Hän oli kertakaikkisen kammottava olento. Kahden vierekkäisen jääkaapin koko oli verrattavin hänen kokonsa kanssa. Hänellä oli valtava yläruumis, lyhyet jalat, leveät hartiat ja rujot kasvot. Pää oli lähes kalju, sen peittivät lyhyet, ohuet haituvat jotka sojottivat ylöspäin. Iho oli kauheassa kunnossa ja valtavan suun sisällä olivat sinne liian isot hampaat, jotka muistuttivat jäävuoria. Kuola valui suupielestä.
Kolmoseksi häntä kutsuttiin. Siksi että hän oli kolmas koe. Hinode Akihikon luomistyön kolmas yritys kymmenestä ja ainoa joka selvisi hengissä. Tohtori Hinode oli kolmenkymmenen ikävuoden mies. Hänen unelmansa oli jo kauan ollut elämän luominen. Hän halusi leikkiä jumalaa. Hän oli tehnyt kokeita DNA:n kanssa, koonnut olentoja eri eläinten ja ihmisten paloista. Jokainen vääristynyt olento oli kokenut tuskaisen kuoleman. Eläinten ja ihmisten yhdistelmät olivat kärsineet ja lopulta kuolleet kipuihin ja epämuodostumiin. Paitsi Kolmonen.
Kolmosen sydän ja aivot, kuten muutama muukin osa, oltiin varastettu ruumiishuoneelta. Hinode ei luonnollisesti tiennyt kenelle osat olivat kuuluneet, eikä hän uskonut seikalla olevan merkitystä. Kasvattamalla olennot hän uskoi pystyvänsä muovaamaan niiden luonnetta. Kolmosen persoonallisuus oli tosin ollut arvaamaton. Hän oli ystävällinen, kiltti ja hyväsydäminen olento. Tohtori Hinode oli suunnitellut jotain neutraalimpaa. Lisäksi Kolmonen oli rujo ja hölmö olento. Hinode piti sen vuoksi luomuksensa piilossa. Hän ei ollut ylpeä Kolmosesta ja tekemästään työstä, vaan hän näki sen epäonnistumisena jota oli syytä hävetä. Hinode ei kohdellut olentoaan kovin hyvin. Hän oli muutenkin hullu, syrjäytynyt ja vahvasti narsistinen, minkä takia hänen kanssaan asuminen saattoi toisinaan olla aika rankkaa. Hänellä oli tapana syyttää Kolmosta kaikesta ja mies tiesi aina mistä narusta vetää.
Kolmonen olisi voinut helposti puolustautua fyysisesti tohtoria vastaan. Mutta hän ei halunnut. Hän ei olisi koskaan voinut satuttaa ainoaa ihmistä jonka hän tunsi ja joka huolehti hänestä. Se ei johtunut vain siitä, että Hinode piti hänestä huolta ja oli luonut tämän. Vaan myös koska Kolmonen oli rakastunut.
YOU ARE READING
Sydämetön
HorrorJulma ja ilkeä tiedemies on luonut hirviö, joka asuu hänen kanssaan laboratoriossa. Olento on suuri ja äärimmäistä vaarallisuustasoa. Mutta se rakastaa isäntäänsä. #1 in Kauhu