Uçaktan indim. Havalimanında herhangi bir yakınım yoktu. Annem zaten yoktu. Babam da beni zaten istemiyor. Off hem burada kalacak bir yerim de yok. Ne yapacaksam artık. Bir ev arkadaşı ve ev bulana kadar otelde kalırım. Bir taksi buldum ve otelin ismini söyledim. Biraz dinlendikten sonra Amerika'yı gezmek istedim. Caddeye indiğimde çok kalabalıktı Amerika sonuçta boru mu? Çilekli Milkshake'imi aldım. Hava kararıyordu. Kahretsin malım ben oteli kaybettim! Ne yapsam? Neredeydi bu otel? Kayboldum resmen!! Sonra sahile indim (içinizden gerizekalı mı bu gece gece sahilde napıcak diyosunuz biliyorum sjsnsinsks) Gece bayağı geç olmuşdu. Neyse sonra gitar sesleri duydum. Sahilde bir grup korkunç giyimli çocuklar vardı. Beni görünce yanlarına çağırdılar. Gidip gitmemekde tereddüt etsem de yanlarına gittim. Kötü niyetli birilerine benzemiyorlardı. Oturdum ateşin başına içki verdiler almadım. Ayağa kalktım ve ağaçların oraya gidip uzandım çok sıkılmışdım zaten konuşmuyorlardı da. Ağızlarını başka şeylerde kullanmayı tercih ediyorlardı doğrusu. Ben tam kalkacakken bad boy kılıklı içki şişesini yemiş gibi iğrenç kokulu bir çocuk üstüme çıkdı. Koşarak uzaklaşmak istedim ama kendini bana daha çok bastırdı. Deli gibi çığlık atıp ağlıyordum. En sonunda birisi gelip çocuğu üstümden aldı ve dövmeye başladı. Ve her şey karardı. Gözlerimi açtığımda karşımda bir çocuk oturuyordu. Bir odadaydım. Mavi gözleri ve sarı saçları vardı.
"Sen kimsin ve neredeyim?"
"Adım Pete. Dün sahilde bir çocuk sana tecavüz etmeye çalışıyordu. Sende bayılmıştın. Bende seni evime getirdim." Kalkmaya çalışdım ve başarılı da oldum. "Ben seni gideceğin yere bırakayım." Çocuk acayip yakışıklıydı ve Türkçe biliyordu. "Teşekkür ederim. Türkçe konuşmayı nerden biliyorsun?" "Dil eğitimi alıyorum." O önde ben arkada gitmeye başladık. Allahım çocuk arka taraftan bile yakışıklı. Dışarı çıktığımız da buranın da bir otel olduğunu farkettim. Otelin önünde son model bir araba durduğunda Pete valenin elinden anahtarı aldı ve sürücü koltuğuna geçti. "Nerede kalıyorsun?" Otelin ismini söyledim ve Pete arabayı çalıştırdı. Yolculuk boyunca hiç konuşmamışdık. Otelin önüne geldiğimde teşekkür ederek arabadan indim ve otele doğru ilerlemeye başladım. Odaya girdiğimde ilk önce duş aldım ve pijamalarımı giydim. Bütün gün dizi izleyeceğim.-------------------------------------
Merhaba yeni bölüm geç geldi farkındayım ama yorum ve vote sayısı çok az lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın görüşleriniz benim için önemli. Multimedya Pete'in arabası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Biz
Teen FictionBazen bir beladan kaçarsın.Sonra bir bela daha ve daha fazla bela.Koskoca dünyada tek başınasın.Kimse seni istemiyor,inancın kalmıyor hiçbir şeye.Kendi kendine güçlü kalmaya çalışıyorsun,çabalıyorsun.Kendi ayaklarının üstünde durmaya çalışıyorsun.Ba...