Další den jsme šel do děcáku vrátit batoh. Stal jsem před velkou budovou. Byla odporná, omítka padla na hlavu, okna byla stará, a jestli jsme dobře viděl tak proběhla kolem budovy kuna a nebo přerostlá krysa.
,,Ach, proč já mám takovou smůlu." jen jsme se povzdychnul a šel dál.
Zaklepal jsme na dveře a chvíli jsme čekal. Asi za deset minut, přišla nějaká postarší paní kyselým obličejem.
,,Dobrý den, mladí muži co pak potřebujete?" a trošičku se usmála.
,,Dobrý den, jsme od policie a přišel jsme vrátit batoh jednomu chlapci." ukázal jsme jí odznak a batoh.
,,Dobře tak pojďte dál." otevřela my dveře.
,,Děkuji." a vešel jsme dovnitř.
To bylo horší než venku. Všude byl prach, podlaha byla popraskaná a špinavá a ten zápach. Divím se že to tu dítě muže vydržet.
,,A koho hledáte smím li se zeptat?" otočila se na mě a čekala na mojí odpověď.
,,Jistě? Hledám chlapce Connie Springer? Muže té ho prosím zavolat?" zeptal jsem se.
,,O jistě, počkejte chvíli prosím?" pokývl jsme hlavou že tu počkám. Ona se jen usmála a odešla do jedněch dveřích.
Asi po patnácti minut, přišla ta paní i chlapcem. Podíval jsme se na měj a on se zalekl.
,,Dobrý den, préj jste chtěl se mnou mluvit?."
,,Oh, ano našli jsme tvůj batoh." vyzvedl jsme mu batoh a podal jsme mu jí.
,,Cože? Našel? To ne mě ho totiž nikdo ukradl?"
Byl jsem šoku.
,,Ale jeden chlapec říkal že ho našel a chtěl ti ho vrátit?"
,,Ne? asi před týdnem jsem ho tratil?"
,,Takže říkáš před týdnem?"
,,Ano pane."
,,To začali ty události těma kresbami na zdech a před týdnem, jsem zatkli jen jednoho člověka?"
A pak mi to došlo. Chtěl jsme se zeptat té paní ještě na jedno jméno. Ale to jsem už ani nemusel, on totiž přišel on sám. Usmál jsme se na měj.
,,Ahoj Erene."
Eren se na mě podíval a pak na toho kluka jak drží batoh a řekl jen.
,,A SAKRA!"
Další kapitola na světě, sorry za chyby a zatím čus.
Attack
ČTEŠ
Je to Rebel! {Ereri/Riren} ✔
De Todo,,Já tě jednou chytím spratku!!!" už jsme měl nervy. ,,To urťiče!!!" ,,Jen počkej!!!" ,,Už se nemůžu dočkat." a tím jsme odešel.