Hej Carl.
Jag vet vem du är.
17 år, 185 cm lång och väger 65 kg.
En lillasyster som är 9 år, 130 cm lång och väger 35kg.
Jag har kollat på dig i en vecka nu. Du har kommit hem från skolan, lämnat väskan, tagit två mackor med smör och ost på, ätit upp och gått upp på ditt rum. Tyvärr kan jag inte se vad du gör där uppe då det är på ovanvåningen och utan fönster.
I onsdags gick du på fotbollsträning och du var minst sagt arg när du kom hem. Du sa till din far (Mats Olsson, 47 år. Har tre barn innan han blev ihop med din mor) att Karl-Axel hade slagit dig och det hela såg även jag. Denne Karl-Axel slog dig hårt i ansiktet efter att du gjorde ett självmål (ytterst pinsamt om du frågar mig..) du svor åt Karl-Axel och ni båda fick rött kort. Karl-Axel kommer ej få spela på matchen på Måndag och du var ytterst glad (Då Karl-Axel är en tratthatt om du får säga det själv)
Sen har du gått och skaffat tjej mitt under veckan också.
Matilda Berg 16 år 167 cm lång. Hon har varit hemma hos dig två gånger och båda gångerna skulle jag gissa att ni har myst otroligt mycket (då det hördes från nedervåningen (när inga föräldrar var hemma såklart) ) Men du pratar med en annan tjej också. Tyra Berg, Syster till Matilda Berg. 16 år, 170 cm lång. Väldigt söt. Jag tycker du ska satsa på henne.
Iallfall så vill jag bar att du ska veta att jag ser varje steg du tar.
//Din StalkerJapp, då var första "brevet" klart :) hopps ni gillar det haah