CAPITOLUL II-Nu se poate , m-am indragostit ?!!

464 24 2
                                    

                                                              CAPITOLUL II-Nu se poate , m-am indragostit ?!!


 Cand am deschis usa , am vazuto pe mama vorbind cu un baiat. Un baiat , la noi in casa ?! Cine ar putea fi , tata e mort , iar frate nu am . Ma uit mai bine ..era ..Sheyn ??!!! Ce cauta el aici ?
-Buna mama !
-Buna scumpo ! El e Sheyn ,  e noul nostru chirias , va sta in camera tatalui tau .
Poftim ?! Chirias ? Mama a innebunit ? Am asteptat sa plece sus , ca sa pot vorbi cu mama.
-Nu inteleg..chirias? !Ce ai patit mama ??
-Uite scumpo..nu ti-am zis dar stam cam rau cu bani si nu aveam ce face , apropo mi-a spus ca-i place compania ta.
Mda ..dupa ce dispare si ma lasa singura .Il urasc.
-Ok ..eu ma duc sus sa ma imbrac .
-Daca te tot duci , dute si pana la el si du-i telefonul , si l-a uitat .
Ii iau telefonul , si urc scarile .. ce viata ..mai rau de atat nu se putea intampla nimic , nu?
Bat la usa ..imi deschide ..avea o fata somnoroasa , dar era asa de dragut cum puteam sa fiu suparata pe el ?Stai asa .. ce tot vorbesc ?!! 
-Da? 
-Uite-ti telefonul..si ai grija la usa dulapului se inchide greu .. Noapte buna.
-Nu vrei sa-mi ti companie pana adorm ? Te rog Ema .
Cum puteam sa-l refuz? Era asa dulce..
-Ok , copilas. 
Ne-am uitat unul la altul si am inceput sa radem. Ne-am asezat in pat si am dat drumul la TV , era un film horror.
-Mie mi-e frica , putem schimba ?
-Nu o sa ti se intample nimic sunt eu aici. ~zise Sheyn razand~
-Sa sti ca m-ai linistit -_-. 
Si dintr-o data apare o faza horror , am inceput sa urlu , atunci el m'a luat in brate..Ma simteam atat de bine in bratele lui <3 Stai . ce tot spun ?! Ceva nu e bine..doar nu m-am indragostit?? O nu ..nu se poateee.. Iar in acel moment m-a sarutat , nu m-am retras ..ma simteam bine .. dar apoi am vazut cat e ceasul .. era 02:17 ..maine aveam scoala..nu mai puteam sta treaza .. cu toate ca-mi placea.
Sheyn:-Scuze..sper ca nu te-ai suparat..dar am simtit sa o fac..
-E in regula ..si il pup pe obraz..trebuie sa ma culc .. maine avem scoala ;) Ma duc la mine in camera. Noape buna .
-Stai aici , nu pleca :) . Putem dormi amandoi ;) 
Si apoi ce ? Sa se mai intample si altceva .. nici gand , nu accepta Ema , asta nu.
-Poate altadata .. acum vreau sa stiu ca dorm in patutul meu. Noapte buna Sheyn.
-Ok , noapte buna Ema , si ma saruta din nou
Eram fericita...m-am pus sa dorm , cand ma trezesc o vad pe mama ca-si impacheta lucrurile ,  nu intelegeam..doar nu pleaca ?!
-Mama? Ce  faci?
-Impachetez ..
-Asta vad si eu ..dar de ce impachetezi ?
-Plec in Elvetia pentru 4 luni ..azi mi-a spus sefu..
-Serios?! Si ma lasi singura ?
-Normal ca nu , va veni matusa Lucy .
Ce bine , si asa matusa Lucy e mereu plecata .
-Si apropo..azi e sambata , nu mergi la scoala ;) . 
Oo..am uitat complet , acum ce-o fi crezand Sheyn?! 
-Si Sheyn.. ?
-El a plecat pana la scoala sa-si depuna fisa de inscriere. E un baiat de treaba , Eu ma duc pana in oras , ne vedem mai tarziu , scumpo. 
-Ok , mami. ..si am pupato pe obraz.
Ma imbrac in trening si ma duc la alergat , vroiam sa o sun pe Hailey dar stiam ca sigur e la iubitul ei Alex , asa ca nu avea nici un rost .. Deodata il vad pe Sheyn ..era cu .. Mona?!! Nu inteleg ce cauta el cu cea mai fitoasa fata de pe pamant ..apoi il vad.....o saruta pe gat..  Era clar .. era ca toti ceilalti , nu pot sa cred , de ce ar face una ca asta ?! Nu pot sa cred ..am izbucnit in plans. Atunci m-a vazut , a fugit dupa mine ..m-a prins de brat :
-Nu e ceea ce pare , crede-ma.
-Hai serios ? Nu o sarutai pe gat ?
-Nu..
-Atunci ce ? Esti un vampir si o muscai de gat , nu? -_- 
-Daca as spune ..da ..m-ai crede ?
-Doamne..esti chiar nesimtit . Crezi ca sunt o copila sa cred asa ceva ?
Am inceput sa plang mai tare ..era ora 21:57 ..deja se intuneca , dar nu vroiam sa merg acasa , asa ca am mai stat pe afara ..ma plimbam de una singura..era asa pustiu..inca ma gandeam la intamplarea de azi..Pana cand aud niste baieti ca ma fluierau..am luato la fuga , dar unul dintre ei m'a prins de mana ..
-Ce face o papusa ca tine , singura pe aici ? Si a inceput sa zambeasca ..avea colti ?!! Ok ..asta e ciudat , nu ar putea fi un vampir ..apoi vad..ii se inrosesc ochii ..se pregatea sa ma muste de gat .Dar apare un baiat si ii suceste capul..era ...Sheyn ?! Nu mai intelegeam nimic...eram speriata ..
-Acum ma crezi ?! 
-Nu inteleg..nu exista vampiri..
-Din pacate exista ..iar eu sunt unul dintre ei. Nu trebuie sa-ti fie frica de mine..nu te voi rani..o puteam face de mult , dar nu am facuto si nici nu o voi face , tin la tine.
Atunci l-am luat in brate ..nu-mi pasa ca era vampir , varcolac sau ce dracu era,.. stiu doar ca eram speriata de moarte..

Viața Alāturi De Un VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum