No proof reading.....
🐰🐰🐰🐯🐯🐯🐯{Jungkook Diary}.
"Ka dairy duh tak ka sawi tur chu a ngai leh tho ania,min lo ninsak lo hram ang che (aziah pah chuan a nui suk a) Taehyung ka hyungie chu angai te in ka khum ah game khel in a rawn thu a chuan party Na ã kal tur in a chhuak leh ta a ,chuan pangpar tui a pek duh loh vang ten tui ten ka leih a ,thinrim mahse min ãn khum ngai lo,kut min thlak ngailo a ka chung a a tha Lutuk leh min ngaihtuah em vang hian ,,Engtik ah mah ka duhthu hi ka sawi thei dawn silo ,,awmzia awmlo trw a lak a hetia rilru ka pu hi ,Anu leh ka nu hi unau an ni miau a,chuan cousin kan nichiang bal bawk sia ka thian ini ti thin mahse unau kan nih Na bo si lo tiraw ?? ka thian nag lo chu hrilh tur ka nei lo (a dairy chu a tan thian tha Ber ani) high school kan kal lai te khan a chung ah tiang rilru hi ka pu a ,a bialnu nen chance an neih nan a puih te kha engtiang tak a hre awm nge pawh ka hretawh lo ngai ah ka nei tawh zawk em ni ,tun ah hian kum 20 ka nia anilo duh dang ka nei thei der lo hria se chuan tenawm min ti ngawt ang ,inla pa ve tawk tak ani si a trw..
Anih phawt ooo ka best friend dairy duh tak engkim ka hrilh theih Chhun .
Bye.
........................A table pawhdawh ah chuan a dairy chu Jungkook chuan a khung fel leh thal a,,tah chuan khang kum zawng+ a ,a hyungie nen an chhungchang a ziah Na chu a awm vek ani .
"hey I muang lutuk hmanhmaw ta che jisoo lam kawi kan ngai nia" tih pah chuan tae chuan a car horn chu a hmet ri tuar+ a,muang Chang zet a an in kawngkhar a tang rawn chhuak chuan a rawn en kar a.
"i duh leh va kal roh ka lo kal ve thei reng," Jungkook chuan a ti hmuk a.
Tae chu a han thaw hak a ,a car seat hnung lam kawngkhar chu a hawng a "Lut roh" a ti nghal a,,Jungkook in lehlam a hawi hmuk a "Kal roh ,I bialnu lam I ngaih kha ka lo kal ve mai ag " tih leh taxi lo tlan mek chu a phar nghal a Chuang lut nghal hmak a,tae chu akal san nghal hmak a.Tae chu a han thaw hak a,Jungkook awm Dan mak zet vang chuan a lu a thing sap a, jisoo lam tur chuan a kal nghal a.
Monday 10:30am.
Ani a,class kal ho pawh an phu leh mur+ tawh ,Jungkook pawh an class room kil khat ah chuan lehkhabu nen a lo thu leh kar tawh ,tukverh a tang chuan pawn lam a hawi a ,a car hriat thin ngei zingtin a Chuang thin mahse von ah tak a chuan loh Na ah chuan jisoo leh tae chu an rawn chhuak a an hlim hmel em em leh nghal,chu car a chuan nitin chuan thin mahse a seat hnung ah bak a Chuang ngai lo mahse a lungawi em em lawi si.Jungkook in tae te chauh a en lai chuan tu emaw chuan a dar ah a rawn khawih a "Ka lo thu ve thei angem". Anui sang a
Jungkook pawn nuisang in umm tih in a lo chhang let a " Chuan min LA hria em Jaehyun ka nia ,hmani an kan insut kha "
"ee kha kha ,ka hria e chuan min LA hria a".
" Lutuk ,I bunny teeth te kha ka hmuh hmaih hleihnem " anui hak a,Jungkook pawh alo nui sun+ a "Ka ha hi chu an sawi ve ziah ,ka hmel ah hian an hmu hmasa thin aniag" Jungkook in atia ..
"teuhlo ,I hmel a hmasa Ber nga dawt ah I ha " anui a,,an pahnih a nui sun+ a an ti+ lai chuan. Kawngka lam a tang chuan tae leh jisoo chu an rawn lut a,tae chuan jisoo bag chu a ken sak bawk a,,Jungkook engmah ngaihtuah lo a ,lo nui vur+ chu rum tak in a han melh hmasa phawt a Jungkook lah in hmu lo awm hmiah in Jaehyun alo be bawk ,Jungkook te HMA tak ah chuan tae te chu an thu a,,Jaehyun lah in Jungkook zawh Na mak sak pui+ a zawt a "Ngaihzawng I nei em ,? Neih loh chuan duh I nei em? " tih vel mai mai,tae chuan a beng lo chhi kar a,,...Jungkook chuan "duh chu ka nei lawm" a ti zawi sat a ,a HMA a thu a thukhum lam chiah chhawn tu chu a en sap a,a nui suk a.
"chuan tu nge ka hrethei em?" Jaehyun chuan a ti a,Jungkook anui hak a,tae pawn abeng chu hawi silo chuan a lo chhi ve ran a ,chu tih lai tak chuan an professor te chu an lo lut a
YOU ARE READING
HYUNG ||KTH💜JJK||☑️
Historia CortaWe try to hide our feelings but we forgot that our eyes speak