" Mă încrunt când îmi evită întrebarea, apucând cu degetele sale lungi și tatuate lanțul de argint și îl bagă sub materialul negru al tricoului, schimbând subiectul încercând să mă facă să uit de acesta, lucru pe care îl face mereu când aduc vorba despre el, dar chiar dacă el încearcă aceeasi întrebare mi se învârte prin cap fără a îmi da pace. 'Oare la ce folosește acea cheie de e un așa mare secret?' "
Well, Hello there!
Nu știu sigur dacă voi termina cartea, dar am acceptat provocarea prietenei mele de a scrie o carte în 100 de zile, în fiecare zi câte un capitol. Acum să vedem ce iese.
Începutul:
Primele cinci capitole cu titlul (Începutul) ale acestei cărți sunt ca un fel de Prolog.
Începutul povești se petrece la trei ani diferemța de aceste capitole dar și ele sunt importante.
Să incepem cu....*tam tam tam*
Avertizările Importante 1:
Pentru început, vreau să vă spun că nu am mai scris o carte în Română de ceva timp. Obișnuiam să scriu zilnic, dar au intervenit câteva chestii. Ideea este următoarea, vor urma câteva greșeli de adresare, de scriere, de exprimare și vreau să spun de la început că îmi cer scuze. Voi încerca să le corectez cât de mult pot, dar nu am mai continuat cu Româna de peste doi ani deci nu o să îmi aduc aminte exact cum sta cu substantive, adjective sau chestii de genul.
Daca ești una dintre persoanele care dau cu hate imediat ce văd vreo greșeală atunci poți pur și simplu să pleci. Aș aprecia orice comentariu de "hate" atâta timp cât este constructiv și ma poate ajuta în imbunatățirea vocabularului cât și a modului de a scrie.
Avertizări Importante 2:
Această carte va conține multe scene mature, dialoguri vulgare, scene destul de întunecate și triggering, descrieri ale folosirii drogurilor și al abuzului/ violenței
Acesta este singurul advertizment pe care îl dau, dacă sunteți sensibili acestor teme then...
CITEȘTI
Aparținând Lui - | A.B.| Andy Biersack
Romance*Cartea Conține Șcene Mature și Content Explicit* [În scriere...] "Nu am crezut niciodată că zâmbetul ei va fi sfârșitul meu." " Mă încrunt când îmi evită întrebarea, apucând cu degetele sale lungi și tatuate lanțul de argint și îl bagă sub material...