Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ's POV
Tᴀᴇʜʏᴜɴɢᴀ? Wʜᴀᴛs ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴛʜᴇsᴇ ᴅᴀʏs? I ʜᴇᴀʀᴇᴅ ᴊɪᴍɪɴ ʜʏᴜɴɢ sᴀɪᴅ sᴏ ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀ ʙʟᴀɴᴋ ғᴀᴄᴇ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʙʟᴀᴄᴋʙᴏᴀʀᴅ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ᴀʀᴇ ᴀɴᴅ sᴘᴇᴄɪᴀʟʟʏ ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴀɴᴅ ʙᴇᴀᴋʜʏᴜɴs ᴠɪᴇᴡ.
~~~~~~~~
Aᴛ ᴛʜᴇ ʟᴏᴄᴋᴇʀTᴀᴇʜʏᴜɴɢᴀ? Sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴍᴇ sᴏ ɪ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴀɴᴅ sᴀᴡ ᴊᴇɴɴɪᴇ ʜᴏʟᴅɪɴɢ ᴀ ʙᴏᴏᴋ. Oᴡ ʜᴇʏ ᴊᴇɴ ᴡʜᴀᴛ ɪs ɪᴛ? I ᴀsᴋ ʜᴇʀ, ʜᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ᴊɪɴ ᴏᴘᴘᴀ? Sʜᴇ ask me ᴀɴᴅ ɪ ɴᴏᴏᴅᴇᴅ, ᴡʜᴇʀᴇ? Sʜᴇ ᴀsᴋ ᴀɢᴀɪɴ ᴀɴᴅ ʀᴀɪsᴇ ʜᴇʀ ᴇʏᴇʙʀᴏᴡs. Oᴡ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ ɪs ᴡɪᴛʜ ᴊɪsᴏᴏ ɴᴏᴏɴᴀ ᴘʀᴏʙᴀᴅʟʏ ʜᴀᴠɪɴɢ sᴏᴍᴇᴀʟᴏɴᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴡʜʏᴅ ʏᴏᴜ ᴀsᴋ? I ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴀsᴋ ʜᴇʀ ʙᴀᴄᴋ.
Wᴇʟʟ ᴄʜᴀɴʏᴇᴏʟ ᴏᴘᴘᴀ ᴀɴᴅ sᴘᴇᴄɪᴀʟʟʏ ᴇxᴏ sᴀɪᴅ ᴛʜᴇʏʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴏᴜʀ ʜᴏᴜsᴇ ᴄᴀᴜsᴇ ᴊɪɴ ᴏᴘᴘᴀ ɪɴᴠɪᴛᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ, ɪᴍᴍᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ᴄᴜʀɪᴏᴜs. Dᴏᴇs ᴊɪɴ ᴏᴘᴘᴀ ʜᴀᴛᴇ ᴛʜᴇᴍ? Jᴇɴɴɪᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ᴍᴇ sᴇʀɪᴏᴜsʟʏ
Oᴡ ᴡᴇʟʟ ʏᴏᴜ ᴅɪᴅɴᴛ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ᴜs ʏᴇsᴛᴇʀᴅᴀʏ, ʏᴏᴜ ᴅɪᴅɴᴛ ᴊᴏɪɴ ᴜs ɪɴ ʙʀᴇᴀᴋғᴀsᴛ ᴀɴᴅ ʟᴜɴᴄʜ sᴏ ᴘʀᴏʙᴀᴅʟʏ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ ʜᴀᴠᴇɴᴛ ᴛᴏʟᴅ ʏᴏᴜ ʏᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ʜɪs ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀ ᴘᴀʀᴛʏ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ. Aɴᴅ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ ᴀɴᴅ ᴇxᴏ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴍᴀᴅᴇ ᴜᴘ ᴛʜᴀᴛs ᴡʜʏ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ ᴊᴜsᴛ ʟᴇᴛ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʀᴏśᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ ᴇᴀʀʟɪᴇʀ. I replied ans smirk, finally she is talking to me. I thought
Oᴡ sᴏʀʀʏ ʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴀᴍ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴛʀᴏᴜʙʟᴇs ᴡɪᴛʜ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴ sᴏ ʏᴇᴀʜ. Jᴇɴɴɪᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ᴘᴜᴛᴛɪɴɢ ʜᴇʀ ᴀʀᴍs ɪɴ ʜᴇʀ ɴᴇᴄᴋ ᴀᴋᴡᴀʀᴅʟʏ
Oᴡ ᴜᴍ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ sᴀɪᴅ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ɢᴏ ʜᴏᴍᴇ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴀғᴛᴇʀ ᴄʟᴀss ᴄᴀᴜsᴇ ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀs ʜᴀʙᴇ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴅᴏ. I sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴀғʀᴀɪᴅ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ'ʟʟ ʀᴇᴊᴇᴄᴛ ᴀɴᴅ ᴀᴠᴏɪᴅ ᴍᴇ ᴀɢᴀɪɴ.
Rᴇᴀʟʟʏ, ɪɴᴄʟᴜᴅɪɴɢ ʀᴏśᴇ? Sʜᴇ ᴀsᴋ ᴀɴᴅ ɪ ɴᴏᴏᴅᴇᴅ ᴄʀᴏssɪɴɢ ᴍʏ ᴀʀᴍs. Wᴇʟʟ ᴏᴋ ʙᴜᴛ ʟᴇᴛs ɢᴏ sʜᴏᴘᴘɪɴɢ ᴀғᴛᴇʀ ᴄʟᴀss ᴄᴀᴜsᴇ ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴡᴇᴀʀ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɴɪᴄᴇ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ ᴏᴋ ᴛᴀᴇɢʏᴜɴɢɪᴇᴇ. Sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ sᴍɪʟᴇᴅ ᴀᴛ ᴍᴇ, sᴀʏɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢɪᴇᴇᴇ ᴡᴏʀᴅ ᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀ ɪᴛ sᴏᴜɴᴅ sᴏ ɴɪᴄᴇ ɪғ sʜᴇs ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴡʜᴏ'ʟʟ sᴀʏ ᴍᴀʏ ɴᴀᴍᴇ.
Sᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ ᴊᴇɴ ʟᴇᴛs ɢᴏ ᴡᴇ ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ʟᴀᴛᴇ, ɪ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ʜᴇʟᴅ ʜᴇʀ ᴡʀɪsᴛ.
Jᴇɴɴɪᴇ's POᴠ
Tᴀᴇʜʏᴜɴɢᴀᴀᴀᴀ!!!!! As ᴡᴇ ʙᴏᴛʜ ᴀʀᴇ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ʜᴏʟᴅɪɴɢ ɴʏ ᴡʀɪsᴛ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ʜɪᴍ ɪɴ ᴀ ᴄᴜᴛᴇ ᴡᴀɪᴛ ʙᴜᴛ ʙɪᴊᴊᴊ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴏᴇsɴᴛ sᴏᴜɴᴅ ᴄᴜᴛᴇ ɪᴛs ᴀ ʙɪᴛ ᴏғ ғʟɪʀᴛʏ ʟɪᴋᴇ ᴅᴜʜʜʜʜ!!! This bitch nancy ʀᴜɪɴᴇᴅ ᴍʏ ғʀᴇᴀᴋɪɴɢ ᴘʟᴀɴ ᴛᴏ sᴇᴅᴜᴄᴇ ᴛʜɪs ɢᴜʏ ᴀʀʀʀɢɢɢɢʜʜ ɪ ᴡᴀs ᴛᴏᴏ ᴄʟᴏsᴇ.
YOU ARE READING
𝑇ℎ𝑒 𝑅𝑒𝑣𝑒𝑛𝑔𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝐶𝑜𝑙𝑑𝐻𝑒𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝐺𝑖𝑟𝑙
Fanfiction𝕋𝕒𝕖𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕗𝕒𝕟𝕚𝕗𝕚𝕔 Taehyung Hurt jennie for her sake, jennie got mad at him and took her revenge but what will happened if taehyung would tell her the truth, does she going to continue her revenge or forgive him. 𝕁𝕖𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕒 �...