Πνίγηκα λίγο με το σάλιο μου αλλά θα ζήσω
Μαρία - εμ... γκχμ.. δεν ξέρω .
Νταξ το χάνουμεΑλεξ - μ.... καλά θα κοιμηθούμε στην δίκη μου που είναι πιο μεγάλη.
Είπε με ένα στραβό χαμογελακι
Αχ τα λατρεύω αυτά τα στράτα χαμογελάκια , θέλω να τα φάω
Αχα
Εννοώ οποιουδήποτε στραβό χαμογελακι
Όχι του συγκεκριμένου
Να μην παρεξηγούμαστεΜαρία - ωραία τώρα που τα κανονίσαμε , πάμε να κοιμηθώ .
Αλεξ - από τώρα ;
Είπε με ένα παράπονο που ομολογώ ότι ήταν πολύ γλυκουλη αλλά σαν τον ύπνο δεν είναι .Τον αγριοκοιταξα καθώς αυτός φταίει που πρέπει να κοιμηθούμε μαζί
Και απλά σηκώνεται δυσανασχετώντας και με ακολουθεί .Δεν μιλήσαμε στην διαδρομή
απλά μπήκαμε στην σκηνή αλλά δεν άντεξε ... έπρεπε να την πει την μαλακια του .Αλεξ - πως νιώθεις που θα κοιμηθείς δίπλα σε ένα κολασμένο κορμί ;
Μαρία - τι ; Θα κοιμηθεί κι άλλος εδώ ; Ο μόνος που βλέπω τώρα είσαι εσυ
Με αγριοκοιταξε με μισόκλειστα μάτια
ΕΕ εντάξει ήθελα να τον πειράξω γιατί έτσι .
[...]
Μαρία - ΓΥΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ !
Αλεξ - δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα σου .
Μαρία - εμ ότι θέλω να αλλάξω ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΥΝΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΜΩΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ
Αλεξ - καλά τσιλαρε ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία είσαι που θα δω γυμνή .
Μαρία - πολύ σίγουρος είσαι αγορινα .
Αλεξ - για ποιο από όλα ;για το ότι δεν θα είσαι η τελευταία ;
Είπε με ένα στραβό κολωχαμογελακι που μου αρέσει πάρα πολύ γαμώωωωωΜαρία - όχι για το ότι θα με δεις .
Με αγριοκοιταξε κάπως
Και τελικά γύρισε από την άλλη τότε γύρισα και εγώ από την άλλη και γρήγορα έβγαλα το σουτιέν μου και έβαλα μια μπλούζα του Αλεξ γιατί δεν μου αρέσει να κοιμάμαι με παντελόνια και τέτοια και αφού η μπλούζα είναι τεράστια με βολεύει και μετά εφόσον η μπλούζα καλύπτει τα επίμαχα σημεία έβγαλα με την ησυχία μου το εσώρουχο μου και συνειδητοποίησα ότι δεν είδα φέρει στην σκηνή του Αλεξ δικό μου βρακι και πανικοβλήθηκα .Τότε γύρισα για να τον κοιτάω και πήγα να του εξήγησω το πρόβλημα μου, όταν ξαφνικά μου κατέβηκε μια ιδέα και ανακουφίστηκα .
Πάντως χάρηκα που δεν τον είδα γυρισμένο να με κοιτάει , αυτό κατά κάποιο τρόπο σημαίνει ότι σέβεται την επιθυμία μου να μην με δει γυμνή .
Ακόμα ;)
Ποτε Σουλα
ΣκάσεΤότε χαράχτηκε ένα αγνό χαμόγελο στα χείλια μου .
Αλεξ - να γυρίσω τώρα ;
Μαρία - αχα
Γύρισε και με σκάναρε από πάνω μέχρι κάτω
Και ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του .Αλεξ - σου παει η μπλούζα μου .
Μαρία - αχναι εμένα όλα μου πάνε .
Είπα προσπαθώντας να μιμηθώ την Zoe .Μετά από κάποια λεπτά γέλιου πήρα τηλέφωνο την Ελ .
Μαρία - Ελ ,να σου πω, μπορείς να μου φέρεις ένα εσώρουχο ;
Ελ - ναι καλε φυσικά .
Ειπε και μου το έκλεισε
Γύρισα να κοιτάξω τον Αλεξ και είχε γουρλωμένα μάτια αφού μάλλον κατάλαβε ότι δεν φορούσα τίποτα κάτω από την μπλούζα και ξεροκαταπιε .Μετά από κάνα πεντάλεπτο , άβολο πεντάλεπτο , με τον Άλεξ να προσπαθεί να κρατήσει τα μάτια του μακριά μου αλλα δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει έτσι ,όπως προείπε έχει δει τόσες και τόσες ,σκέφτηκα παίρνωντας ένα μουτρωμένο ύφος ασυναίσθητα . Το πρόσεξε , και χαχάνισε, τον αγριοκόιταξα. Η Ελ αποφάσισε να μου έφερε ένα βρακι, δαντελωτό μαύρο. Θα την χτυπήσω. Κρατάτε με .
Ελ - αν και δεν νομίζω να χρειαστεί .
Είπε πονηρά και την αγριοκοιταξα .Ο Αλεξ ήταν στο κινητό του και δεν παρακολουθούσε την συζήτηση μέχρι που κάποια στιγμή γύρισε να μας κοιτάξει και είδε το δαντελωτό -εσωτουχο να το κάνει το Θεός .
Αλεξ - γκχμ
Η Ελ έφυγε κλείνοντας μου το μάτι και εγώ φόρεσα το εσώρουχο .
Θα είναι μια δύσκολη εβδομάδαΓεια σας ανανάδες !
Καιρό είχα να ανεβάσω
Αλλά ανέβασα
Πατήστε αστεράκι και αφήστε μου σχόλιο για το τι πιστεύεται θα γίνει το βράδυ 😏
YOU ARE READING
Bet
RomanceΜια μετακόμιση αλλάζει τα πάντα. Μια τυχαία συνάντηση ή όχι τόσο τυχαία καταλήγει να είναι μοιραία. Ο αδερφός της καινούριας της κολλητής, το παιδί που την έχει κάνει να νιώσει κάτι που δεν είχε ξανανιώσει. - τι λες ρε , σιγά μην καταφέρουν να βγου...