1

3.2K 107 35
                                    

Jk pov
-Mami, uite. Kim Taehyung va ține un concert unde va da autografe, pot să merg și eu?
Jk.M-Kookie, îmi pare rău, știi că nu am bani...
-Nu e nimic mamă, poate în altă zi.... Sper.

Taehyung pov
F-Aaa, kim taehyung, îmi poți da un autograf?
-Da, sigur.
Off, ce m-am plictisit, nu fac nimic altceva decât să fac poze și să dau autografe.
F-Și... Îmi poți da și numărul tău?
-Pleacă fetițo!
Pff, ce enervante. Erau atâtea fete. Unele îmi făceau cu ochiul altele își ridicau fustele spre mine, bleah, era dezgustător. Dar atunci am văzut un băiat micuț care încerca să se strecoare prin mulțimea de fane. M-am ridicat de pe scaun și am înaintat spre el.
-Ce faci aici singur micuțule?
Acesta se uită cu niște ochi mari plini de lacrimi la mine. L-am luat în brațe și m-am așezat cu el în poala mea pe scaun. Toate fanele se uitau ciudat la mine, unele parcă în scârbă.
-Deci puiule?
Jk-E-Eu... Sunt un mare fan de-al tău....îmi poți da un autograf?
-Aww, sigur.
Îi dau autograful iar apoi îl pup pe obraz.
F-Ce, pe bune. Pe el îl pupi, e un sărac!
F2-Și nici măcar nu arată bine ca noi daddy.
-Bine, cred că ar trebui să plecați!
F5-Nuuuu!
M-am ridicat cu băiatul în brațele mele și am intrat în mașina mea scumpă.
-Deci, cum te cheamă?
Jk-J-Jungkook. Sunt un mare f-fan... Te ador.
-Mă simt flatat. Câți ani ai puiule?
Jk-12....
-Ești cam mic...
Jk-D-Da....
-Unde sunt părințij tăi?
Jk-E-Eu.... O am doar pe mama mea. Tatăl meu a murit acum doi ani....
-Îmi pare rău să aud, vrei aă vi cu mine acasă iar apoi mergem să o găsim pe mama ta?
Jk-B-Bine....
Ahh, ce drăguț e. Aș vrea atât de mult să îl păstrez, dar nu pot. E un copil, și mai ales că eu sunt un idol, ce ar crede lumea despre mine dacă aș fi cu un copil de 12 ani?
Să revenim la realitate. Am ajuns în fața vilei mele și l-am cărat pe Jungkook înăuntru. L-am așezat frumos pe un scaun și am rânjit la el.
Jk-De ce rânjești așa?
-Nu contează păpușă. Acum, ce zici ca TaeTae să îți facă ceva de mânacare?
Jk-Nu vreau să deranjez....
-Oh dar nu deranjezi, deci?
Jk-B-Bine...

Jk pov
Încă nu pot să cred că sunt în casa idolului meu, iar acesta vrea să îmi dea de mâncare. O să mor de rușine. Mă ridic într-un final și merg spre bucătărie acolo văzându-l pe Taehyung.
-T-Taehyung....
Th-Da Kookie?
-E-Eu....vreau să merg acasă....
Th-Sigur babyboy, te voi duce acasă imediat ce mănânci ceva.
-Bine.
Th-Așează-te pe un scaun te rog.
Am făcut cum a spus el și m-am așezat. Eram atât de rușinat încât mă uitam numai în podea.
Th-Poftim puișor.
Taehyung îm așează o farfurie pe care era o pizza gigantică. Am luat o felie rușinat și am început să o mănânc.
Th-Îți place pizza făcută de mine dragă?
-D-Da, e foarte bună.
Th-Mă bucur că îți place.

După ce termin de mâncat pizza mă ridic și spăl farfuria. Puteam simți c Taehyung m ăprivește iar asta mă făcea să mă simt ciudat. Dintr-o dată simt două brațe care mă înconjurau, am tresărit și mi-am întors capul într-o parte doar pentru a îl vedea pe Taehyung care rânjea și se uita în ochii mei.
Th-Mhhm, miroși foarte bine prințeso.
-E-Ehhh?
Th-Vino puțin cu mine.
Am urcat cu Taehyung sus într-un dormitor iar acesta ma aruncat în pat și a închis ușa. S-a pus peste mine și a rânjit iar.
-Ce faci Taehyung?
Th-Mă joc frumosule.
Spune el și îmi linge gâtul. Acesta îmi dă bluza jos și îmi linge unul din sfârcuri făcându-mă să gem tare.
Th-Ahh, vreau să te devorez dulceață.
Îmi șoptește asta la ureche iar eu tresar speriat.

Taehyung pov
Îmi dau cămașa #i pantalonii jos iar apoi îi dau și lui Jungkook pantalonii și boxerii. Îl pun peste mine și îi pun micuțele mânuțe după gâtul meu.
-Spune: Te vreau Taehyung.
Jk-T-Te vreau Taehyung...
Îmi duc degetele în gurița lui iar acesta se uită confuz la mine.
-Sugele!
Acesta începe să le sugă iar după le scot din gura lui și îmi duc mâna spre fundul lui. Cu o mână îi strâng o fesă iar cu cealaltă îi penetrez gaura roz.
Jk-AAAAHH..
acesta țipă și mă strânge de umeri, rânjesc și încep să îmi mișc degetele în el.
-Atât de strâns.
Gem scurt, voiam atât de tare să fiu în el. Îl voiam pe el, al meu!
-Al meu...
Mârâi apoi mă pun deasupra lui. Îmi scot degetele din el.
Jk-T-tae ce faci?
Îl sărut scurt pe buze intrâng lent în el dar adânc, el geme de durere și se strânge.
-Nu te strânge prințesă!
Îi ordon. Îl mușc tare de gât și mă mișc și mai tare în el.
Jk-T-Tae, oprește-te.. Te rog...
Ahh, aș vrea să mă implore să dau și mai tare în el. Încep să îi ling sfârcurile și să le sug, era așa bine. Îmi dau capul pe spate și gem lung. Tocmai ce mi-am dat drumul în el.
M-am uitat în jos și am putut vedea cum sperma mea ieșea din el. Uhh, se vede că nu am mai făcut-o de mult. Mă uit la Jungkook și observ că a adormit, sau a leșinat, în fine. Îl iau în stil mireasă și îl duc în alt dormitor.
-Vezi să cureți acolo
S-Am înțeles domnule.
Pff, ce servitoare. Îl așez pe Jungkook ușir pe pat iar apoi mă așez și eu lângă el. Îmi pun mâna pe una din fesele lui și o strâng, el gemând în somn. Mă apropi de urechea lui și șoptesc:
-Te iubesc Jungkook.
Spun apoi îl iau în brațe și adorm.

T-Te vreau.... (Taekook) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum