*A.C.E nie istnieją*
KOGO POZNASZ PIERWSZEGO I W JAKICH OKOLICZNOŚCIACH?
Baran ㅡ Donghuna, jakiś facet próbował mu wyjąć coś z torby kiedy nie patrzył i zainterweniowałaś, ratując tym chłopaka od kradzieży.
Byk ㅡ Byeongkwana, wracałaś do domu bez parasola kiedy padało i Kwanie pożyczył ci kurtkę przeciwdeszczową.
Bliźnięta ㅡ Donghuna, pies mu się zerwał ze smyczy i pobiegł na ciebie.
Rak ㅡ Junhee, pospadało ci kilka rzeczy na ziemię w sklepie i Jun ci pomógł wszystko pozbierać.
Lew ㅡ Sehyoona, po prostu jakby nigdy nic usiadł w parku obok ciebie na ławce i zagadał.
Panna ㅡ Chana, na plaży ochlapywał w wodzie swoich kolegów i przypadkowo ochlapał cię całą.
Waga ㅡ Sehyoona, zepsuł się w autobusie biletomat i oddał ci jeden swój, bo miał zapasowe.
Skorpion ㅡ Byeongkwana, jechaliście jedną windą w budynku i nagle ta się zatrzymała, musieliście wzywać pomoc.
Strzelec ㅡ Junhee, pisałaś z nim już od ponad roku przez internet i wasze pierwsze 'spotkanie' odbyło się na kamerce, obydwoje byliście zadowoleni.
Koziorożec ㅡ Yuchana, chciałaś iść na kolejkę górską w wesołym miasteczku i trochę się bałaś, bo przyjaciółka stwierdziła, że ona na pewno nie pójdzie, nagle podszedł do was Chan i zaproponował ci, że pójdzie razem z tobą.
Wodnik ㅡ Yuchana, wepchnęłaś mu się przez przypadek do kolejki, ale chłopak nie był zły i pozwolił ci zostać.
Ryby ㅡ Donghuna, znacie się od szkoły podstawowej, bo byliście razem w jednej klasie i się przyjaźnicie.