Capitolul 2 - ,, Doar un copil razgaiat "

762 35 18
                                    

Pana acum a fost Rose story , iar acum va fi povestea in general . Deci stiu ca la inceput vi sa parut ca seamana mult cu cartea dar promitem ca va fi ceva mai diferit . 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In acel moment Rose isi ridica privirea " Oare face misto de mine sau ... ? " se intreba nedumerita ... dar deja era ametita de privirea lui ... in sfarsit ii putea revedea privirea ...

-Lis nu va fi bine acolo .. iar tu .. doar minti ca sa merg acolo , spuse Lisa aruncandusi din nou privirea in pamant ..

 Rose inca il privea in ochi nervoasa , el o vroia doar pentru o misiune , atat , nici macar nu i-a fost dor de ea ? O groaza de intrebari ii umblau prin ganduri .

 -Misiunea presupune ca fiecare gardian sa-si aleaga cel mai bun elev si sa mearga impreuna intr-o tabara de pregatire , iar eu te-am ales pe tine.Spuse el privind-o calm .

 -Foarte dragut "Intr-o tabara de pregatire " , incerca sa ii imite vocea nervoasa . Stii ceva ? Nu am sa merg , voi ramane alaturi de Lisa si din nou am sa o scot de acolo !

 -Si eu care credeam ca acum esti matura si responsabila eram gata sa-ti dau toata increderea mea si sa te consider importanta pentru mine insa daca nu vrei e alegerea ta .Spuse el incepand sa conduca iar ea putu observa ca se intristase .

 -Si daca as fi venit cu tine in tabara ce s-ar fi intamplat ? Trebuie sa stau alaturi de Lisa , nu o pot lasa singura nici o secunda .

 -Printesa va fi in regula ,Alberta era dispusa s-o protejeze in lipsa noastra dar daca vrei sa-i fi loiala respect asta. Voi merge singur.Spuse el incercand sa para calm .

 Acuma o enerva si mai tare " Ce ? Nici macar nu incearca sa ma opreasca ! " isi spune inbufnata .

 -Serios ?! intreba Rose .

 -Si n-o sa incerc sa te opresc pentru ca esti destul de matura sa iei propriile decizii pe care eu le voi respecta.Spuse el parca citindu-i gandurile.

 -Okay , atunci spunei lui Alberta , Alejandro cine o fi gardianul ei sa o lase aici pe Lisa ..

 -Puneti asta pe tine si nu mai vorbi prostii.Spuse el intinzandu-i o patura

 -Ce ? Acuma crezi ca glumesc eu ???

 -Exact asta nu e Roza pe care o cunosc eu .Am in fata doar un copil razgaiat.Spuse el serios.

 -Copil razgaiat eu ? Ok , acuma clar iti bati joc de mine !!!! Iti imaginezi macar prin ce am trecut ? Cat am incercat s-o protejez pe Lisa ? Ce greu mi-a fost mie ? HABAR NU AI !!! Tu erai prea ocupat cu Gloria , scumpa ta iubita , dar stii ceva ? Nu conteaza , pentru ca imediat ce ajungem la academie voi pleca de acolo !  Ii spune mai nervoasa ca niciodata ... desi intr-un fel se simtea prost ..

 - Gloria nu e iubita mea.Spuse el incet , in tonul lui se simtea cat de mult reusise sa-l raneasca.

 -Serios ? rase Rose nervoasa . Atunci eu nu v-am vazut destul de bine pe amandoi ? Crezi ca nu te-am vazut pe tine si pe ea cum va sarutati pe toate holurile si coltisoarele ? Stii ceva ? Chiar nu ma mai intereseaza , in momentul asta iti cer sa o lasi pe Lisa in pace , te chinui degeaba sa o mai o aduci la academie !

 -Asa e m-a chinui inutil sa te fac sa vezi amumite lucruri! Tipa el nervos apoi opri brusc masina si se tinu de abdomen , parea ca incearca sa-si stapeaneaca o durere destul de mare .

 Rose se uita la el , incepuse sa transpire ...

 -Esti bine ? spuse speriata

 - N-am nimic voi fi bine..Spuse el retragandu-si mana ce era acum plina de sange

 Rose ii lua repede mana si ii ridica tricoul .

 -Asta nu este bine Dimitri ! Cum ... cum s-a intamplat , ce ai patit ? se alarma Rose . Ohh Doamne curge prea mult sange , trebuie neaparat sa mergem undeva sa te tratam , nu mai poti continua asa . Rose incepuse sa vorbeasca si nu se mai oprea , era prea speriata pentru el ..

 -Un strigoi va urmarea l-am oprit si acum incercam sa va duc pe amandoua in siguranta inapoi la Academie..Te..te purtai prea imatur ca sa-ti pot spune despre asta...Spuse el incet transpirand tot mai tare .

-Oh Doamne , tu esti un imatur prostule ! ii cuprinse fata intre palme privindu-l speriata in ochi . Trebuie neaparat sa mergem intr-un loc in siguranta .

 Rose ii facu semn sa se dea la o parte de la volan dar el refuza , atunci Rose intra pe bancheta din spate si il trase acolo cu forta ...

 -Intoarce-te la Academie Trebuie sa ajung la infirmierie..Spuse el neputand sa se ridice in fund din cauza ranit .

  -Nu , la Academie nimeni nu te va ajuta si stiu bine ce vrei sa faci , iar tu mai stii ca daca te duc acolo te vor omori ! ii spune nervoasa stiind ca vroia sa o duca acolo

 Rose porni motorul masinii si porni in goana .

 -Roza unde mergem? intreba el incercand sa ramana treaz si sa nu-si piarda cunostinta

 -Ai sa vezi in data ce ajungem , incearca sa nu iti termini si ultima picatura de energie , ii spune ingrijorata ..

 -Presimt ca nu stii sa conduci o masina si ca ne vei lasa in pana .Spuse el amuzat incercand sa destinda atmosfera .

 -Taci odata si ... incearca sa taci ok ? ii spune atenta la drum ..

 -Asta nu va fi deloc greu .Spuse el incet incercand sa-si stapaneasca durerea.

Dar Dimitri lesina .

 _______________________________________________________________

Asta a fost pana acum . Sper sa va placa ... Astept pareri . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 29, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Academia VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum