Tatlı küçük Yalancılar-1/14.bölüm-A-Geri Döndü

59 27 54
                                    

YENİ HİKÂYEMLE KARŞINIZDAYIM...

ÖNEMLİ BİR NOT UZUN ZAMANDIR YAZMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM BİR HİKAYE BU HERKESİN BİLDİĞİ ERKEN FİNAL YAPMIŞ ÇOK GÜZEL BİR DİZİYDİ"TKY"HAYRANLARI ZATEN ONUN 13. BÖLÜMÜNDEN SONRASINI YAZMIŞLAR. GÖRDÜM BENDE KENDİMCE YAZACAM ASLA O KİŞİLERİN HİKAYESİNİ KOPYALAYIP BURDA YAZMIYORUM BU TAMAMEN KENFİ HAYAL GÜCÜM HERKESİN HAYAL GÛCÜ FARKLIDIR O YÜZDEN KENFİLERİNİN HİKAYESİNİDE  ASLA TAKLİT ETMİYORUM BUNUDA BURAYA NOT OLARAK DÜŞÜYORUM...VE EĞER BU HİKAYEYİ YAZAN  DİĞER KİŞİLERİN'KİYLE BENSERZE ONLARIN EMEĞİNE SAYGI GÖSTEREREK YAZMAKTAN VAZGEÇECEM....

AMA BEN DAHA FARKLI ŞEKİLDE YAZACAM  O YÜZDEN DE SORUN OLACAĞINI PEK DÜŞÜNMÜYORUM...

ÇÜNKÜ DEDİĞİM GİBİ HERKESİN FARKLI BİR HAYAL GÜCÜNE SAHİP OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM...

BENİM YAZDIĞIM BU YENİ HİKAYEMİ DE BEĞENECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM...

HİKAYE BAŞLIYOR....

  📖KEYİFLİ OKUMALAR📖

Işte benim kendi hayal gücümle yazdığım YENİ HİKAYEM...

》13.bölümden kısa bir hatırlatma:

Kızlar sonunda A'dan kurtulmuşlardı.Kızlar'ın erkek arkadaşları Barış,Toprak ve Akasya'nın abisi Cesur bir plan yaparak Akasya'nın herşeyi itiraf etmesini sağlayarak Onu yakalatmışlardır.

Akasya akıl hastası olduğu için 3 buçuk ay gibi bir sürede hastanede kalıp tedavi edilmeye çalışılmıştır.

Kendini toparladı diye düşünülerek hastaneden çıkartılıp "1yıl" gibi bir sürede Hapiste yatmasına karar verilir...

~~~~~~~~~1 Yıl Sonra~~~~~~~~~~~

-Yazar'ın ağzından : Kızlar yine Açelya'nın ölümünden sonra olduğu gibi Akasya'nın "A-" çıkıp da yakalanmasından sonra da hepsi kafalarını toplamak için yine yaşadıkları yerden uzaklaşmışlardır.

Bir süre ayrı kalan arkadaşlar tekrar evlerine döner.

Bütün bu kötü anları biraz olsun unutup kafalarını topladıktan sonra yeniden okula(Üniversite) devam ederler.

Dersten sonra okul (Üniversite)bahçesinde buluşup hafta sonu planı yaparlar.

Ve yeniden Selinler'in yazlığında buluşup film izleyip  dans edip keyifli vakit geçirmek için karar verirler.

Hafta sonu gelmiştir ve kızlar Selinin Arabasına binip yazlığa giderler.

Toprak ve Barış da oraya gelirler.

içeri geçip birbirleriyle hasret giderip tatilde yaptıklarını anlatırlar.

Selin : Kızlar hoş geldiniz nasılsınız görüşmeyeli ya ben sizi çok özledim...

A-H-E : Hoşbulduk :)

Aslı : Bende özledim hepinizi...

Ebru : Bende çok özledim sizi kızlar...

Hande : Aynen bende çok özledim hepinizi...

-Yazar'ın ağzından : Ebru ve Aslı koltuğun bir köşesinde oturup içeceklerini yudumlayıp sohbet ederler.

Selin Toprakla Bahçede Hande de Barışla Mutfak bölümünde konuşup sohbet ederler.

Selin : Hoş geldin aşkım :)

-Tatlı Küçük Yalancılar-Devam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin