Preferinţele fanilor la festivaluri pop-rock: sex, droguri şi mai puţin rock'n'roll
Fanii care merg la festivalurile pop-rock din Marea Britanie preferă să consume droguri, alcool în cantităţi mari, să facă sex cu persoane necunoscute :)) şi mai puţin să asculte trupele care susţin concerte pe scenă, potrivit unui studiu recent.
"Pentru aceia care nu au dorit niciodată să meargă la festivalurile din Marea Britanie, atracţia exercitată de sunetul puternic şi de câmpurile transformate în veritabile băi de noroi a reprezentat întotdeauna un mister", afirmă autorul acestui articol publicat pe site-ul tabloidului Daily Mail.
"Această ipoteză nu mai este valabilă. Secretul din spatele multora dintre festivalurile muzicale britanice, organizate în timpul verii, constă în faptul că fanii nu merg acolo neapărat pentru muzică", afirmă autorul articolului.
Fanii merg la astfel de festivaluri mai mult pentru a consuma droguri, pentru a se îmbăta şi pentru a face sex cu persoane necunoscute decât pentru a asculta muzică, potrivit unui studiu recent.
Un sfert dintre fanii intervievaţi spun că au făcut sex cu o persoană necunoscută, 21% spun că au consumat droguri şi 13% spun că s-au implicat într-o bătaie.
Acest comportament pare să treacă dincolo de graniţa dintre generaţii. Astfel, în rândul fanilor de vârstă mijlocie (45-54 ani), 9% au recunoscut că au consumat droguri în timpul acestor festivaluri, 20% au băut alcool în exces, 10% au făcut sex cu o persoană necunoscută şi 2% s-au lăsat implicaţi într-o bătaie - unii dintre ei chiar au recunoscut că au ars corturile altor persoane. Studiul a fost realizat de MSN.co.uk
CITEȘTI
Adevărata iubire
Non-FictionO zi obișnuită din viața unui cuplu fericit!!! Vă sună plictisitor nu-i așa ? ei bine aflați că nu este Încă din primele rânduri citite o să vedeți, atenția voastră va fi captivantă de acest mic roman al dragostei.