Selin : Hani bana mesaj gelmişti de ben size onun reklam mesajı olduğunu söylemiştim ya...
Ebru-Hande : Evet
Selin : işte o mesajda Açelya ve Eren yaşıyor yazıyor du...
Ebru-Hande :(ikiside aynı anda) "NEEE.?"
Hande : "Emin misin.?" Selin biri bize şaka yapıyordur oynuyordur belkide nerden biliyoruz ki.?
Selin : Bende en az sizin kadar şaşkınım...
Ebru : kızlar söylemekten korkuyorum ama ya bu gerçek -"A" ise geri döndüyse.?
Hande : Ebru haklı Selin bak biz önce bu bilgiyi bize kim verdi onu bulalım sonra eğer ki Açelyay'la Eren yaşıyorsa onları bulalım sonra Aslıya söyleriz kız zaten Ereni gördüm buraya geldi deyip duruyor.yaşıyor muş dersek iyce ümitlenir...
Selin : Evet bende öyle düşündüm o yüzden sadece sizi arayıp bilgilendirdim...
Hande : Bence yarın hemen aslıya gidelim,onu yalnız bırakmayalım yoksa o kişi yada kişiler yaşıyorlarsa eğer Eren ve Açelya Aslı'nın karşısına çıkarsa kız ne neye uğradığını şaşırır...
Selin : Doğru söylüyorsun Hande sabah bende buluşup gideriz...
Ebru : Olur Tamam
Selin : O zaman iyi geceler kızlar...
H-E : İyi geceler...
Yazar'ın ağzından : Gençler Akasya'nın da ölümünden sonra yaşadıklarını unutmaya çalışırken. bir şekilde hayatlarına kaldığı yerden devam ederler...
~SABAH~
Yazar'ın ağzından :
Kızlar hazırlanıp Selin'in evi'nin önüne gelirler.tam o sırada selin de kapıda gözükür.selamlaşırlar ve yolda Aslıyı arayıp yanına gelmek için çıktıklarını haber ederler...Aslı da tamam bekliyorum der ve kapatır telefonu...Kısa süre sonra Aslı'nın evine varmışlardır...H-S-E : Günaydın Aslı
Aslı : Günaydın kızlar hadi geçin içeri...
Yazar'ın ağzından :
Birlikte içeri girerler.bir süre sessiz oturlar ve sonra Aslı sessizliği bozar...
Aslı: "Eee" Kızlar nasılsınız.?Kötü bir şey yok değil mi.?yani benden birşey saklamıyorsunuz felan.?
S-H-E : Yyokk saklamıyoruz...
Aslı : Saklamıyorum diyorsunuz ama yok derken sesiniz titriyor.ve gözleriniz korku dolu bakıyor bakın birşey saklıyorsanız ve ben bunu başka bir yerden öğrenirsem çok kötü olur sizinle asla konuşmam bir daha...
Hande : Yok canım nerden çıkardın hadi sen bize birer kahve yap da oturup içelim sohbet edelim biraz....
Selin : Aynen güzel fikir...
Ebru : Bencede...
Aslı : Tamam oldu o zaman ben yapıyım yanına da birşeyler koyarım Ebru bana yardım eder misin.? Lütfen.
Hande ve Aslı git anlamında başını sallar...
Ebru : (Kısık sesle Kızlar bence anlatalım.der ve hemen Aslı'nın arkasından gider.)
Tamam Aslı'cım geliyorum hemen...Handeyle Selin kısık sesle konuşmaya başlarlar...
Selin : Hande ne yapacağız ya anlatalım mı sence.?
Hande : Anlatalım olayları yoksa başkasından duyarsa çok kötü olur bizle bir daha hiç konuşmaz Aslıyı hepimiz az çok tanıyoruz dediğini yapar...
Selin : Haklısın "Oof" kahveleri ve atıştırmalıkları getirdiklerinde anlatalım...Çok şaşıracak ve ne yapacak onu bilmiyorum...
Hande : Muhtemelen çok kötü olacak sarsılacak ama biz hep onun yanındayız.onu asla yalnız bırakmayız...
Selin : Evet bencede...neyse geliyorlar...
Yazar'ın ağzından :
O sırada Ebru tepside atıştırmalıklarla Aslıda kahvelerle salona gelirler...
Aslı : Kahveler geldi...
Ebru : Atıştırmalıklarda geldi...
(Kızların önüne eğilerek fısıltıyla konuşarak sorar.Kızlar söyleyecek miyiz.?der Selinde evet anlamında başını sallar.sonra Ebru tamam anlamında başını sallar ve çerezleri masaya koyar.Aslı : Kızlar ne oluyor ya benden gizlediğiniz bir şey mi var.fısıltıyla konuşuyorsunuz.?
Selin : Evet bir sorun var.işte bizde bu yüzden sana bunu söylemek için gelmiştik...
Hande : Ama nasıl söyleyeceğiz onu bilmiyoruz...?
Ebru : Hadi gel önce şöyle otur...
Aslı : (Biraz kızgın ses tonuyla konuşur) Kızlar Yeter artık ya...
Ne söyleyecekseniz söyleyin(Tekrar Sakin bir ses tonuyla) yoksa Akasya ölmedi mi.? yada başka kötü bir şey mi oldu...?Selin : Aslı biraz sakin ol öyle birşey yok..ama ondan da karışık bir durum var...
Hande : Bak hem şu kahvelerimizi içelim.hemde anlatalım...
-Kahvelerini içerler ve aynı anda da.Selin konuşmaya başlar...
Selin : Bak Aslı bunu nasıl anlatacağız söze nerden başlıycaz bilmiyorum...?
Aslı : Direkt konuya girin bence...
Hande : Hani geçen gün Selin'e bir mesaj gelmişti ya Selin de onu reklam mesajı demişti ya...?
Aslı : Evet...
Ebru : İşte o mesaj bilinmeyen birinden gelen kafa karıştırıcı birşey...
Aslı : Nasıl bir şey ne hakkında.?
Selin : Biliyorum bunu duyunca kafan karışacak umutlanacaksın ama biz bir olup bunu çözeceğiz...
Aslı : Siz artık bir söyleseniz de çözsek...
Hande : Açelya ve Eren yaşıyor diye yazıyor muş...???
Aslı : "Nneee..??"
-der ve bir süre donuk yüzle kızlara bakıp kalır....
Evet Merhabalar küçük büyük yazarlar.Uzun zamandan sonra yine burdayım ...
Şimdilik bu kadar devamı gelecek...Beğeni ve Yorumu size bırakıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Tatlı Küçük Yalancılar-Devam
FanficYENİ BİR HİKAYEYLE KARŞINIZDAYIM (AÇIKLAMA KISMI DAHA SONRA DÜZELTİLECEK...) "KIZLARIN KABUSU "A-"GERİ DÖNDÜ." "SIR SAKLAYABİLİR MİSİN.?" "YA O GERÇEK "A-"DEĞİLSE.?" "YA ÖLDÜ SANDIKLARINIZ ÖLMEDİYSE.?" "İŞTE ASIL OYUN ŞİMDİ BAŞLIYOR." ~SELİN-ASLI-HA...