Part 18

64 2 0
                                    

Είχε πλέον έρθει το πρωί και εγώ κοιμάμαι ακόμα , δηλαδή περίπου κοιμάμαι, ξέρετε μωρε αυτό το πράμα που κοιμάσαι αλλά δεν κοιμάσαι .

Τελοσπαντων , ξύπνησα με ένα βάρος στο στήθος , Παναγία μου και Χριστέ μου πεθαίνω , το βλέπω να έρχεται .
Το έχεις κάψει ;
Ο Αλεξ είναι Κόκλα
Αα- εντάξει ο Αλεξ ειν-
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ;

Ανοίγω απότομα τα μάτια μου και βλέπω τον Αλεξ να με έχει πάρει αγκαλιά σαν αρκουδάκι
Deja vu much ?
Και μετά κοιτάω από που μπαίνει όλο αυτό το ενοχλητικό φως που με τυφλώνει. Κοιτάω προς την «πόρτα» της σκηνής και βλέπω όλο το παρεάκι , Ελ , Νοα , Στέφανος , Αγάπη , Ήβη και φυσικά ο Τζειντεν , ο μόνος που έλειπε είναι ο Λιο , τι έχει απογίνει αυτή η ψυχή , χάθηκε τελευταία . Τελοσπαντων ας ξαναγυρίσουμε πάλι στο θέμα μας , βλέπω όλο το παρεάκι να μας κοιτάει έξω από την σκηνή , την Αγάπη και την Ήβη να βγάζουν βίντεο και όλοι μαζί να βγάζουν επιφωνήματα .


Εμμμμ ...















τι φάση ;

Μετά από κάποια λεπτά που εγώ δεν έβγαζα λέξη γιατί απλά ήμουν πολύ νυσταγμένη για να ανοίξω το στόμα μου , ξύπνησε ο Αλεξ , καλώς τονε κι ας άργησε ..

Μάλλον θα ξύπνησε από το φλας του Νοα
Ούπς
Αγριοκοιταξε τον Νοα ενώ χουζουρευε ακόμα στην αγκαλιά μου , γύρισε το κεφάλι του και το ακούμπησε πάνω στον θώρακα μου με κλειστά μάτι . Λολ μάλλον δεν θα είχε παρατηρήσει τους υπόλοιπους που κοιτούσαν την κάθε κίνηση μας .
Και 


3



2



1



Και ναι τους είδε
Γύρισε αποτομα το κεφάλι του προς το μέρος τους και όλοι του έριξαν ένα αθώο βλέμμα .
Τότε αυτός σηκώθηκε απότομα προς τα πάνω και οι υπόλοιποι έκαναν κάποια βήματα προς τα πίσω .
Τους πλησίασε αρκετά σώστε να βγουν έξω από την σκηνή αλλά ηταν κοντά μου ώστε να μην με τραβήξει από τις χειροπέδες που παρεπιτωντος είχα ξεχάσει , τους έριξε ένα δολοφονικό βλέμμα , Παναγία μου και Χριστέ μου χεστηκα λίγο πάνω μου -

Νοα - ήρεμα φιλε
Είπε με ένα ειρηνικό ύφος λίγο πριν ο Αλεξ ξανακλείσει το φερμουάρ της σκηνής
Πήγα να σηκωθώ όταν αντί να σηκωθώ βρέθηκα πάλι κάτω από τον Αλεξ .

BetWhere stories live. Discover now