9

1K 63 24
                                    

Autor pov
Ei bine au trecut 3 ani de când Kim taehyung nu și-a mai făcut prezența în Koreea, multi spun că și-ar fi găsit o soție și a decis să plece cu ea in lume, altii spun că a plecat din cauză că era urmărit de poliție.

Jungkook, cunoscut astăzi ca și iubitul celui mai mare idol k-pop, Lee Felix sa spunem că duce o viață bună, încă nu a uitat de taehyung dar e mai bine acum, Felix l-a ajutat sa se simtă mai bine, mai protejat, mai iubit. Toată lumea a ajuns să-l iubească, avea tot ce îi poftea inima dar sa vedem ce se va întâmpla când trecutul său se va întoarce....











Jk pov
F-Kookie~
Acesta era felix, iubitul meu care mereu mă tratează ca pe o prințesă, off, e așa drăguț când încearcă să mă trezească.
-inca puțin...
F-*râde* nu se mai poate încă puțin baby, trebuie sa ajung la repetiții.
Iar acum trebuie sa intervin eu, care sunt foarte nervos dimineața.
-si de ce trebuie sa merg eu mereu cu tine? Nu poți merge singur?
Felix oftă începând să-mi mângâie piciorul
F-nu pui, am nevoie de tine sa fi acolo.
Îmi strâng ochii puternic iar apoi mă ridic în fund.
-bine....
Felix zâmbește și mă sărută scurt pe buze apoi mă ia in stil mireasa și mă duce în baie.
F-hai sa facem o baie pui.
-parca trebuia să ajungi la repetiții domnule "trebuie să îl trezesc pe jungkook ca sa stea acolo sa se plictisească toată ziua"
F-Oh pai chiar trebuie sa ajung, așa ca nu te mai bosumfla atât și treci in cadă.

Sincer, eu și cu felix, in afara de momentele in care facem baie sau duș nu prea ne vedem dezbrăcați, felix a încercat să se mai dezbrace de față cu mine dar imediat ce el făcea asta eu plecam de acolo, mă simt ciudat că trebuie să vad alt bărbat dezbrăcat, singurul pe care l-am văzut, și cu care am făcut ceva a fost tae....oh tae....îmi e așa de dor de el. Felix mi-a explicat că el e un fost prieten de al lui taehyung, și mi-a spus de ce a plecat.....el chiar avea pe alt cineva, nu se știe unde, dar avea o logodnica frumoasa care îl aștepta, in momentul in care am aflat asta inima mi s-a rupt în mii de bucăți, mi-a fost foarte greu sa trec peste asta, felix m-a ajutut in aceea perioada, am stat la el, iar după el....m-a întrebat dacă vreau sa fiu iubitul lui, am acceptat gandindu-ma că poate așa va fi mai bine, și chiar a fost, timp de câteva luni, după au început coșmarurile. Îl visam pe Taehyung in fiecare noapte, spunându-mi că se va întoarce, și voi fi al lui din nou, de multe ori încerca și să mă violeze, au fost câteva luni grele, in fiecare seara mă trezeam țipând, aveam atacuri de panica, câteodată incepeam și să dau in felix, am fost la mulți psihologi, niciunul nu a reușit să mă ajute, multi mi-au recomandat sa iau pastile de somn pentru a dormii mai bine, deși cam asta era problema, nu voiam să mai dorm, nu voiam să-l mai visez.

F-bebe? Ești bine?
Atunci am revenit la realitate.
-oh...scuză-mă felix, eram inga durat.
F-si la ce se gândea iubitul meu mic și pufos?
Spune sarutandu-mi ceafa, ah, ador când face asta.
-mhhm, la nimic iubitule.
F-si tu chiar vrei sa te cred?
-mhhm...da.
F-urasc atunci când mă minți kook.
Felix se ridică din cada, își luă un prosop pe care îl puse în jurul taliei, și ieși din baie.
-*oftează*
Ies și eu, făcând la fel ca el, apoi mă îmbrac și merg sa mă incalt.
F-mă bucur că ești gata.
Spuse Lix luânduma de talie și sărutându-mi fruntea.
Am ieșit amândoi din casa, la scurt timp fiind deja în mașină, studioul unde Felix avea repetițiile era cam departe așa că aveam timp sa trag un pui de somn.
F-inca îți este somn?
-putin...
Îmi închid ochii și mă întind pe bancheta din spate, vrând să adorm.
F-atunci te trezesc eu când ajungem, bine?
-mhhm...
Iar atunci, am adormit....









Sincer sa fiu, nu mă așteptam să mă trezesc într-o pădure, in mijlocul nopții, singur....
-F-Felix....
-tic,tac, îți sună ceasul iubire~
Nu, nu,nu!
-T-Tu nu ești aici! Ești doar un coșmar stupid!
-si asta e stupid?
Atunci am simțit cum un ac îmi intră în piele, am căzut pe jos, iar atunci am putut să-l văd...
-Mă voi întoarce cât de curând bby, doar așteaptă...
Am închis ochii obosit, imediat trezindu-ma pe bancheta din spate a mașinii.
F-esti bine kook?
-o-oh, da, sunt bine. Cât mai avem?
F-apropae am ajuns.


După încă 4 minute ajungem, felix parcă mașină, mai apoi urmând să coborâm.
F-Haide dragoste.
Felix mă lua de mână, intrând amândoi în studio, acolo deja așteptându-ne ceilalți.
H-Felix, omul meu.
El e Hyunjin, unul dintre colegii de trupa al lui Felix, pot spune că Hyunjin e de treabă, deși mai mereu mi se pare că încearcă să se dea la felix.
F-buna Hyun.
Han-bună kook.
Iar el e Han, alt membru a trupei.
-Buna Han.
Han îmi ia mana și o sărută, câteodată mă gândesc că poate mă place, adică, mai mereu îmi face ochi dulci.
F-hai sa incepem băieți.
Felix și ceilalți au plecat să înregistreze, ca de obicei pe mine lasăndu-ma să-i aștept.
-plictiseală, yey.


Cred că am stat acolo 4 sau chiar 5 ore asteptandul sa termine, într-un final chiar am crezut că a terminat, atunci când am simțit niste săruturi pe ceafa, mi-am deschis ochii zâmbind dar imediat zâmbetul mi-a dispărut când am realizat că cel care îmi sărutase ceafa era Han.
Han-ai dormit bine?
-Da, unde e Felix?
Han-Felix vine imediat, a rămas să vorbească ceva cu Changbin.
Am oftat lasandumi privirea în jos, imediat Han punându-se langa mine.
Han-stii, dacă vreodată relația ta cu felix nu o sa mai meargă, să știi că mă ai pe mine.
Am mărit ochii la cuvintele lui, eram sigur că asta urmarea.
-uite Han, eu-
F-Am terminat kook, putem pleca.
Mă ridic repede și merg să-l iau pe Felix în brațe, acesta zâmbind.
Han-pa Felix, pa koo.
Felix-Pa Han, pa băieți.


F-siii....ce fel de conversație aveai cu Han?
Am tresărit la auzul întrebării lui Felix, nu puteam să-i spun că prietenul lui și colegul de trupă tocmai se dăduse la mine
"Sau puteam?"
-Vorbeam despre vreme.
F-pare interesant.
-da.
Pentru zeci de minute nimeni nu a mai spus nimic, rămânând amândoi tăcuți, până am coborât din mașină și am mers până în fața cabinetului psihologului unde mergeam eu.
-ce facem aici?
F-vreau ca doctorul Să îți mai dea niste pastile pentru somn și unele de relaxare pui, nu-ți face griji. Am intrat înăuntru și l-am văzut pe doctorul Bam care părea că ne aștepta
"Ciudat"
F-bună ziua domnule doctor.
B-Oh bună ziua domnule Felix, buna și ție jungkook, cu ce va pot ajuta astăzi?
F-Ei bine aș mai dorii niste pastile de relaxare și niste pastile pentru somn pentru kook.
In acel moment ambii se uitau la mine zâmbind, părea atât de dubios.
B-sigur, vino cu mine, iar tu jungkook, poți aștepta pe canapea.
-Bine.

Autor pov
Felix și cu doctorul Bam se duseră intro camera in care bam ținea toate pastilele, luase o folie de pastile pentru memorie și unele pentru relaxare, punândule intro punguța mică, mai apoi urmând să i-o dea lui Felix. Dap, Felix incerca sa îl facă pe jungkook să își piardă memoria, de aceea lui jungkook i-a fost așa ușor să treacă peste taehyung, pentru că felix alături de doctorul Bam i-au șters memoria, puțin cate puțin, timp de 3 ani.
F-astea sunt de ajuns?
Bam-da, la următoarea ședință o sai mai dau eu câteva și boom, încă 5 luni îi voi dispărea din memorie.
F-perfect.
Felix vru să iasă din camera dar mana doctorului Bam îl oprii
Bam-nu crezi că ai uitat ceva?
F-nu.
Bam-imi vreau banii felix.
Felix răse scurt, imediat scoțându-si pistolul de la spate și indreptandu-l spre capul doctorului.
F-tiam spus că o să ți-i dau cat de curând.
Doctorul se panicase.
Bam-s-sigur, i-ați cat timp e nevoie, voi aștepta.
F-așa ziceam și eu.
Felix ieși din cameră cu un zâmbet, îl sărută pe kookie, apoi plecă.

Jk pov
Ce s-a întâmplat?
F-Ce sa se întâmple? Nu s-a întâmplat absolut nimic pui. Vrei sa luam ceva de la MC să mâncăm acasă?
-Sigur.
F-Ok pui.




După ce am fost la Mc eu și cu Felix ne-am oprit direct acasă, eram prea extenuat pentru a mai merge alt undeva.
F-poftim pui, eu trebuie sa plec acum la o întâlnire super importantă, mă întorc diseară, poftă bună, te iubesc.
-pa, și eu te iubesc.
Felix plecă, lăsându-mă iar singur, ca de obicei.
-mi-aș dori sa fi fost tu aici...
Oftez și încep să mănânc. După ce termin îmi fac un duș apoi îmi iau pijamalele mele cu pisicuțe și mă bag în pat uitându-mă la mici poneii.

Cred că am adormit  pentru că atunci când m-am trezit am putut simții pe cineva care îmi mângâia talia, am zâmbit crezând că e Felix dar apoi am auzit o șoaptă care mi-a făcut ochii să lăcrimeze.
?-M-am întors iubirea mea mică.









T-Te vreau.... (Taekook) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum