Trailer

149 2 0
                                    

Povestea se învârte în jurul unei fete pe nume Aribelle Wiliam,care a fost adoptată de familia Wiliam acum 17 ani.
Dar ce nu știe Aribelle este că ea este o prințesă trimisă în satul îndepărtat de Regatul Vampirilor pentru a fi protejată de răul care amenință Regatul Vrăjitorilor care este regatul ei.
Ea este menită să fie soția prințului vampirilor.
Prințul menit să o protejeze cu propria sa viață de Dark Kingdom care a distrus Regatul Vrăjitorilor și amenință Regatul Vampirilor.
Aribelle,singura speranță a Regatului Vampirilor și a satului unde a crescut.
Oare prin câte v-a trece,Aribelle?
V-a reuși să-și salveze regatul din mâna lui Zander?
Își v-a întâlni părinții biologici?
Cum v-a reacționa când descoperă că misterioasa salvatoare este sora ei a părinților ei adoptivi care în realitate este protectoarea ei trimisă de mama ei biologică?
Cum v-a reacționa când descoperă că are doi frați gemeni?
Oare Aribelle v-a reuși să rupă magia neagră care îl controlează pe fratele ei pe nume Aiden?
Vor exista sacrificii?
Dacă este așa al cui v-a fi acel sacrificiu?
Oare Aiden își v-a aminti trecutul să revină de partea luminii?
Cum v-a reacționa Aribelle când căpitanul îi spune că este fratele ei?
Oare v-a fi un final fericit sau tragic pentru această poveste aparent lungă care vă v-a ține în suspans?
Cum v-a reacționa Antonio când îl vede pe Aiden pe care îl credea mort în toți acești ani?
Oare al cui v-a fi mormântul din capitolul 3 finalul?
A cui v-a fi mâna care iese din mormânt?
Cum v-a reacționa Aribelle când îl vede pe Aiden că este vampir?
Toate aceste întrebări le aflați dacă citiți povestea cu atenție.
Toate răspunsurile la întrebările voastre și ale mele le găsiți dacă citiți!
Sper să vă placă povestea!

Prințesa PierdutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum