Capitolul 1 - Deja Vu part.2

808 25 5
                                    

Am oftat mi-am luat geaca neagra si am urmat-o , pana la urma o covinsesem asa ca trebuia sa ma bucur . i-am zambit usor . Era asa de inocenta , cu acei ochisori mari , firele de par ii veneau peste fata si felul lenes cum mergea sau era ametita , dar ii simteam frica si nelinistea .

Dintr-o data am simtit ceva.

- Stai am soptit lipind-o incet de perete .Doua masini ale Academiei luau coltul chiar atunci .

Cu siguranta aveau sa ne simta ! Ii fac semn lui Lisa sa taca si sa nu scoata un sunet ...

Masina se opreste intr-un colt iar din ea coboara 2 gardieni Nu-i recunosc asa ca merg putin mai aproape.

-Liss Gardienii sunt aici.Am spus lipind-o de perete .

Reusisem sa-l vad pe Dimitri si pe un alt gardian coborand dintr-o masina a scolii.Sigur ne cautau "La dracu!" mi-am zis in gand . Cu siguranta Dimitri stia unde ne aflam , de asta ne-au gasit ... era asa de enervant ! Ii fac semn lui Liss sa taca , si sa nu scoata nici cel mai mic sunet . Dimitri era la fel de sexy ca inainte ... Dar din cauza lui am fost nevoite sa ne intoarcem din nou la scoala aia ... dar acuma nu se va mai repeta din nou povestea ...

"Rose tu te holbezi la Dimitri"O aud pe Liss razand incet in mintea mea ,, Ce? Normal ca nu ! „ii transmit nervoasa intorcandu-ma .Dar observ fata sperioasa a lui Lisa ... oh Doamne si o umbra mare asupra noastra , il puteam simti in spatele meu , ohh Doamne , incep sa inghit in sec

-Roza Printesa Dragomir sunteti bine? Spuse Dimitri aparand in fata noastra

."Minunat cea mai buna sincronizare din lume bravo mie!"imi zic in gand . Imi arunc repede privirea in pamant , nici macar nu vroiam sa ii vad fata ... era asa penibil

-Urmati-ma maiestate.Spuse el ducand-o pe Lisa spre masina Noi doi trebuie sa vorbim.Spuse el ridicandu-mi usor barbia .

Stiam ca ochii sai erau atintiti asupra mea de aia nu indrazneam sa ma uit spre el , imi da drumul la barbie si continua sa o duca pe Lisa ..

Du-o pe printesa inapoi Eu si Roza ne vom intoarce cu cealalta masina.Spuse el bagand-o incet pe Lisa in masina celuilalt gardian . Intentionat facea asta , il uram desi trebuie sa recunosc ca dupa 3 ani tot sexy era ...

- Ce naiba a fost in capul tau Roza? Credeam ca dupa 3 ani ai trecut peste copilariile astea.Spuse el serios deschizandu-mi usa ca sa intru .

Dar nu am intrat stateam pur si simplu si ma uitam la mana lui ... nu spuneam un cuvant ,eram muta ..

-Foarte bine daca alegi sa nu vorbesti voi respecta asta dar suntem in intarziere Spuse el tragandu-ma incet inauntru .

-Nu vin nicaieri si nici Lisa nu se duce nicaieri , ii spune nervoasa cu privirea in pamant ...

- Roza , printesa va fi mai in siguranta in Academie iar eu..Am nevoie de tine.Spuse el fixandu-ma cu privirea .

Academia VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum