istemek

1.7K 69 8
                                    

Ateş_Tamam yeter bu kadar pınar git yat biriyle yada salonda.

Pınar_Tamam ben eren abimle yaticam.

Eren_sana bir şey sorabilir miyim?

Pınar_sor

Eren_Bak surda 4 tane tane daha yakışıklı dururken neden bennnn neden ya.

Pınar_Bilmem.

Ege_Tamam o zaman öykü benim yanıma yaticak.

Öykü_Kimsenin yanına yatmak istemiyorum ben.

Ege_Sadece 1-2 günlük ikiz

Öykü_Hangi oda dedim sinirle.

Eren_Iıı hemen odalara dağılmasak mı?

Burak_aaaa neden bence biz hemen dağılalım hahahahaghaha.

Pınar_Ya yeter ya bende sizin kardeşinizim o kızdan önce ben vardım.Neden böyle davranıyorsunuz.O yetimhane yosması derken sözü kesildi.

Ateş_Bak bir daha o kıza yetimhane yosması dersen yeminle üvey kardeş demem seni artırırım.Babam gidicek sana biz bakicaz ona göre davran tamam mı?..

Pınar_Tamam.

Gözlerim doldu çünkü yetimhane yosması lafından nefret ediyorum bunu fark eden ege hemen

Ege_Iııı şey biz yatıyoruz dedi ve yüzümün gözükmeyeceği şekilde beni kendine çekti.
Odaya geldiğimizde.

Ege_Hayir hayır ağlamak yok.Bak biz seni çok seviyoruz.Yetimhane olayını da kafamdan at olur mu.

Öykü_Kolay mı zannediyorsun.Onca yıl onca.

Ege_şimdi senden bir şey istiyecegim ama bu sadece aramızda tamam mı?

Öykü_Benimle ilgili yada o adamlara yada senin abilerinle bu beni ilgilendirmez isteme benden bir şey.

Ege_Oyle bir şey değil seninle ilgili.

Öykü_Bak ege benim sinirlerimi bozucak bir şeyse o kızdan hırsını alamadım senden

Ege_Babamız denilicek adam sana şiddet uyguladı mı?

Şok oldum resmen evet dersem gidicek laf söyleyecek vurucak ve benim yüzümden kavga edicekler Hayır dersem yalan konuşmuş olurum ama yalan konuşmayı beceremiyorum

Offff gözümü kaçırdım ve

Öykü_Ege beni yetimhaneye bırakan adamdan bahsediyoruz daha elimi bile tutmayan sadece gel kız demekle yetinen hem ben o zamanlar küçüktüm daha 5yasindaydim 5 yaşındaki kıza şiddet uygulayamaz.

Ege_Ne bilim ama şanki yalan konuşuyorsun

Öykü_konuşmuyorum yalan borcum mu var

Yetimhane kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin