Bu hoca neyin kafasını yaşıyordu ki! ders böylemi anlatılır uykum var benim! sabah köründe bu ders için mi kalktım ben! neyse ki en köşedeydim. bu yüzden de kafasını kitaptan kaldırmayan tarih hocası beni göremezdi. bu yüzden birazdan tatlı uykuma kaldığım yerden devam edecektim...
------------------------------
" hey! kalksana!" diyordu biri sinirle.
ah! bu da nedydi ?! kafamı kaldırdığımda yanımda oturan çocuğu fark ettim.
" çekilsene artık!!"
"tamam be çekiliyorum.!" diyerek geçmesine izin verdim.
ah! ama bu çocuk aslında çok yakışıklıydı. ne diyorum ben ya.
" selam, ben ece" diyerek yanıma gelmişti.
" bende doğa."
" sana bir tavsiye vereyim mi?"
"tabi."dedim merakla.
" doruktan uzak dur bence." diyerek göz kırptı.
" doruk?." dedim soru soran gözlerle ona bakarak.
" ah! doğru yanında oturan çocuk" dedi gülümseyerek.
" neden ki ?" dedim anlamadığımı belli eden bir ses tonuyla.
" zamanla anlarsın canım" dedi bana el sallayarak ve gitti.
o çocuğun yani doruğun geldiğini görünce kalktım ve geçmesine izin verdim.
" bakıyorumda çekilmeyi öğrenmişsin artık" dedi gülerek BAY UKALA!
" bu kadar UKALA olmayı nasıl başarıyorsun" dedim sinirle.
" beni tanısaydın böyle konuşmazdın cici kız" dedi göz kırparak.
" tanıt o zaman!" dedim gözlerimi kısarak.
" zamanla tanırsın ve benimle böyle konuştuğun için pişman olursun!" dedi kendinden emin bir ses tonuyla.
içeri 25-27 yaşlarında bir kadın girmişti. bu kim diye düşünürken " çocuklar bugün okulda toplantı olduğu için eve gidebilirsiniz" dedi ve gitti.
ne yani ben sadece 1 ders için mi güzelim uykumdan uyanmıştım. eşyalarımı toplamaya başladım.
"çabuk olsana!" diye tıslıyordu bay ukala.
" iki dakika beklesen ölür müsün?!" dedim sinirli bir ses tonuyla ve çantamı alıp çıktım.
" beni tanısaydın böyle konuşamazdın cici kız!" diyerek onu taklit ediyordum. bu da ne! arkamı döndüğümde doruk bana dik dik bakıyordu ve alkışlıyordu.
olamaz! bana doğru sinirle gelmeye başladı...
"Hala beni tanımak istiyor musun?" dedi ciddi ve kısık bir sesle.
" ne?!" dedim biraz korkarak.
" beni tanımak istiyordun ya hani.sana kendimi tanıtacağım işte... Gidiyoruz." dedi kolumdan tutup.
" nereye?!"
" sana okulda kendimi tanıtamam çünkü burası aslında hiç bana göre değil ama eğlence olsun diye geliyorum. Bu yüzden seni bizim mekana götüreceğim " dedi beni çekiştirirken...
Ne yani gerçekten kötü birisi miydi?