Episode-1(Zawgyi)

132 12 2
                                    

Love at first sight ဆိုတဲ့ စကားကို ကြၽန္မ မယုံခဲ့ဘူး... ဟုတ္တယ္ေလ.... လူတစ္ေယာက္ကို ျမင္ဖူး႐ုံေလးနဲ႔ ခ်စ္လို႔ ရပါ့မလား... လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ေတာ့မယ္ဆိုတဲဲ့အခါ သူရဲ႕ အျပဳအမူေတြ အေျပာအဆိုေတြ စိတ္ေနစိတ္ထား ေတြ ဒါေတြကို ထည့္တြက္စဥ္းစားရမည္ မဟုတ္ပါလား.... ကြၽန္မ ဘဝမွာ အခ်စ္ကို မႀကဳံဖူးသေ႐ြ႕ အခ်စ္ကို အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ ကြၽန္မ စဥ္းစားခဲ့မိတယ္.... Soojin Sunbae ကို မေတြ႕ဖူးခင္ ကေပါ့.... တနည္းေျပာရရင္ ကြၽန္မရဲ႕ အခ်စ္ကို မေတြ႕ခင္ကေပါ့... 

ကြၽန္မ အခ်စ္ကို စေတြ႕ခဲ့တာ လူတစ္ေယာက္ကို ပထမဆုံး ေတြ႕ဖူးခ်ိန္မွာပဲ .... အဲ့ဒီလူသားဆီက အၾကည့္ေတြ မလႊဲႏိုင္ခဲ့ဘူး....

တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူဘဝရဲ႕ အစပထမ... Major Welcome ညစာ စားပြဲမွာ စၿပီး ဆုံခဲ့ရတဲ့ Sunbae ဟာ ကြၽန္မထက္ ႏွစ္ႏွစ္ႀကီးသတဲ့...

*********************************************

"ဂ်ဴနီယာေလးေတြ အစြမ္းျပရမယ့္ အခ်ိန္ေနာ္... ကဲ.. စီနီယာေတြက ကိုယ္ေသာက္ေစခ်င္တဲ့ သူကို ဌဲ့ေပးရမယ္... ဂ်ဴနီယာေလးေတြက ကိုယ့္စီနီယာေတြ ဌဲ့ ေပးတာကို ေသာက္ရမယ္..."

ေရွ႕တည့္တည့္မွာ ထိုင္ေနတဲ့ Sunbae ဆီက ဌဲ့ေပးတာကို လိုခ်င္ေပမယ့္ မရခဲ့... တျခားသူေတြ ဌဲ့ေပးတာကိုသာ ေသာက္ရင္း လူက ရိပ္တိပ္တိပ္ ျဖစ္လာေလသည္...

"Wah... Shuhua က ေသာက္ႏိုင္လွခ်ည္လား..."

Sunbae က ကြၽန္မကို လွမ္းလွမ္းၿပီးး ခိုးၾကည့္တာ ကြၽန္မ ျမင္ပါသည္... ဒါေပမယ့္ ရိပ္တိပ္တိပ္ နဲ႔ပါ... ဆိုဂ်ဴနဲ႔ မက္ဂ်ဴ  ေရာထားတာကို ကြၽန္မေသာက္ေနခဲ့တာ ဘယ္ႏွခြက္ေတာင္ ရွိေနၿပီလဲ....

ေယာက္်ားတစ္ေယာက္က Sunbae ပုခုံးကို ဖက္လိုက္ခ်ိန္မွာ ေခါင္းထဲမွာ ထိတ္ခနဲ ျဖစ္သြားၿပီး ထူပူသြားေလသည္... ေသြးေၾကာေတြေတာင္ ေျပာင္းျပန္စီးသြားသလို ခံစားခ်က္... ေသြးဘယ္လို ေျပာင္းျပန္စီးလည္း ကြၽန္မ မသိဘူး... ကြၽန္မသိတာ အခု ဒီေနရာက ထြက္သြားခ်င္ၿပီ....

Sunbae ကို ဖက္ထားတဲ့ လက္ကို ႐ိုက္ပုတ္ခ်ပစ္ခ်င္တာေရာ မူးေနတာေရာ အကုန္ေပါင္းၿပီးအဆင္မေျပေတာ့တဲ့ အခါ လူေတြနဲ႔ ေဝးရာ ဆိုင္အျပင္ဘက္ကို ထြက္ဖို႔ ျပင္လိုက္သည္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Head Over HeelsWhere stories live. Discover now