Nisam primetio kada sam zaspao. Probudio sam se u hotelu, koji je bio iznenadjujuce lep, ali nisam obracao paznju jer sam bio obuzet drugim stvarima. Pogledao sam na telefon I video sam 2 propustena poziva I 7 poruka od Eleanor. Ta devojka stvarno zna da dosadjuje. Prsti su mi sami ukucali njen broj I nazvao sam je. Dok sam cekao da se poveze, setio sam se da je on a danas imala vazan govor u kompaniji u kojoj radi. Naravno da sam zaboravio. Uvek zaboravim. Ne javlja se... Kada sam prelistao propustene pozive, video sam da jedan nije od El. Bio je dobro poznati broj, jos uvek upisan kao 'oops' cak I posle 2 godine..
-poziv od Eleanor-
*Naravno da si zaboravio govor! Nikad se nicega ne setis. Gde si ti uopste? Kod koga? Kako samo mozes ovo da mi radis?! Sve se promenilo od kako smo bili u bolnici! Sta se desilo?*
Sto podpitanja. Wow, stvarno je naporna.
*za pocetak. Cao Eleanor. Bio sam u hotelu. Sam. Bilo mi je potrebno malo vremena za razmisljanje. Trenutno sam na putu za bolnicu. Zaboravio sam zdravstenu knjizicu tamo. Dolazim kuci oko 17.*
*Ti si kreten.*Spustila je slusalicu. Uzeo sam taksi jer se juce nisam dovezao kolima. Kada sam stao ispred bolnice, obuzeo me cudan osecaj nostalgije. Radio sam ovde nekada. Sa Harryjem. Stazirali smo ovde. Sada ja imam svoju kliniku, a on je postao vrhunski hirurg. Zaputio sam se prema staroj sluzbenici iza saltera, bila je dobro raspolozena sa velikim osmehom na licu.
-Izvinite, moja devojka i ja smo juce bili ovde, posekla je ruku. Zaboravio sam knjizicu kod Dr. Stylesa.- Oh, duso, zgodni doktor je uzeo slobodan dan.
Nasalila se, uz prijatan smeh I rupicama na obrazima. Podsetile su me na njega.
- Ali, ostavio mi je ovo, I rekao je da ces doci. Cinio se kao da se znate dugo.
Dok sam uzimao kesu iz gospodjine rule, blago sam se nasmejao i zahvalio se. Izasao sam napolje, seo na klupu I pogledao u kesu. Unutra je bila knjizica I papiric sa adresom. St.Joseph's 386. Preselio se iz naseg stana.
Oh shit. Vec je 15h. Moram do Mc.Donald'sa da kupim Elin omiljeni burger I milkshake, da se iskupim za sinoc. Ne znam kako cu joj reci za Harrya I mene..
Usao sam u Mc.Donald's I prvo sto sam ugledao je bio Harry sa nekim plavokosim tipom koji mi je bio jako poznat sa ledja ali mu nisam video lice. O. Ne. Harry hrani malog plavokosog decaka, ima oko godinu dana. Imaju dete?! To mu je novi decko?
Nisam ni primetio kako me devojka doziva jer sam ja na redu.
- Gospdine? Izvinite Gospodinee? Sta zelite da narucite?
- Jedan big mc, jedan Royals burger, milkshake od jagode, velika kola, I 2 velika pomfrita. Eh. I dva mcflurrya. -Kupujes za nekoga? Obicno nisi jeo ove stvari, kako se ja secam..
Harry.
- Harry?
- Pogodio si. Rece on nezno, dubokim hrapavim glasom.
- Odkud ti ovde?
- Dosao sam sa Niallom I njegovim necakom.
- Oh. Znaci nisu mu to decko I sin. Niall? To je decko sa collega. Njegov cimer. Laknulo mi je.
- Haha, nisi valjda pomislio da su mi to muz I mali?
- Ne, zasto bih?
- Primetio sam kako si nas gledao kada si usao. Lou. Poznajem te predobro.
- Izvolite vasu porudzbinu. Rece konobarica I preda mi veliku papirnu kesu.
- Izvini, moram da zurim, vidimo se uskoro. Rekao sam pomalo nervozno, progutao sam knedlu u grlu I koracao do vrata.
Vec je 16h, kad pre?
Stigao sam ranije u stan I potrazio Eleanor. Tusirala se pa sam odlucio da stavim tanjire I burgere na sto.
Cuo sam kako se vrata od kupatila otvaraju i dlanovi su poceli da mi se znoje jer sam znao da cu morati da joj objasnjavam stvari. Harry nikad nije postavljao pitanja.
-Kupio si mi burger I milkshake?
- I veliki pomfrit..
- Sta si radio? Koji je povod ovome? Zelim da mi sve objasnis. Nemas pojma koliko sam se brinula.
- Vidi Eleanor. Pre 6 godina sam upoznao Harrya. Na collegu. Ja sam delio sobu sa Liamom a on sa Niallom. U prvoj godini smo se jako dobro upoznali. Bili smo jako bliski. I jedne veceri, dogovorili smo se sa drustvom da cemo napraviti zurku. Ja I Harry smo se napili. I. Poljubili smo se. I to sto sam tad osetio, nikada vise nisam. I u medjuvremenu sam otkrio da sam gay. Bio sam sa Harryem 5 godina, dok se nismo dogovorili da svako krene na svoju stranu I osnuje porodicu jer nam nije islo. Ziveli smo u New Yorku. Preselio sam se u Washington. Upoznao tebe, zaljubio se. I evo me. Sa tobom sam.
- Cekaj malo. Ko je Harry?
- Taj doktor od juce.
- Taj doktor I ti ste?! Bili zajedno?!?!!
- Nemoj se ljutiti, sad nema nicega.
Samo.. Juce.... Culi smo se, zbog toga sam gledao u telefon, i istrcao iz stana.. Zbog njega..
YOU ARE READING
Love always find its way.
FanfictionOvo je prica o dvoje koji su se zaljubili iako su znali da je to "zabranjena ljubav". Ljudi ih nisu podrzavali, vredjali su ih, i mislili su da nikad nece uspeti.. Zbog toga su se rastali. Ljubavna prica koja nije kao ostale. Ima nesto sto ni jedna...