"-Herşey bitti mi sanıyorsunuz.?Asıl şimdi başlıyor..."
"A-Geri Döndü..."
Kızlar o yere gittiklerinde gördükleri manzara karşısında şok olmuş gözlerle korkunç manzaraya bakarlar.
Çünkü bir sandalyenin üstünde oturan Akasya ve onun kanla dolu vücudu vardır.
Kızlar korkarak hem ona hem etrafa bakarlar ama onun cansız bedeninden başka birşey yoktur sonrasında hemen dışarı çıkarlar...
Aslı : Bu da neydi şimdi.?
Ebru : Kendi kendini öldürmüştür belki sonuçta akıl hastasıymış ya...
Selin : Evet akıl hastası ama bence kesin başkası öldürdü onu ve bıçağıda eline tutuşturdu böylece intihar süsü vermiş olacaktır..
Aslı : Kim.? Neden böyle birşey yapsın ki.?
Selin : Bilemiyorum Aslı ama en az Akasya kadar piskopat ve onun düşmanıdır...
Hande : Ben duramıycam Lütfen artık gidelim burdan...
Ebru : Evet bende kötü oldum bir an önce gidelim de vecip komisere bildirelim...
Hande : Ebru haklısın da bunu da bizden bilirlerse bize inanmazlarsa en iyisi bırakalım onlar arayıp bulsunlar...
Aslı : Evet bence de Hande haklı ben bu olayların içine tekrar girmek istemiyorum...
Selin : Kızlar kızlar biraz sakin olalım ve sakince düşünelim...
Aslı : Daha neyi düşüneceğiz Selin ya bu olaylar tekrar başlasın istemiyorum.yani ben eski hayatımı çok özledim.o zamanlar sorunsuz okula gidip geliyorduk.Keşke Açelyada olsa ama yok o da gitti Erende.(Gözleri doluyor)
Selin : (Sarılarak) Aslı canım yapma böyle lütfen bizde üzgünüz
ama bizim yapabileceğimiz birşey yok.biz şimdi Açelya'nın Eren'in Akasya'nın ve Müge'nin katili kim onu bulmalıyız.Hani Akasya hastaneden kaçtıktan sonra gelen o mesaj var ya işte onu kim yazdıysa Akasya'yı ve diğerlerini öldürende aynı kişi yani bizim bilmediğimiz...
Gerçek "-A"....?Hande : Tamam o zaman Polise'de haber verelim en azından yanlız başımıza hareket etmeyelim derim.
Ebru : Bencede Selin Hande haklı bu iş bizi aşar artık...
Aslı : Bencede...
Selin : Oof kızlar ya tamam hadi gidelim.ama ben ne olacağını baştan söyleyim de bak biz onları arayalım buraya gelsinler.bizi şüpheli göaterecekler bizim öldürdüğümüzü sanacaklar...
Ebru : Ama biz öldürmedik ki Selin...
Selin : Öyle ama sence onlarda inanmazsa kim inanır o kişi kimse belki niyeti bizi yine hapise attırmak olabilir yapmadığı đey değil sonuçta...
Hande : O zaman sen söyle Selin Akasya orda öylece yatıyor...bizse burda neyi tartışıyoruz ya...
Aslı : kızlar biraz sakin olun Selin biz yinede görevimizi yapıp arayalım polisi sonuçta suçlu kimse yakalanacak.doğru olan bu...
Selin : Tamam arıyorum o zaman.
Vecip komiser aranıyor...Vecip komiser : Alo buyurun
Selin : Komiserim ben Selin size bir ihbar da bulunmak istiyorum...
Yazar'ın ağzından : Kızlar zor da olsa Selin'i ikna ederler.Vecip komiseri arayarak olayı ihbar eder ve bulundukları yere gelmelerini söyler.Vecip komiser Güvenle ve birkaç ekiple Ambulansla olay yerine gelirler...Kızlar olanları sırayla anlatırlar hatta bunu yapanın gerçek katil olduğunu yani bütün cinayetleri işleyenin başka biri olduğundan şüphrlendiklerini hatta emin olduklarını söylerler...Ambulans gelir Akasyayı alırlar ambulansa bindirip morga götürürler...
Kızlar hem perişan üzgün hemde öfkelilerdir...
Vecip komiser : Kızlar hadi siz bizle gelin...
-Ama biz...?
Vecip komiser : Korkmayın sadece ifadelerinizi yazılı olarak da verip imzalayıp gidebilirsiniz...
-Tamam
Vecip komiser : Güven sen onlara eşlik et yazılı ifadelerinden sonra da gitsinler...
Güven : Tamam komiserim gelin kızlar binin arabaya...
Yazar'ın ağzından : Kızlar ifadelerini yazıp imzalayıp verip çıkarlar...
Hande : Oh be bak korktuğumuz gibi olmadı Selin çıktık.
Selin : Evet öyle oldu ama Akasya öldü ne kadarda kötü de olsa sonuçta hastaydı isteyerek yapmamış bütün bunları kötü biri de olsa o böyle ölmeyi hak etmiyor.ne yalan söyleyim acıdım ve üzüldüm ona...
Aslı : Haklısın Selin bende üzüldüm sonuçta o da Eren gibi hastaydı.ama böyle ölmeyi ikiside haketmedi...
Hande : Bende çok üzüldüm
Ebru : Bende üzüldüm yazık oldu....
Hande : Öyle ama hayat devam ediyor arkadaşlar biz birbirimizi hiç bırakmayalım olur mu çünkü ben sizi çok seviyorum kızlar...
A-S-E : Bizde seni Seviyoruz.(Çember şeklinde Sarılırlar)
TAM O SIRADA SELİNE GELEN MESAJ ONUN BİR ANDA GÜLEN YÜZÜNÜN ASILMASINA NEDEN OLUR...KIZLAR NE OLDU KİMDEN GELMİŞ MESAJ DESELERDE YOK BİRŞEY REKLAM MESAJI DİYEREK GEÇİŞTİRİR AMA SONRA HERKES EVLERİNE DAĞILDIKTAN SONRA SELİN EBRU VE HANDEYİ GÖRÜNTÜLÜ ARAR...
Hande-Ebru : Merhaba Selin
Selin : Merhaba kızlar
Hande : Ne oldu böyle gece gece aradın bizi
Ebru :Evet ya ne oldu dur aslıyı da eklemeyi unuttuk ben arayım...
Selin : Yok Ebru aramayın sakın..onun şimdilik bilmesine gerek yok ben önce size anlatıyımda..
Hande-Ebru : Seni dinliyoruz...?
Hande : iyce meraklandım anlat hadi selin...
Selin : Bir dur da anlatacam zaten bakın kızlar bana bir mesaj gelmiştiya hani bende reklam mesajı demiştim...
Hande-Ebru : Evet
Selin : Hah işte o mesajda "Açelya ve Eren yaşıyor." diye yazıyor...
Hande-Ebru :( ikiside aynı anda şok olmuş gözlerle "Neeee...?")
Evet şimdilik bu kadar yazma gibi bir şansım olursa bu hikayemi ve diğer hikayelerimi bir şekilde yazıp yayımlıycam...Oy ve yorum yapmayı unutmayın...
"Yapabildiğim en iyi şeyin yazmak olduğunu keşfettiğimden beri yazıyorum.sadece yazıyorum niyetim kitap çıkarmak değil ki benim zaten hikayelerimde öyle kitap olacak birşey değil ama bunu ailemden gizli yapıyorum çûnkû sanki kötü birşeymiş gibi ama benim hayatımdaki kişiler malesef bunu çok kötü bir şey olarak algılıyorlar.Çünkü ailemin benden istediği sadece evin işleri ve susup oturmak "Kıtap yazmak" değil... benim iki wattpad hesabım vardı ilkinde 10 tane ikincisinde 7 tane hikayelerim vardı.ama wattpadi silmemi istediler karşı çıkamadım sildim.ama onlardan habersiz tekrar yûklediğimde şifremi unuttuğum için giremedim onları yazmaya devam edemedim.bu da üçüncü ve son wattpad hesabım bunuda görüp sildiler.ve ben bu sefer girebildim ve bir hikayemin yeni bòlûmûnü attım şimdi bunu da yayımlayıp wattpadi tekrar sileceğim ama daha sonra tekrar yükleyince yazmaya devam edecem inşallah sizler hikayelerinizi kitapa dönüştûrüp çok iyi yerlere varırsınız hayallerinizi bırakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Tatlı Küçük Yalancılar-Devam
FanfictionYENİ BİR HİKAYEYLE KARŞINIZDAYIM (AÇIKLAMA KISMI DAHA SONRA DÜZELTİLECEK...) "KIZLARIN KABUSU "A-"GERİ DÖNDÜ." "SIR SAKLAYABİLİR MİSİN.?" "YA O GERÇEK "A-"DEĞİLSE.?" "YA ÖLDÜ SANDIKLARINIZ ÖLMEDİYSE.?" "İŞTE ASIL OYUN ŞİMDİ BAŞLIYOR." ~SELİN-ASLI-HA...