kahkaha

1.2K 52 54
                                    

Hemen ordan istemiyordum onları eski hayatım gibi boktan bir hayatım olmasın da istemiyorum fakat en azından kendi yaralarımı kendim sarıyım.

Uzun zamandır çok ağır şeyler yaşıyordum ve bu olaylar beni çok derinden etkiliyordu.Nereye gittiğimi bilmediğim bir şekilde gidiyordum nereye bilmiyorum.Disarda yağmur başladı ve ben hala dışardayim yağmur şiddetini artırırken dışarıda herkez koşuşturuyordu.Brn hariç.

Ne garip dimi sıcakl sevdiğimizi söyleriz ama sıcakken gölge ararız

Soğuku seviyorum deriz soğukken sobaya kalifere koşarız.

Yağmuru çok severim deriz yağmur yağarken semsiyemizi açarız.

Birden yanımda bir arabanın durmasıyla irkildim.Arabaya bakmaya kalmadan içeriden bir kaç adam benim kolumu tuttu ve içeriye patttt.

Öykü_Ne oluyor lan demeye kalmadan karşımda babam denilecek herif ve onun yanında pınar.

Öykü_Hayirli işler ben surdan bir çıkıyım dedim kapıya yönelirken fakat koruma mıdır nedir kaldırıp attı beni.

Öykü_Yuh öyle olmaz füze at.

Baba_Ştt bana bak

Pınar_Baba biz bunu en iyisi gebertelim.

Baba_Çok yakında meleğim

Öykü_bir canımı alınmadığın kaldıydı onuda alacan demek.

Baba_Lan bana bak öykü.Burdan defolup gidiceksin.Beni kızımla oğullarimla yanlız bırakacaksın ki zaten seni bırakmayacağız.

Öykü_bak ben abilerime ne kadar kötü davransamda onlar benim abilerim abii.

Pınar_Bak kızım seni yonarım onlar benim abilerim.

Öykü_İstesen de istemesen de bu gerçeği değiştiremezsin pınar...

Pınar_Seni gebertirim.

Öykü_Bekliyorum gel.

Babam olucak açıldı tokat yapıştırdı o Tokat'ın etkisiyle kafamı cama vurdum.

Öykü_Aaahhhh

Pınar_Gerizekall.

Öykü_Belli kimin gerizekalı olduğu sen geri ben zekalı

Pınar_Baba sana demem gereken bir şey var.Gecen gece bizde kaldı ya ilk defa bu yetimhane yosması senin çalışma odanı karıştırıyordu.
Bende ne yapıyorsun demiştim oda sanane babam olucak o herifin açığını bulup abimlere ispiyonlayacagim dedi.

Öykü_Neee

Pınar bana piç smile siritisi atarken birden babam olucak o herifin benim üzerime gelip ilk boğazımı sıktı sonra defalarca vurdu.En son hatırladığım pınarın kahkahaları..

Biraz kısa oldu kusura bakmayın.Uzun zamandır yoktum ve bu süreçte umarım sevdiklerinize bir şey olmaz Allah tüm hastalara şafi ismiyle şifa versin.Ve bu dönemde sizde lütfen evde kalinn

EVDE KAL TÜRKİYE...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yetimhane kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin