírni ezt a részt. Durva dolgok történnek itten Vásárhelyen mit ne mondjak.




Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 15, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Élet az ágyam alatt (Inspectokros ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora