Annem sabah beni uyandırdığı an ben bağırdım.
Acıyı hissetmiştim. Annem başımın şiştiğini anladı. İçeriye gitti. Dönüşünde bir buz parçasının buzdolabı poşetin içine koymuş. Benim yanıma getirdi. Annem başıma koydu. Başlarda soğuktu. Annem bunu fark ederek cebindeki peçeteyi çıkardı. Başımdan buz parçasını aldı. Onu sararak başıma geri koydu. O sırada uykuya dalmışım. 2 dakika sonra uyanıp bağırarak ağlamaya başladım. Çünkü beşiğin bir yerini kırıp yere düşmüştüm. Annem nefes nefese kalmıştı. Hemen beşiğe baktı. Ben yoktum. Sesin geldiği yere baktı yani yere. Beni yerde görünce çok korktu. Annem beni yerden aldı. Annem “ Allah Allah bu çocuk nereden düştü.” dedi. Beşiğin kırık olduğunu görünce beni beşiğe yatırmadı. Merdivenlerden inip mutfağa gittik. Annem mama hazırlamaya başladı. Ben bekledim bekledim bekledim 5 dakika sonra mama geldi. Yemeye başladım. 30 saniye sonra annem mamayı ağızıma doldurmaktan mama boğazımda kaldı. Boğuluyordum. Ben öksürürken annem sırtıma vuruyordu. En sonunda mama boğazımdan çıktı. Annem çok korkmuşa benziyordu. Korkmuştu. Telefonun yanına gitti. Ben yanındaydım. Hemen babamı aradı. Babama sabahtan beri olanları anlattı. “Her şey TERS gidiyor.” diyordu. Babam onu sakinleştirdi telefonda. Annem o sırada babamla konuştuğu için biran fark etmeden kolunu açtı. Ben yere düştüm. Ama bu sefer sırtımda ezilme vardı. Çok fena bağırarak ağlıyordum. Babama hemen gelmesini söyledi. Çünkü benim sırtım biraz çıtırdadı. Babam “ Ne oldu?” diye hep soruyordu. Annem “Soru sorma hemen gel buraya.” diyordu. Annem beni kucağına almaya çalışıyordu. Ama her almaya çalıştığında ben çok fena bağırıyordum. Babam 3 dakika sonra kapıyı anahtarıyla açarak ayakkabısın çıkarıp koşa koşa annemin yanına geldi benim yerde yatarcasına görünce hastaneye götürdüler. Tabi beni kaldırmaları çok zor oldu. Hastaneye acilden girdik. Benim kaydımı yaptırıp doktorun odasına girdik. Annem doktora ”Neyi var?” diye sordu. Doktor sırtında ezilmeler olduğunu ve bunu krem sürerek geçeceğini söyledi. Reçete yazıp verdi. Eczaneye gidip kremi aldık. Eve gider gitmez annem sırtımı açıp kremi sürdü. Babam geri işe gitti. Annem başımdan ayrılmadı. Annemle birlikte uyumuşuz. Akşam olmuş babam zile basmış basmış basmış açan yok anahtarıyla açmış. Ayakkabılarını çıkarmış yatak odasına gelmiş. Bizi annemle sarmaş dolaş görünce duygulanmış. Annemin yanına gidip annemi uyandırmış. Annem “Kızımızın ismini ne?” babam “Lara.” . annem çok sevinmiş çünkü o ismi çok seviyormuş. Annem “Lara GÜRSOY çok güzel oldu inşallah Lara büyüyünce ismini çok sever aminn.” Annem ve babam içeride yemek yiyordu. Ben saat 20.06 ‘da uyandım. Ağladım. Annem geldi. Annem yanıma yaklaştı benim kulağıma fısıldadı “Kızım senin adın Lara adın Lara” dedi. O anda yüzüm güldü. Annem beni emzirdi. Uydum. Gece sadece annemi 2 defa uyandırdım. Birisinde acıktım diğerinde ise altıma yaptım. Sonra annemde bende rahat rahat uyudum.