Part 16

16K 309 235
                                    

هااى يا حبايبى عاملين ايه يارب البارت الجديد دا يعجبكوا و يلا نبدأ ...⁦❤️⁩⁦❤️⁩

&&&&&&&&&&&&&&&&&

بعدها شاهى حست بخنقه فقررت تطلع برا تشم هوا شويه ......

و فجأه و هى واقفه حسيت بايد على بوقها و ساحابتها ورا القاعه من غير ما حد يحس ...

شاهى : انت بتهبب ايه هاا ...

زياد : يا شاهى ارجوكى بقا افهمينى انا بحبك فعلا و لسه عايز اتجوزك ....

شاهى : انت مجنون قولتلك مره لاء انت مبتفهمش مش كفايه الى عملتو زمان عايز ايه تانى ها عايز ايه ....

زياد : يا شاهى ........و هو بيقولها كدا و بيقرب منها يحط ايدوا على خصرها ........

..........: ايدك لتتقطع يا بابا متلمسش الى ميخصكش احسنلك ......بعد ما كسر دراعوا بايدوا من كتر اللوى .....

شاهى : ليث خلاص سيبوا يا ليث خلاص دا حيوان ميستهلش سيبوا يلا نمشى ......

ليث : يلا ورايا .........وسحابها من ايدها وراه و سابوا زياد بيتألم من دراعوا ورا و مشيوا .....

خادها فى العربيه و وصلوا لمكان  على الكورنيش (النيل 🌊) و بعدها نزلوا و طلعوا لمركب كبير متزين بزينه كتيرررر اوى و شكلوا رائع و كل دا و شاهى شايفه و مزهلوله بس مبتتكلمش و فجأه اول ما وقفوا قدام الطربيزه مزينه بالورد والشموع .......

(مره واحده راح ليث نازل على ركبوا و مسك ايديها و بص فعنيها جامد و قالها : شاهى انا بحبك اوى بجد لاء لاء بحبك ايه بقا انا بعشقك و نفسي تدينى فرصه نبدأ مع بعض من الاول موافقه تتجوزينى .....

شاهى : ليث ارجوك انت متعرفش حاجه عن حياتى مش يمكن لما تعرف تغير رأيك ..

ليث : انا قولتلك مره انى بعشقك و الى بيعشق حد بيبقى جزء منو ولازم يعرف كل حاجه و تفصيله فيه وانا عارف كل حاجه و عايزك علشان انا فعلا بحبك ميهمنيش الباقى .....

شاهى : ليث انت عارف انى انا و زياد كنا .......

ليث : متكمليش مكتوب كتابكوا و سابك يوم الفرح و مشي و دا مش سهل عليكى و عرفت بعدها انك تعبتى و فضلتى فى المستشفى شهرين و فاهم خوفك حاليا من انك ترتطبتى تانى بس صدقينى انا مش ممكن ائذيكى انتى فعلا حياتى .....

شاهى : ليث انا مش هستحمل وجع تانى ....

ليث : افهم من كدا انك وافقتى .....

شاهى : اهاااا ....... فراح ليث شايلها مره واحده و قعد يلف بيها كتير ..

شاهى : نزلنى يا مجنون هنقع ههههههه.....

ليث : انا مجنون بحبك يا روحى .......

" نعم هذا هو جنون الحب يا ساده ⁦❤️⁩🌏"

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Sep 05, 2020 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

اسود الصعيد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن