Sabah ben annmle babamı uyandırdım. Acıkmıştım. Annem başta altıma baktı altıma yapmamıştım. Her tarafıma baktı şişlikte yoktu. Sonra acıktığımı anladı. Beni emzirdi. Gece annem ve babamın yanında yattım. Çok güzeldi. Neyse annem aşağı mutfağa indi. Kahvaltıyı hazırlayıp bizi çağırdı. Babam beni bebek arabasına koyup gazetesini almaya gitti. Gelince çaylar koyulmuş benim mamam hazırlanmış masaya kahvaltılıklar koyulmuş bir şekilde gördü. Babam gazetesini okurken eli çaya değdi. Çay bacağıma döküldü. Ağlamaya başladım. Annem bacağımı açtı. Buzdolabından yoğurt aldı bacağıma sürdü. Kızarmıştı. Morarmaya başladı. Acısı geçince ağlamayı kestim. Annem babama “Bu gün pazara çıkıcam bir miktar para verir misin?” Babam “Kaç TL istiyorsun.” Annem “100 TL versen yeter” dedi sesini kısıp incelterek. Babam tamam diyerek parayı masaya koydu. Babam içeriye üstünü giyinmeye gitti. Babam dönünce “Ben çıkıyorum!” diye bağırdı. Annem de içeriye beni götürerek gitti. Üstümü çıkardı bir giyisi seçti ve giydirdi. Sonra kendisi üstünü çıkardı. Bir tayt birde uzun bir bluz seçti onu giydi. Mutfağa indik. Masanın üstünden parayı aldı. Merdivenlerden aşağı indik, montumuzu ve ayakkabılarımızı giydik. Dışarı çıktık hava baya soğuktu. Annem benim bebek arabama koydu. Şapkasını kapattı. Arkasında kocaman bir “BENİM ADIM LARA” yazıyordu. Neyse annemle yola koyulduk. Yolda arabamın tekeri kırıldı. Neyseki annem ve babam gerçek araba gibi arkasına yedek tekerlek koymuşlar. Annem bir kenara geçip tekerleğin yenisini taktı. Pazara tekrar yola koyulduk. Pazara varınca annem domateslerin yanına gitti. Tabi bende yanında. Yanında bir anne ve arabada (benim arabamla aynı renk) bebek vardı. O kadın benim arabamı aldı. Annem bana baktı. Yani o kadının bebeğine. Annem ben olmadığımı fark etti. Etrafa bakındı. İleride durmuş ve arkasında kocaman bir “BENİM ADIM LARA” yazan arbayı görünce kadının bebeğinin arabasını alıp kadının yanına gitti. Annem “Arabalar karışmış arabamı ve bebeğimi alabilir miyim?” Kadın “Bu benim bebeğim vermem!” diye bağırıyordu. Annem “Arabanın arkasında “BENİM ADIM LARA” yazıyor.” Kadın baktı kadın”Çok özür dilerim sizinmiş pardon.” dedi kısık sesle. Arabalar değişti. Annem istediğibütün malzemeleri aldı. Eve Saat 19.08’ di. Annem yemeği hazırladı . Babam geldi. Yemeğimizi yedik. Ben de mamamı. Saat 20.36 ‘da yatağa gittik babam beşiğimin yenisi almış. Ben görünce çoook sevindim. Yatağıma yattım. Uyudum.