Lisa, elinde tuttuğu Bigbang albümüyle, Rosé'nin evinin kapı zilini çalmadan önce birkaç saniye sessiz kalıp, düşündü.
Acaba, Jennie'yi henüz kaybedeli birkaç saat olmuşken, Rosé, Lisa'nın doğum günü hediyesini kabul eder miydi? Hayır.. Rosé doğum gününü hatırlar mıydı?
Kafasını iki yana salladı.
Denemeden ne olacağını bilemezdi.
Albümü arkasına saklayarak, zile bastı.
Birkaç çalıştan sonra açılan kapıdan çıkan, Rosé'nin annesi olduğunu bildiği, tamamiyle siyah giyimli ve suratı sirke satan kadına içinden biraz bozulsa da gülümseyip "Rosé içerde mi?" dedi.
İçerden gelen ağlama seslerini biraz tuhaf bulmuştu.
"Ne bu cenaze havası," diye mırıldandı.
Kadın, tek kaşını kaldırarak "Haberin yok mu?" diye konuştu.
"Anlamadım?" dedi Lisa, gerçekten anlamamıştı.
Neyden haberi olması gerekiyordu ki?
"Rosé'm dün, o kız için," dişlerini sıkmaya başlamıştı kadın, "Hangi kız için," dedi Lisa soran gözlerle.
Gözleri dolan kadın, başını dik tutmaya çalışarak düz bir ses tonuyla konuşmaya çalıştı.
"Kızım, öldü benim," ve ekledi "Dün arkadaşının cenazesine giderken, yolda karşısına çıkan kamyonu görmemiş."
Lisa, ellerinin arasından düşen albümün tok sesiyle kendine gelmişti.
Sevdiği kızın, kiliseye gitmesine engel olsaydı başına bunların gelmeyeceğinin farkındaydı.
Vicdanının sesini nasıl susturacağını bilmiyordu.
Telefonunu çıkarıp, alışık olduğu uygulamaya girerek son kez sevdiği kızın profil resmine tıkladı.
Lisa
İyi geceler Rosé
En kısa zamanda yanına geleceğim
Eğer cehennemdeysenson
___
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buona notte // chaelisa
FanficLisa En yakın zamanda yanına geleceğim. [Lalisa ✗ Chaeyoung] 181220