I'm Back
Ka tlai a sorry
Ka Kookie Birthday ah up Ka tum a mahse Ka taksa zawi luat ah Ka theileh lo a....Ka Kookie hmeltha Ka duh pa..
Ilo piang hi Ka va Hlim si em..💜🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
"A theih loh" Chu Thu Chu Taehyung Kà a tang a chhuak ani,,a ham haih a tih tur a hrelo ,Zan hmasa Mai a Hlim tak a awmpui a dam a bei sei kha,tun ah tak hian a hma a adoctor palian ve tak hian a dam a Rin loh Thu a hrilh miau alawm...
Doctor kawrnghawng ah a tham a,sawt dawn lo mahse he khawvel thiamna zawng zawng hmang a ti dam tur in a duh ani."A dam anih chuan thil mak ani ang" doctor a ti thawp sat ,Tae chuan zawimuang in a kut doctor kawr a tham na Chu ALA thla a
"Taehyung Hei hre reng rawh I kiang a awm lai hian Hlim tak in Siam la Chu Chu I tih theih leh Ka theih chhun ani tawk pumpui cancer Chu ni e a tai darh tawh chuan damna chance a tlem tih Kan hriat ve ve kha ,nilawm ni"
Doctor Taehyung thianpa,Bogum chuan damtak in ahma a a thiantap hnung Ben sak pah chuan a sawi a,.."A tan engmah Ka la tih sak hman lo a sin ti nge a kal a ngaih ti he natna hi a Chung a thlen bik ,khawngaih in keimah lo Chu Tu mah hrilh suh ang Che" tih pah in Tae Chu Doctor Bogum a private room a tang chuan zawi tak in a chhuak a,..
Hmangaihna kawng an tan ve dawn chiah a nie khawvel anatna mi zawng zawng in an hlauh an vei ang tih an hlauh Chu tun ah hian a naute nilo a bialpa hian a veimek ani si a,engtin nge a chhan ang ahrelo...
Midang ang a thin in pek mit in pek theih ang ani ve tlat silo,...a in ngaihtuah muk lai a phone lo to ve chhen te Chu aning tak zet vawm chawrh Mai aduh...A thinchhiatna kha tun ah tak hi chuan a chhiptang a ke ler thleng in a lo thleng ani ber ...
A phone aphawrh a,a pa a nih vang in peih lo tak in call a chhang a
A pa Thu sawi leh thun a a thil tawn mek hian ,anatna a va ti belh Chah em engnatna mahnei lo damreng hian natna kirh khan ber tun ah hian a neih phah ani"Taehyung , company naktuk kal la,vice president Hna I chelh nghal dawn a inthlah dah a thiang lo Ka hreleh vek dawn Nia,keipawh thlaleh ah Ka lo haw ang chuan state a Kan company hi dahtha rih in kha lam ah khan Ka rawn awm rih dawn a,Ka en reng dawn Che Nia chuan Mo Ka neih vat Ka beisei bawk ani , company I enkawl dawn chuan kawppui I mamawh ani nagmah pui Tu tur Che".
Chu Thu Chu,he khawvel a pa neih chhun Ka a tang a chhuak ah chuan Ava kha si em,,..
Zawitak leh taplo tur a in sum tak Chung in jungkook awmna room lam Chu a pan a,.
Room kawngka Chu ahawng a, Jungkook leh jimin Chu an lo Nui har har a.Chu Nui hmel Chu Tae chuan aen reng ani,a Kookie Nui hmel saw hmuh reng aduh ni ,engtin nge a tih ang a damthei tawh loh Thu an hrilh miau bawk si a.
A Han khuh kharh kharh a, mipahnih lo Nui sun sun te chuan Tae Chu an lo en nghal a
"Hyungie I lo va let har, Doctor gum chuan nge alo sawi" jk chuan alo ti nghal a, Tae za lo tak in anui ,jimin pawn Chiang tak in Tae hmel Chu alo en bawk
A tih Dan ngai te in ,jimin jungkook bul a lo Thu Chu a pawt sawn leh a,
Mipahnih te chuan ngai ah an nei tawh jimin pawn Chu mi nghak chuan ni Jungkook bul ah a Thut ngat ngat ni"Engmah nilo e,I tha leh vat dawn alawm TRW" tih pah chuan jk hmai Chu akhawih a,...Jk pawh a lo Nui sei a "nie ,I awm a,Jiminie a awm a,Ka nu leh I nu an awm bawk a,damchuan tur Ka la ngah lutuk ,Ka dam dawn alawm" jk pawn alo ti bawk ,Chu Thu vang chuan Tae chuan in sum har ati ni ,mahse tah chhuah erawh a tum hauh lo
YOU ARE READING
HYUNG ||KTH💜JJK||☑️
Short StoryWe try to hide our feelings but we forgot that our eyes speak