Olipakerran puolenhehtaarin metsässä nalle nimeltä puhnalle. Puhnalle eli nallekasta elämää puussaan. Puu oli ontto koska puhnalle asui sen sisällä. Puheilla oli taipumus syödä 3096 purkillista hunajaa päivässä, mutta hänen mahansa kusrisi silti. Hänen sisuksensa on täynnä vanua ja se vanu taitaa olla ihan hunajasta koska hunaja on sattumoisin tahmeaa MUTTA..... NALLEPUHIN TARINASSA HUNAJAA ON IHAN HEMMETISTI AINA JOSTAIN SATAA HUNAJAA! Takaisin tarinaan.
Puhnalle siis elää hunajasta elämää.Eräänä kauniina päivänä puhnalle heräsi ihaan vierestä ja toisella puolella PUNAINEN ILMAPALLO! Punainen ilmapallo oli hyvin murhaavan näköinen mutta kuten aina, puhnalle on NIIN TYHMÄ että hän ei tajua YHTÄÄN MITÄÄN! Hänen aivonsa on pelkkää hunajaa. Hunajasta hunajaan.
Puhnalle katsoo ensin ilmapalloa ja sen jälkeen ihaata. Ja ilmapalloa ja sen jälkeen ihaata, ja ilmapalloa ja ihaata, ilmapallo, ihaa, ilmapallo, ihaa........ ilmapallo. Puh otti pallon käteensä ja vei sen ulos talosta.
"Ainiin!! Ihaa on minulla vuokralla! Koska hänen talosta kaatui, jälleen.Jonkin ajan päästä puh lähti kauppaan. Kaupassa hän etsi hunajaa. Mutta hunajaa ei löytynyt mistään. Kun puh tuli pettyneenä kaupasta ulos, hän näki iloisen yllätyksen!
HUNAJAA SATOI TAIVAALTA!!!!!!!! OMG!!!!!
"OUMAIGAAD!!!!" Huusi puh, ristoreipas ja ihaa jotka hyppivät onnessaan hunajasta!{187}
Hahahahahahahhaahaaaaa