CAPITOLUL I - INCEPUTUL

744 28 5
                                    

CAPITOLUL I - INCEPUTUL

Salut! Ma numesc Ema , locuiesc intr-un orasel din Anglia si am 16 ani jumate. Viata mea parea atat de perfecta , pana cand a aparut EL .. Totul a inceput la o petrecere de Halloween.

Ora 7:30 :
-Haide scumpo , trezestete !! Vei intarzia din nou la scoala .
-Mama !! Inca 5 minutee ..
-Nici un 5 minute ! Hai , scularea.
-Bine,binee..

*Inca o zi de scoala , bine ca e vineri , vine weekendu <3 . Hmm ..oare cu ce sa ma imbrac?*
Intr-un final mi-am ales hainele , am plecat in bucatarie , mi-am luat mancarea si am fugit catre scoala .
La scoala:
-Hei Ema , ce faci ?
-Hei ! Bine , dar tu ce mai faci Hailey ?
-Bine , astept sa terminam odata orele si sa inceapa petrecerea !
-Stai asa! Petrecere ? Ce petrecere ? :/
-Nu-mi spune ca ai uitat -_- ! PETRECEREA DE HALLOWEEN !!
-Vaii :o !! Am uitat complet bine ca mi-ai amintit .
Trrr ..si sa sunat de ora. am mers la ore. Ziua a trecut destul de repede, deja eram acasa si ma pregateam , nu stiam cum sa ma imbrac , asa ca m-am imbracat normal .
Era ora 16:30 , la 17:00 trebuia sa fiu la scoala , asa ca am plecat . In jumatate de ora am si ajuns .
Fetele dansau impreuna cu parteneri lor , eu eram singura care stateam ,excluzand acei tipi emo.. M-am decis sa dau o tura de parc sa ma mai improspatez , mi-am luat castile si am plecat.
Ascultam linistita muzica pana cand ceva mi-a atras atentia ..era un baiat care ma urmarea , m-am oprit dupa un copac sa vad cine e . Avea parul saten , ochii albastri , era destul de inalt ...nu-l cunosteam , nu cred ca e la noi la scoala. Am dat sa plec si m-am impiedicat tocmai peste el..eram desupra lui .. ce ochii draguti are.. :o
Eu:-Scuze ~ridicandu-ma~ n-a fost cu intentie.
X-Nu e nimic , se mai intampla. Eu sunt Sheyn , iar tu..?
-Eu sunt Ema , incantata. Esti nou pe aici ?
-Da , ieri am ajuns . Nu cunosc pe nimeni , ai vrea sa-mi arati tu imprejurimile ?
-Desigur , de ce nu ? :) Dar eu trebuie sa merg pana la scoala , e o petrecere de Halloween .. ce zici , vi si tu ?
-E ora 23:15 , crezi ca mai e deschisa scoala ?
-Poftim ?!! Nu are cum sa fie atata ceasul..probabil gresesti , mai uitate odata !
-Ai dreptate .. acum e 23:17. ~razand~
-Nu e deloc amuzant , trebuia sa fiu acasa de mult.
Deodata imi suna telefonul , era mama:
-Scumpo , unde esti ? Hailey a ajuns acum 3 ore acasa , pe unde umbli ?
-Pai eram in parc , impreuna cu un coleg nou , i-am aratat imprejurimile.
-Mai e cu tine ?
Ma uitam in jur.. a disparut , nu mai intelegeam nimic.
-Nu..vin acasa ..
-Ok , te astept .
Mergean catre casa ..eram prinsa in ganduri..nu intelegeam cum a trecut timpul asa repede si unde disparuse el , intr-un final am ajuns acasa , cand deschid usa ....

Viața Alāturi De Un VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum