Chapter 4

731 53 18
                                    

H A R R Y

''Harry, niet doen. Hou op, straks ziet iemand ons.'' Giechelt Kylie. ''Dan weten ze tenminste dat je van mij bent.'' Kylie kust mijn wang en laat haar hoofd op mijn borst rusten. ''Harry?'' Ik schuif een zwarte pluk haar achter haar oor en kijk haar aan. Ze streelt met haar vingertoppen mijn borst en trekt de vlinder tatoeage over.  ''Wat zou Darcey ervan vinden als ze een broertje of zusje zou krijgen?'' Ik kijk haar aan. ''J-je bedoelt...?'' Ze lacht. ''Nee, ik ben niet zwanger.'' ''Ik had het niet erg gevonden, een baby moet uit liefde worden gemaakt en een geweldig leven krijgen en dat kan de baby hier krijgen.'' Ze knikt. ''Maar je zou het niet erg vinden?'' Ik schud mijn hoofd. ''Het zou voor Darcey wel aan het begin wennen zijn, maar dat maakt toch niet zoveel uit? Want ze krijgt er dan gezelschap bij. En ik vind de 'voorpret' wel leuk.'' Ze lacht. ''Ja, maar dan moet ze wel jou krullen hebben, die lieve glimlach, de kuiltjes...'' ''Nee, ze moet zwart haar hebben, stijl, zwart haar en zulke mooie ogen.'' Ze glimlacht en pakt mijn hand vast. ''Ik hou van je,'' ''Meer van mij of van taco's?'' Vraagt ze uitdagend. ''Dat is wel een moeilijke keuze, taco's zijn lekker, maar jij bent lekkerder.'' Ze lacht en legt haar hand in mijn nek. Ze zoent me en-

''It's late in the evening....'' Ik schrik wakker en pak mijn mobiel. Liam's naam staat in beeld en ik klik hem weg. Enkele seconden later gaat mijn mobiel weer af en ik druk 'm weer weg.

Ik sta op van de bank en kijk naar de foto van Kylie en mij die aan de wand hangt. De foto is genomen toen we samen op wintersport waren. Het was geweldig! Maar natuurlijk hebben Kylie en ik ook vele andere vakanties samen gehad, de vakantie in Hawaï was één van mijn favoriete vakanties die ik samen met Kylie heb doorgebracht. Lange strandwandelingen maken hand in hand, kijken naar de zonsondergang, zwemmen in het water, vele cocktails drinken en geweldige seks.

Inmiddels heeft mijn mobiel alweer zeventien gemiste oproepen, zes smsjes en vijfentwintig WhatsAppjes. Ik pak mijn mobiel van de tafel en zie nu niet Liams naam in beeld komen maar Louis' naam. Ik zucht en klik op het groene hoorntje.

''Harold, eindelijk je neemt op!'' ''Bro, waar zit je?! We hebben je tig keer geprobeerd te bereiken!'' ''Ja, luister Louis. Het is allemaal heel aardig en leuk dat jullie je druk om me maken. Maar zoals ik al eerder zei: ''Ik zit in het rouwproces.'' Ik ben de liefde van mijn leven verloren en mijn dochter van een paar jaar is haar moeder kwijt. Ik hoef jullie hulp niet. Ik kan prima voor Darcey en mezelf zorgen.'' ''Harry, het gaat niet goed met je. Echt niet!'' ''Bemoei je er gewoon niet mee! Het is mijn leven! Ik zit met deze shit niet jij Tommo!'' ''Maar...-'' Ik druk het gesprek weg en gooi mijn mobiel op de bank. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en zucht. ''Verdomme!'' Ik haal mijn hoofd uit mijn handen en bal mijn vuisten. ''Waarom doet het zo pijn, Kylie. Waarom? Waarom voelt het alsof mijn hart uit mijn lichaam is getrokken en dat iemand er met een hamer erop slaat. Waarom?'' ''Waarom ben je er niet meer?'' ''Elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconden mis ik je meer, Kylie. Ik mis je zo verdomd erg, lieverd! We horen bij mekaar, net zoals Romeo en Julia, als Bert en Ernie en als Harry en Kylie!''

''MAMA!'' ''PAPA!'' ''MAMA!'' Ik sta op van de bank sprint de kamer uit, de trap op.

Ik ren haar kamer in en zie Darcey rechtop staan in haar bedje, dikke tranen rollen over haar wangen. ''PAPA!'' Gilt ze en ze kijkt me aan met haar betraande ogen. Ik til haar uit haar bedje en zet haar op mijn heup neer. Ik veeg haar dikke tranen weg met mijn duimen en ze legt haar hoofd in mijn nek. ''Rustig, Darc. Het was maar een droom. Het was niet echt.'' met mijn hand ga ik door haar haren heen, om haar gerust te stellen. ''Ik wil naar mama! IK WIL NAAR MAMA!'' Gilt Darcey in mijn oor. Ik kijk haar aan en glimlach zwak. ''Mama, is er niet.'' ''Waarom niet?'' Haar lip begint opnieuw te trillen en opnieuw rollen er dikke tranen over haar wangen. ''Rustig, Darc. Niet huilen, lieverd. Kom, zal ik je even in bad stoppen? Dan mag je je prinses Anna jurkje aantrekken en dan gaan we gezellig wandelen? Okay. '' ''Mag mama mij in bad stoppen?'' ''Dat kan mama niet doen.'' ''Waarom niet? Ik wil naar mama.'' Ze begint te trappelen en ik zet haar neer op de grond. Ik loop naar haar kast en pak het prinsessen jurkje van Anna uit haar kast, samen met haar all stars, onderbroek en een hempje. ''Kom.'' Ik pak haar handje vast en ik wil richting de badkamer lopen. Maar Darcey blijft staan. ''Mama moet me in bad doen.'' Zegt ze. ''Okay, Darcey. Nu ben ik er klaar mee.'' Ik til haar weer op en hou haar stevig vast en loop naar de badkamer.

Steal My GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu