Umbrela verde

188 26 33
                                    

Capitolul 10 - Umbrela verde

   Ultimul client ieși din restaurant, fiind întâmpinat de ploaie.

   Hyunjin ieși din bucătărie, fiind îmbrăcat de plecare și ștergându-și mâinile, semn că își terminase treaba.

   - Te duc eu, zise Chan în timp ce își scotea cheile mașinii din buzunar.

   - Stai departe? întrebă el când porni motorul.

   - Nu chiar. Puteam să mă duc pe jos.

   - Prea târziu, ești deja aici.

   După câteva minute de condus, Hyunjin îi spuse :

   - Poți opri aici? Stau prin preajmă.

   Chan opri, iar Hyunjin ieși din mașină, salutându-l.

   Chan își coborî privirea spre locul unde stătu Hyunjin și descoperi că acesta își uită telefonul. Îl luă și ieși din mașină, căutându-l pe Hyunjin să-i înapoieze telefonul. Se uita în jur la casele colorate când îl văzu pe Hyunjin intrând într-una dintre ele. Strigă după el, acesta auzindu-l și întorcându-se.

   - Ți-ai uitat telefonul, spuse el când ajunse lângă Hyunjin, după ce fugi prin ploaie.

   - Hyung, ai alergat prin ploaie până aici? Ah, mă simt atât de nașpa pe asta...

   - E ok, spuse Chan întorcându-se să plece, dar Hyunjin îl prinse de mână.

   - Dacă tot ai venit până aici, lasă-mă măcar să îți dau o umbrelă.

   Hyunjin se întoarse cu o umbrela în mână și i-o întinse.

   - Hyung, să ai grijă de tine.

   Chan intră în casa lui, ținând strâns în mână acea umbrelă. Era o umbrela simplă, verde, fără nimic special pe ea. Doar persoana care a împrumutat-o era specială. Iar asta era de ajuns.



   Parcă îmi e dor de titlurile cu ingrediente sau mâncăruri arse.

Welcome to Chan's kitchen - Hyunchan ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum