Silamms🌺
Heyecanla giriştiğim kitabın ilk bölümünü de tıpkı tanıtımı gibi 2 gün önceden yayınlıyorum.
Umarım hepinizin seveceği güzel bir kitap olur.
Kitap henüz yeni olduğu ve malesef pek bilinmediği için, arkadaşlarınızla paylaşmayı ve yıldızlarınızı parlatmayı unutmayın.
Bol bol satır arası istiyorum.💫
🍂
Kocaman gökdelenlerin bir arada olduğu bir site şeklinde kurulmuş olan Ilgar Holding'in ana binasının kapısına, herkesin görmeye alışık olduğu Lincoln marka siyah bir SUV yanaştı.
Arabanın arka kapısını açmak üzere inen genç şoför; kola tutunmadan önce üzerini şöyle bir düzeltip, ceketinin düğmesini iliklemeyi ihmal etmedi.
Oldukça karizmatik bir şofördü açıkçası.
Ardından hiç vakit kaybetmeden arabanın kapısını açıp, içerideki lacivert takımlı güzel kadını gözler önüne serdi.
Olabilecek en kibar biçimde ince ve uzun bacaklarını arabadan aşağı sarkıtan kadın, şoförün uzattığı koluna girerek, bir manken endamıyla otomobilden ayrılıp dik duruşu ve mağrur gülümsemesi ile şirketinin kapısına yürümeye başladı.
Onu gören güvenlik, çarçabuk toparlanıp selam vermek üzere yanına geldi.
"Günaydın Gökçen Hanım."
Kadın gülümseyip başıyla ufak bir onay hareketi yaparak içeri girdi.
Girişteki makinelere kartını okutup lobiye ulaşan kadın, burada gözündeki güneş gözlüklerini çıkarıp çantasının içine attı.
Gözlüklerin açığa çıkardığı bembeyaz teni bir inci gibi parlıyor, mücevhere benzeyen yeşil gözleri ise her zamanki zeki ışıltısını takınmış, büyülüyordu.
Onu gören asistanı koşarak yanına gelip bu günkü planını açıklamadan önce selam verdi.
"Günaydın Gökçen Hanım. Hoşgeldiniz."
Kadın rahatlatıcı ses tonu ile yanıt verdi;
"Hoşbuldum Derya. Sana da günaydın. Programımı yaptın değil mi?"
Sarışın kız gülümseyerek cevap verdi;
"Duymamış olayım efendim. Ne zamandan beridir sizi plansız bırakıyorum?"
Kızın güler yüzle ve neşeyle yaptığı bu sitemkar espiriye karşın içtenlikle gülümseyen genç kadın, tekrar dudaklarını araladı;
"Öyleyse anlat bakalım da çalışmaya başlayalım Derya."
Hemen toparlanıp ciddileşen Derya, anlatmaya başladı;
"İlk önce yatırım danışmanlarıyla bir kaç görüşmeniz olacak. Ayrıca yeni oteliniz ile alakalı imzalamanız gereken belgeler var. Daha sonra yine otel ile alakalı bir basın toplantımız olacak. Ardından röportaj için dergiden gelecekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLA PARA
General Fiction"Çünkü hiçbir şey, güzel ve güçlü bir kadının kendine duyduğu muhtaçlık kadar erkeğin gururunu okşayamazdı.." - - - Gökçen Ilgar, 21 yaşında başarılarıyla aynı oranda yükselip ün kazanmış, genç ve güzel bir iş kadınıdır. Fakat usta bir şekilde med...