NE (end)

842 60 9
                                    

Zawgyi

Suggestion song
ဒီသီခ်င္းေလးနားေထာင္ရင္းဖတ္ေစခ်င္တယ္...

"ေ႐ွာင္းက်န္႔..."
ေနာက္ကေျပးလိုက္လာၿပီးေခၚသံေၾကာင့္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..
"????"
ေ႐ွာင္းက်န္႔ေခါင္းထဲ question mark ေတြေပၚလာတယ္... တကိုယ္လံုးကိုဖံုးအုပ္ထားတဲ့အမဲေရာင္ေတြ... အဆိုးဆံုးကအမဲေရာင္ေတြၾကားထဲမွာထင္းေနတဲ့ အစိမ္းေရာင္Helmetႀကီးပဲ... ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ လူၾကားထဲမွာ ဓားျမတိုက္တာေတာ့မခံရေလာက္ဘူးမဟုတ္လား...

"ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲမသိဘူး...."
"....."
ေ႐ွာင္းက်န္႔ေမးလိုက္ေပမယ့္ တစ္ဖက္ကစကားျပန္မလာ....
"ဘာကိစၥ...."
"ေရာ့...ခင္ဗ်ားအတြက္"
ေ႐ွာင္းက်န္႔ထပ္ေမးဖို႔ျပင္လိုက္ေပမယ့္ ႐ုတ္တရက္ ဘာေတြမွန္းမသိတဲ့အထုတ္ကို လက္ထဲထည့္ေပးၿပီး ခ်က္ခ်င္းျပန္ထြက္သြားတယ္...

"ေဝ့..ေဝ့..ဒါကဘာေတြလဲ..ေဝ့!!.."
ေ႐ွာင္းက်န္႔ေအာ္ေခၚေပမယ့္..လွည့္ကိုၾကည့္မလာဘူး... လက္ထဲအထုတ္ထည့္ေပးသြားတာသူမဟုတ္တဲ့အတိုင္း...
ေ႐ွာင္းက်န္႔ျပန္လိုက္ေပးခ်င္ေပမယ့္ရထားခ်ိန္နီးေနတာေၾကာင့္ ဘာမွန္းမသိတဲ့အထုတ္ကိုယူလာလိုက္တယ္...မတတ္ႏိုင္ဘူး....

▫▫▫
"ေဝ့..ေဝ့..ဒါကဘာေတြလဲ..ေဝ့!!.."
ေအာ္ေခၚေနတဲ့အသံကိုၾကားေပမယ့္ ရိေပၚအားတင္းၿပီးဆက္ေလ်ွာက္လာခဲ့တယ္... ေနာက္ျပန္လွည့္ခ်င္ေနတဲ့ စိတ္ကိုအံႀကိတ္ၿပီးခ်ိဳးႏွိမ္ထားရတယ္... လမ္းခ်ိဳးတစ္ခုထဲကိုဝင္ၿပီးတာနဲ႔ ဘယ္ဘက္ရင္ဘတ္ကိုလက္နဲ႔ဖိရင္း ေျမျပင္ေပၚဒူးေထာက္က်တယ္... ေအာင့္တက္လာတဲ့နာက်င္မႈက ရိေပၚရဲ႕အျပံဳးေတြကိုမဖယ္႐ွားႏိုင္ခဲ့ဘူး...

လက္ေဆာင္ေတြကို ကိုယ္တိုင္ေပးခ်င္တာမို႔ ေ႐ွာင္းက်န္႔ေနာက္ကိုလိုက္သြားခဲ့တယ္... ျဖဴေဖ်ာ့ေနမယ့္ကြၽန္ေတာ့္ပံုစံေၾကာင့္ အနီးနားကဆိုင္ကယ္မွာခ်ိတ္ထားတဲ့ Helmetအစိမ္းေရာင္ကိုေကာက္စြပ္လိုက္တယ္... ခင္ဗ်ားေ႐ွ႕မွာ အားနည္းတဲ့ပံုစံမျဖစ္ခ်င္ဘူး... ကြၽန္ေတာ္ကပဲလမ္းေလ်ွာက္ျမန္တာလား.. ခင္ဗ်ားရဲ႕ေျခလွမ္းေတြကေႏွးေနခဲ့တာလား.. တစ္ခဏအတြင္း ခင္ဗ်ားနဲ႔ေျခသံုးလွမ္းအကြာကိုေရာက္လာတယ္... အားတင္းၿပီးေခၚလိုက္ေပမယ့္ ခင္ဗ်ားကိုအနီးကပ္ေတြ႔လိုက္ရေတာ့ စကားလံုးေတြထြက္မလာခဲ့ဘူး... ခင္ဗ်ားက ကြၽန္ေတာ္ထင္ထားခဲ့သလို ႐ုပ္ဆိုးဆိုးႀကီးမဟုတ္တာကလြဲရင္ ကြၽန္ေတာ့ကိုျပဳစားႏိုင္တဲ့တစ္ေယာက္ထဲေသာသူ... radioကေနပဲအသံၾကားခဲ့ရေပမယ့္ ေ႐ွ႕မွာအနီးကပ္ေျပာေနတဲ့ခင္ဗ်ားေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုးေပါက္ကြဲထြက္မတတ္ပဲ... နာက်င္လာတဲ့ဘယ္ဘက္ရင္အံုေၾကာင့္ လက္ေဆာင္ထုတ္ကိုေပးၿပီးလွည့္ထြက္လာခဲ့တယ္... ခင္ဗ်ားေၾကာင့္အခုန္ျမန္လြန္းေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခုန္သံကို ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားေလးကေတာင္ခံႏိုင္ရည္မ႐ွိေတာ့ဘူး....

Not Ending (Completed)Where stories live. Discover now