Selamlar herkese! Üç binadan kişilerle ropörtaj yapacağımdan bahsetmiştim. Eğer Gryffindor ya da Slytherin'seniz sorduğum sorulara yorum olarak siz de cevap verebilirsiniz. Öbür binalardan okuyucuların bana ropörtaj isteği için mesaj atması yeterli olacaktır. PurebloodLover0'ın yazdığı cevaplara saygı çerçevesinde yorumlar gelirse sevinirim. (Henüz pek öyle bir problem olmadı ama ben yine de söylemiş olayım☺💚)
Nasılsın?
PurebloodLover0 İyiyim sen
Ben de iyiyim teşekkür ederim
İlk soruyla başlayalım
PurebloodLover0 Tamam
Salazar Slytherin hakkında ne düşünüyorsun?
PurebloodLover0 Bence kendisi çok asil birisi. Biraz sert gözükse de yine de onu seviyorum
Peki sence Slytherin binasının nefret alma sebebi Salazar Slytherin'den dolayı mı yoksa Voldemort'dan dolayı mı? Neden?
PurebloodLover0 Bence Lord Voldemort'dan dolayı olabilir ya da Rowling'in Slytherin'i kötü gibi göstermesine kaynaklı olabilir. Slytherin'liler kötüdür düşüncesini insanlar Lord Voldemort yüzünden düşünüyor.
Peki Salazar'ın Muggle-Doğumlulara ve Mugglellar'a olan bakış açısı bu nefreti destekler mi?
PurebloodLover0 Evet kesinlikle destekler. Açıkçası Salazar'ın Muggle doğumlulara karşı tavrı insanların nefretini kazanmıştır.
Yüzyıllardır iki bina arasında anlaşmazlık var biliyorsun. Gryffindor ve Slytherin. Sence neden anlaşamıyor bu iki bina?
PurebloodLover0 Açıkçası Gryffindor'un egosu ve Slytherin'in 'En iyi bina Slytherin dir' ya da Gryffindor'un 'En iyi bina Gryffindor dur' düşüncesiyle kavga etmeye başlamış olabilirler.
Güzel fikir😀
Snape'in Lily'ye olan aşkı konusunda düşüncelerin nelerdir?
PurebloodLover0 Açıkçası Snape ve Lily shiplediğimi itiraf etmeliyim. Bunun nedeni Snape'i sevmem değil James'den nefret etmemdir. Bence Snape'in Lily'ye olan aşkı gerçekti. Çoğu kişi bunu örnek almalılar. Ama bir yandan da bunun bir takıntıdan öte olmadığını düşünüyorum. Çok kararsızım.
Benimle aynı fikirdesin. Ben de bir Snily shipper'ım. James'ten nefret etmesem de Snape'in ayrı bir yeri var bende.
Slytherin'lilerin duygusuz olduğunu düşünüyor musun? Neden?
PurebloodLover0 Tabi ki de düşünmüyorum. Çünkü Slytherin'lilerin mantıklı davranmasını bazı insanlar duygusuz olarak adlandırıyor.
O kadar haklısın ki😀
Duygusuz ve ruhsuz olarak tanımlanan biri var gibi. Draco Malfoy. Sence Draco'nun seçim şansı var mıydı? Neden?
PurebloodLover0 Draco seçim şansı olmayan bir çocuktu. Draco'ya gerçekten çok üzülüyorum. Diğer çocuklar gibi evinde rahatça dolaşmaktansa ailesinin seçimlerinden dolayı evinde burunsuz bir adamla aynı masada
Bizzat yüzyüze burunsuz ve kötü bir adam görmenin psikoloji bozacağına kalıbımı basarım😀
Objektif olmak gerekirse;sence Dumbledore Gryffindor'u kayırıyor muydu? Neden?
PurebloodLover0 Bu yaşlı ihtiyar kesinlikle kayırıyor. Ama bir Gryffindor olarak bundan rahatsız değilim.
😀
Sence Harry Draco'nun arkadaşlık teklifini kabul etseydi ne olurdu? Muhtemelen seri değişirdi ama olabilecek olaylardan bir örnek verebilir misin?
PurebloodLover0 Bence ikisi arkadaş olsaydı dışlanma ihtimalleri olabilirdi. Ama ikisi de kesinlikle okulun en güçlü kişileri olurdu. Kimse onlara laf atamazdı. Belki Gryffindor ve Slytherin arkadaş olabilirdi.Peki sence Snape yapmasaydı Draco Dumbledore'u öldürebilir miydi? Neden?
PurebloodLover0 Hayır öldüremezdi çünkü Draco her ne kadar burunsuz onu seçti diye gurur duysa da bence sonradan hata yaptığını anladı
Şu sözlere ne kadar katılıyorsun? 'Bir Gryffindor senin için ölür. Bir Slytherin senin için öldürür. Bir Hufflepuff seninle beraber ölür. Bir Ravenclaw ise kimsenin ölmeyeceği bir yol bulur'
PurebloodLover0 Kesinlikle tüm binaların özelliklerine göre tasarlanmış bir söz. Fakat her Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff ve Ravenclaw bu söze uymaz
Bakış açını beğendim😀
Biraz da kişisel sorulara geçelim
P
urebloodLover0 Tamam
Patronusun ne?
PurebloodLover0 Kuştu ama türünü hatırlamıyorum
En sevdiğin karakter ve profesör kim?
PurebloodLover0 En sevdiğim karakter Harry. En sevdiğim profesör Lupin
En sevdiğin çapulcu?
PurebloodLover0 Sirius Black
Daha önce hiç çözdüğün bir testte(buna Wizarding World ve Pottermore da dahil) Slytherin çıktın mı? Ne düşündün?
PurebloodLover0 Slytherin çıktım ve açıkçası her ne kadar sevinsem de bir Slytherin olmadığımı biliyorumGörünmezlik Pelerini mi, Mürver Asa mı, Diriltme Taşı mı? Ölüm Yadigarları'ndan favorin ne?
PurebloodLover0 Mürver Asa favorim
Hogwarts'ın cidden gerçek olabileceğini düşünenlerden misin?
PurebloodLover0 Hogwarts'ın gerçek olmasını çok isterdim ama bunlar Rowling'in bir hayal gücü eseri.Peki Hogwarts'a gitsen uğrayacağın ilk mekan neresi olur?
PurebloodLover0 İhtiyaç Odası ya da Ortak Salon
Peki kendi binan haricinde en çok sevdiğin Ortak Salon hangi binanın?
PurebloodLover0 Ravenclaw'ın Ortak Salonu bana rahatlatıcı geliyor. Slytherin'inki çok havalı olsa da bana karanlık geliyor
Eklemek, düşünceni paylaşmak istediğin bir konu var mı?
PurebloodLover0 Hayır Yok teşekkür ederim☺
Asıl ben teşekkür ederim. Güzel bir ropörtaj oldu. Sihirli günler♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bu güzel ropörtaj için PurebloodLover0 'a çok teşekkür ederim💚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU SLYTHERİN'LİLER? (TAMAMLANDI)
RandomSLYTHERİNLER SİZİN SANDIĞINIZ GİBİ İNSANLAR MI? ONLARI DAHA YAKINDAN TANIMAK İSTER MİSİNİZ?💚