026 | 『 Sytuacja z klejem 』

53 9 14
                                    

Postanowiłam zrobić o tym rozdział jako bardziej ciekawostkę, zresztą jest to ciekawa i dosyć poważna sprawa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Postanowiłam zrobić o tym rozdział jako bardziej ciekawostkę, zresztą jest to ciekawa i dosyć poważna sprawa.

O ile się nie mylę, jeszcze w tym roku, późnego wieczoru, kiedy A.C.E po próbie mieli jechać do dormu, sasaeng użył do pojazdu super kleju, próbując uszkodzić tym jego działanie.

Naszczęście zauważono w porę, że coś jest nie tak. Mimo wszystko jednak mogło dojść do tragedii, a wydaje mi się, że do teraz niewiadomo dokładnie kto był sprawcą.

Szczerze mówiąc aż mam ciarki kiedy mogę pomyśleć, że chłopaki mogli już nie żyć. Jakby nie patrzeć, ktoś dosłownie próbował ich zamordować.

Ich wytwórnia wydała oficjalnie oświadczenie o tej sytuacji, pisząc co się stało, że zajęli się tą sprawą, ale A.C.E byli po tej sytuacji w złym stanie psychicznym, czemu się ani trochę nie dziwię.

To jest trauma na całe życie i jeju, teraz zapewne żyją trochę w ciągłym strachu, że jednak ktoś próbował ich skrzywdzić.

Co jeszcze ciekawe tego samego dnia była strona internetowa która zajmowała się pisaniem różnych rzeczy o grupie rozpuścili plotki, że jeden z członków A.C.E spotyka się z zajętą dziewczyną. Fanside został kiedyś zbanowany przez rzeczy, które tam pisali i osoby za to odpowiedzialne nie mają wstępu na żadne fanmeetingi, koncerty, itd.

Właśnie dlatego fani podejrzewają, że to właśnie ci ludzie mogą być za to odpowiedzialni w akcie zemsty.

Beat Interactive wydało też drugie oświadczenie właśnie kierowane do takich osób, stron poświęconym zniesławieniu, rozsyłania różnych plotek i tym podobne, ponadto podała, że A.C.E przez to byli w naprawdę złym stanie psychicznym i wytwórnia tak jak prosili umożliwiła im skontaktowanie się z psychologiem, do tego zmieniono im na tamten czas harmonogram.

Ach, to kolejny przykład do czego są w stanie sasaengi. Po prostu to jest przerażające, że gdyby niczego nie zauważono w porę, mogło dojść do tragedii. :))

a.c.eOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz