CAPITOLUL V- A fost doar un vis

331 18 2
                                    

Dar când mă ridic îl văd pe Sheyn întins în pat .
Okey..ce înseamnă asta ? Nu mai înţeleg nimic .

-Sheyn ? Ești chiar tu ? Te-ai întors?

-Iubito , nu am fost plecat nici unde. Ai avut un coşmar ?

-Doamne ..nu pot să cred. Ce bine că a fost doar un vis.. Visasem că m-ai părăsit :( .  Şi am început să plâng .
     M-a luat în braţe şi m-a sărutat pe frunte .

-Ţi-am promis că nu te voi părăsi niciodată ..ești tot ce am mai scump. Nu aş putea trăi fără tine Ema . Te iubesc nespus de mult .

-Şi eu te iubesc Sheyn şi mă bucur că eşti al meu .

    Ne-am îmbraţişat ..mă bucur că a fost doar un vis . Nu ştiu ce făceam dacă era real .
-Iubire eu mă duc să fac baie .

-Ok Em . Eu mă pun să fac mâncare .

    Am mers la baie , am dat drumul apei să curgă în vană.

După 10 minute se umpluse. Mă băgasem în vană.. stăteam relaxată.

   Cred că trecuse o oră de când stăteam în vană. Aşa că m-am ridicat şi mi-am pus un prosop pe cap şi unul în jurul corpului , chiar atunci îl auzisem pe Sheyn cum mă strigă .

-Iubire ai stat cam mult , in 5 minute e gata mâncarea .

  Am început să zâmbesc.

Am ieşit din cameră , ce să vezi , pe pat era un buchet de trandafiri .

Când  mă uit către uşă îl văd pe Sheyn intrând cu un tort şi cântândumi La mulţi ani !

  Nu pot să cred că ştie că azi e ziua mea  , eu am uitat complet. O Doamne ..îl ador .

-La mulţi ani iubire ! Şi mă strânse tare la pieptul său şi mă pupă pe frunte .

- Te iubesc , Sheyn .

- Şi eu , iubire . Apropo , deseară mergem în club ia-ţi ceva frumos .

- La ce oră?

- Cam pe la 21:30 .

- Atunci e perfect . Acum cât e ceasul ?

- 12:15. Ce zici să mergem la cumpărături ?

- Desigur, acum mă schimb.

   - Ok , eu mă duc jos , să fi gata in maxim o oră , o oră şi jumătate .

- O să încerc .

  Hmm..oare cu ce să mă îmbrac ? Off ..ce mi-aş dori să fie şi mama în momentul ăsta ..

Aud o maşină că parchează în faţa casei..era .. TATA ??!  Ce caută el aici ? După ce că vrea să mă omoare , vine la noi ?!

- Sheyn !! Urlu de sus .
-Daa !!! Ce este ??!

- Tata e la poartă. Ce caută el aici ?

- Mă duc să văd .

Se auzeau bătăi în uşă .

- Vă putem ajuta cu ceva , domnule ? 

     Hmm..se prefăcea că nu-l cunoaște ..ciudat .

- Nu te mai prefă că nu mă cunoşti , javră.  Am venit să îi urez La mulţi ani fiicei mele .Vreo problemă ?

- DA !! Urlasem amândoi .
    Nu pot să cred .. crede că dacă vine să-mi zică La mulţi ani îl voi ierta , sau ce ?!

- Ieşiţi afară din casă !! urlă Sheyn la el .

- Ve-ţi regreta pentru asta !! Şi dispăru ..
     Era ora 16:35 , îmi luasem un maieu gri cu craniu , o fustă neagră de piele , în picioare aveam tenişi negri cu ţinte , iar părul mi-l lăsasem desprins .
      Eram în Mall.

- Şi ce luăm iubi ?

- Păi eu mă duc să-ţi iau ceva , tu du-te pe unde vrei , ne întâlnim la scări intr-o ora , okey Em? şi mă sărută .

   El plecase în partea stângă , iar eu am mers tot în faţă .

Trecuseră 15 minute . Îmi luasem câteva haine şi accesorii. Doar că nu prea eram fericită ..de când a plecat Sheyn , un bărbat mă tot urmărea .
  Am început să fug şi a luato şi el la fugă după mine .
  Off ..ce voi face acum ? Sper să mă întâlnesc cu Sheyn. Sper să nu fie cine cred eu c... nu am mai putut continua că deja mă prinse de mână , mă legase la ochii si la gură şi mă băgă în mașina .

   DUPĂ 2 ORE .
Îmi deschid ochii încet , nu înţelegeam unde sunt și cum am ajuns aici . Mă uit prin jur ..nimeni.
După 10 minute intră un bărbat în cameră.
-Cine eşti ? De ce m-ai adus aici ?? Ce vrei de la mine ? spuneam printre şiroaiele de lacrimi .
- Te vreau pe tine . Şi începu să îmi dea tricoul jos , eu nu puteam face nimic pentru că eram legată de pat .. tot ce era să fac era să aştept un miracol.

- Lasă-mă împace , cretinule !!!

- O să plătești pentru asta , javro .

     Ce era de făcut ? Nu ştiam ce să fac .

    Deodată văd o femeie venind în cameră .. era.. MATUŞA LUCY ?!!  Ce face ea aici ?
- Mătuşă Lucy , te rog ajută-mă.
- Te cunosc cumva ?
- Sunt nepoata ta .. Ema ..nu ma mai ti minte ?
- Nu cunosc pe nimeni cu numele asta .
   Se prefăcea ..dar de ce ?
Apoi intra el ..
Acum inteleg ..îi e frică de tata .

Viața Alāturi De Un VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum